2o

967 54 2
                                    

      Alexa

Dacă aș putea să-mi retrag toate părerile de rău sau intențiile bune avute pentru monstrul  ăsta infect aș face-o de o sută de ori. O Doamne! Chiar eu i-aș pune un glonț în cap.

Abia ce coborâsem din taxiul luat după disputa cu Cris, hotărâtă ca aveam să-l fac să regrete . Nu am apucat nici măcar să mă apropii de intrarea în bloc pentru ca o dubă oprise în spatele meu. Doi bărbați au coborât, unul m-a prins de mâini , iar celălalt mi-a acoperit gura și m-au urcat în dubă. Nu am avut timp să țip , nu am avut timp nici măcar să respir. Am încercat să-i fac să vorbească întrebându-i ce vor de la mine dar tot ce am primit în schimb a fost tăcere.

Mi-am dat seama de ce se întâmplă abea  când am coborât din după în fața unui depozit părăsit în a cărui intrarea stătea tatăl lui cris cu un zâmbet acru pe față.

M-au adus înăuntru, m-au așezat cu forța pe un scaun de metal și mi-au legat mâinile la spate cu ceva din plastic. Atât de strâns încât simțeam cum îmi pătrunde în pielea încheieturilor. Mi-a luat puțin să înțeleg ca, cu cat mă zbatem să mă eliberez cu atât îmi intrau mai rău în piele. M-am potolit abea când din telefonul bătrânului răspunse vocea lui Cris. Și deșii sperăm să mă calmeze îmi trimise un fior pe șira spinării. Vocea lui era rece, amenințătoare și ceva îmi spunea ca acesta era Cris pe care încă nu-l cunoscusem.

- E lângă mine! Spuse bătrânul privindu-mă cu sarcasm. Inca respiră dacă asta te interesează.

- Vreau sa o eliberezi în secunda asta , altfel îți jur ca...

- Na-na-na, dragul tatei! Nu merge asa! Mai întâi hai să ne înțelegem și după vedem cu rămâne cu domnișoara.

După o pauză lungă Cris întreba printre dinți.

- Ce vrei?

- Vreau să discutăm între patru ochi.

- Asta am vrut să fac dar se pare ca...

- Știm amândoi ce ai vrut sa faci. Hai să nu ne învârtim după coada. Depozitul vechi! Pentru binele fetei asigură-te ca ești singur!

Închise înainte ca fiul lui să mai aibe șansa să spună ceva.

- Ce vrei de fapt? Am întrebat ne mai fiind în stare să-mi țin lacrimile sub control, le-am lăsat să cadă pe obraji.

Ma privi cu scârbă, ca și când aș fi un șobolan pe pământ.

- Eu l-am pus pe Cris să te răpească. Trebuia să scot banii de la tac-tu! Clanul ăsta funcționează după niște reguli bine puse la punct. Cris a greșit enorm când te-a adus în casă. Evident ca voi, femeile perverse, găsiți mereu o cale să ne intrați pe sub piele. Ce ai tu între picioare de i-ai luat mințile și s-a întors împotriva mea!?

- Crezi ca din cauza mea?! Te-ai uitat puțin în oglindă? Cris nu-ți seamănă nici măcar o fracțiune!

- Ba îmi seamănă foarte bine! A luat slăbiciunea pentru oameni nevinovați de la maică-sa. Și asta e punctul lui sensibil. Nu ai habar de câte este în stare Cris! Câte a făcut...și câte o să mai facă!

- Cris nu o să mai facă niciodată ce vrei tu. Te urăște!

- Voi copii mă credeți prost! Crezi ca da am păr alb în cap nu mai gândesc? Am știut din prima secundă ca vrea să-ți intre sub fustă și am fost cu ochii pe el. De când ai apărut a început să bâjbâie, nu mai era sigur de nimic. Apoi a facut gresala sa se lase prins de poliție. Crezi ca nu stiu ca nu mai ieșea de acolo decât daca făcea o înțelegere cu carve? Eu sau el! De când m-a sunat avocatul sa-mi spună ca fiul meu nu mai era la secție mi-a mirosit prost. Am avut pe cineva pe urmele lui, i-am urmărit și telefonul. Știu tot ce ați încercat să faceți.

Capul mafiei  - Prima parte Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum