Bölüm Üç
A.ÖZEL
Bölüm Şarkısı: #Halsey, Color
Keyifli okumalar diliyorum. Yorum yapmayı ve bölümleri beğenmeyi unutmayınız lütfen.
:)
🐦🐦🐦
Yedi hafta sonra...
Reddedilen sayısız iş teklifi ve proje sunumlarının ardından bu gece de tek başıma terasta hayatı sorgulama ile geçen dakikalara kucak açmıştım. Elimde tuttuğun sade sodanın kapağını anahtarlıkla açmak yerine yarım saattir dişlerimi dokundurup hiçbir şey yapmıyorken aradan geçen zamanda onu içmekten de soğuduğumu ve sadece elimde kalmasına alıştığımı fark ettim. Bu gece yıldızlar varlığını benden saklarken diğer gecelerin de bu gece kadar karamsar olduğunu sadece benim hayata pozitif bakmak gibi aptalca düşünceler içerisinde sıkışı kaldığım için öyle zannettiğimi fark ettim. Moralim çok bozuktu. Atalay denen adi herif benimle uğraşmayı kafasına koymuşken amaçladığı tek şey canımı yakmak ve tabi ki o olmasa ne kadar başarısız birisi olacağımı defalarca kafama vurarak bana göstermek olmuştu. Her türlü şirkete beni işe almamaları gerektiği konusunda haber salmışken ondan habersiz bir şey yapmamam için birde peşime adam taktırmış ve olur olmadık zamanlarda mahremiyetime kadar hiçbir şeyi önemsemeden benim fotoğraflarımı çektirmişti. Ahen dikkatli birisi olduğu için her defasına fark etmişti ama benden çok daha yorgun olduğu için uğraşmak yerine görmezden gelmeyi seçmişti.
Bana işten ayrıldıktan bir hafta sonra Atalay'ın onun evine uğradığını ve üstün körü aptallık etmemesi için konuşma yaptığını söylemişti. Ama bazen bazı durumlarda olması gereken şeyler olması gerektiği zamanlardan daha uzun sürede son bulurdu. Bazen ise son bulmadan yok olurdu. Ya da sonsuzluğa adım atardı. Çok sevdiğiniz birisine kırıldığınızı düşünün. Olur olmadık sebeplerden ona darıldığınızı ve küstüğünüzü. Ama sizi ondan soğutan ve küslüğünüzü uzatmanızı hatta bir zamandan sonra onu hayatınızdan çıkartmanıza neden olan şeyi hayal edin. Benim buna verebileceğim en büyük örnek o kişinin tanıdığımı zannettiğim zamanlarda aslında her halini görmediğim olurdu. Küs kaldığın zamanlarda sana yaptığı kötülükler, çirkeflikler içindeki ufak sıkıntıları büyütürken en sonunda artık kaldıramadığın, onu görmek istemediğin bir raddeye geldiğini hayal edin. Sonunda ise etten püsten bir nedenle başlayan küslükler büyük yıkımlar sonucu son bulur. Ama bu önemli bir andır. Hayatın sana verdiği kıymetli mesajlardan birisidir. Bir kurtuluş fermanıdır.
Ama bazen beyin düşündüğünüz kadar alttan alan bir organ olmadığını size gösterir. Her gece sizi uykusuz bırakırken içten içe haset duygunuzu besleyip o soğuk intikam için sizin dahi haberinizin olmadığı planlara hazırlık yapar. Tıpkı öyle bir geceydim. Hayatın bana sunduğu o mükemmel fırsatı değerlendirmeye açık. İntikamın ateşiyle yanan ve en önemlisi yakın arkadaşımla bana yapılan rezilliğin son bulacağı, kartların yeniden dağıtılacağı geceydim.
Her şey bir telefonun çalmasıyla başladı. Gecenin sessizliğini bölen, kulaklarımın aşina olduğu ama hiçbir zaman için ezberlemeye tenezzül etmediği o ses. Telefonunum ekranına baktığımda kayıtlı olmayan bir numaranın beni aradığını fark ettim. Elim açmak ve kapatmak arasında zik zak çizerken en sonunda anlık bir seçimle açma kararı aldım ve telefonu kulağıma götürmek yerine hoparlöre aldım. Artık korkumu yendiğim için beklemek yerine konuşmayı seçiyordum. "Efendim." Dedim sakince. Karşı taraftaki kişi biraz bekledi. Nefes seslerini duyduğumda benimle konuşmaya hazır olmadığını düşündüm ama yine de beklemeyi seçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜRAİ
General Fiction"Elimi bir süreliğine tutabilirsin fakat kalbimi sonsuza kadar tut."