11.Yanlış Anlaşılma

18 5 38
                                    

 - Barkın Kuvvetli Temsili Fotoğraf -

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


- Barkın Kuvvetli Temsili Fotoğraf -

×

8 oy 20 yorum
Sanırım dilenciyim.


Keyifli Okumalar


"Anne,hayır ya!" Diye bağırdığımda annem ışık hızıyla odamın kapısını açtı ve bana ayağından çıkardığı terliği firlatır gibi bir hareket yaptı.

"Kız sus be! Geleceksin dedim,o kadar!" Bağırarak söylediğiyle yuzumu buruşturdum ve kendimi yatağıma fırlattım.Bu kadın sabahtan beri beni kendi arkadaslariyla olan güne götürmeye çalışıyordu.

Ve o günde Şeyma teyzede vardı!

Aralarına o almışlardı,biricik kayınvalidemin de hiçbir şeyden haberi yoktu daha.O ortama girdiği anda kendisini bir dedikodu mahseninde,cehennemin dünyk boyutunda bulacaktı.

"Ya of!" Diye mizmizlandigimda annem bana doğru yaklaştı.

"Kız Aysu'nunda kızı gelecek şimdi aa,laf sokup durur iki saat.Gel işte de sende iki laf sokuver." Dediğinde gülmek ile söylenmek arasında kalmıştım açıkçası.

Dolabımdan normal yırtık İspanyol paça ve beyaz crop aldım.Üzerimdeki pijamaları cıkarıp üzerimi giyindim ve alelacele makyaj masama oturdum.Yuzume iki parça bir şey sürüp toparladım,sonrasinda saçlarımı da iki yandan balık sırtı olarak ördüm.

Sarı saca yakisiyordu bence.

Odamdan çıktığımda anneminde çoktan giyindigini telefonla Şeyma teyze ile konuştuğunu duydum.

Konuşmaları bittikten sonra evden çıktık ve gün olacak eve gittik.Arabayi da ben kullanıyordum ya.

Evden içeri girerken o ten çorap kokusu burnumu delip geçecek gibi olmuştu ancak ayakta kalmayı başarmıştım.Ev sahibi kimdi bilmiyordum,zaten herkes birbirine benziyordu.

"Merhaba." Diye herkesle selamlastigimda annemin götünün dibine oturdum.

"Hay maşallah kizimiza nasıl büyümüş!" Dedi adını bilmediğim bir teyze."Ben serap kızım."

Gülümseyerek karsilik verdim.

"Kız sana nasıl benziyor Sibel!" Dedi bir kadın daha.Bunların hepsi aynı anadan mi doğmuştu.

"Ben serapın ikizi kızım,serpil." Dedi az önce konuşan kadın.Bir dakika,gerçekten aynı anadan doğmuşlar.

"Dimi dimi,herkes öyle der." Dedi annemde,yoo.Kimse de demezdi.

"Selamın Aleyküm!" Diyen Şeyma teyzenin sesiyle irkildim ve dik oturmaya başladım."Hoş geldin!" Dedi hepsi.Herkesle selamlaştı ve benim yanıma,annemle benim arama oturdu.

GECEYE YAKIŞAN KADINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin