9.Kabusların Geleceği

19 4 18
                                    

-Bölüm Fotoğrafı-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Bölüm Fotoğrafı-

Bu bölümü Meliymel ile beraber yazdık,yani ilk 200 kelimeyi o yazdı.İki farklı anlatım olabilir,ama hikaye akışı bozulmadı merak etmeyin.

Sizi seviyorumm.

İyi varsınız Keyifli okumalar!

✨🧚🏻‍♀️

-

Aysude ile buluşmuş ara sokaklardan gecerek eve dönüyordum.

Evime varmaya yaklasık beş dakika gibi bir süre kaldiğinda ter icinde kaldığım için biraz soluklandım.

Tam yoluma devam edeceğim sırada bir elin saçımdan tutup arkaya doğru asılması yüzünden ağzımdan bir çığlık  yülkseldi.

İki elimde saçımı tutan elleri sıkıca kavradı.

Yere sırt üstü düştüğümde acıyla birlikte iki büklüm oldum.

Saçımı sertçe bıraktığında tam karşıma geçti ve yüzüme doğru eğildi.

"Naber Alaracık seni bulamayacgimizi mi zanettin yoksa? Vah vah..." Diye fısıldadı kulağıma doğru.İgrenc sesi kulağıma sizarken ayağa kalkmaya çalışıyordum.

Sinirle kaşlarımı çattım ve hışımla yüzüne tükürüp ayağa kalktım.

Yüzünü iğrenerek burusturdugunda "iğrenç kız seni!" diye bağırdı.Yüksek sesiyle sokaktaki bazı insanlar bize baktı ama kimse yardım etemeye bile yeltenmedi.

Geldiğim yöne doğru koşmaya başladığımda onunda hemen arkamdan geldiğini hissediyordum.

"Kaçamazsın Alara Karaman daha seninle eglenecegim!"

Çantamdan telefonumu çıkarmaya çalıştığımda koşmam yavaslamisti bu yüzden o adamın bana yaklaştığını hissediyordum.

Hızlıca telefonu çantamdan çıkarıp şifreyi girmeye çalıştım fakat biryandan da koşmaya çalıştığım için bu çok zor oluyordu.

Saçımdan biri çektiğinde tekrardann sırtüstü bir şekilde yere düştüm telefonumda elimden kayip yere düşmüştü.

Tekrardan tam karşıma geçip yüzüme eğildiğinde uzunca gözlerime baktı.

Yüzünü hiç beklemedigim bir anda boynuma gömdüğünde bacaklarimla onu iteklemeye başladım.

GECEYE YAKIŞAN KADINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin