ÖN FRAGMAN

56 13 74
                                    

 HAYDE BİSMİLLAH, KEYİFLİ OKUMALAR.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Umarım bu bir kamera şakasıdır!" Eslem'in sesiyle irkildim.

Eslem, kaşlarını çatmış öfkeyle konuşuyordu. "Bu ne amına koyayım ya," korkudan koluna yapışan Kübra'yı itti "Sende çekil amına koyayım!" 

Bulunduğumuz oda çok karanlıktı öyle ki zar zor kızların yüzlerini ayırt edebiliyordum. Herkes şuan ki durumu anlamaya çalışıyordu. En son beraber Pembe'nin evindeydik ve gözümüzü açtığımızda kafamızda bir çuvalla kendimizi bu odada bulmuştuk.

"İnci yok!" Betül aniden bağırdı. "İnci yok! kaçırdılar kızı!" 

Eslem gözlerini devirdi. "Bizi de kaçırdılar gerizekalı." 

Eslem'e bakarken arkasındaki karaltı dikkatimi çekti. Gözlerimi o noktaya dikip odaklandım.

İki büklüm olmuş yerdeki karaltı bana oldukça tanıdık geldi. "Şey..." Kızlara karaltıyı işaret ettim. "İnci değil mi o?" 

Herkes işaret ettiğim kısma baktı. "Yuh! Kaçırılırken uyuya mı kalmış bu kız?" Nisa söylenerek İnci'ye doğru gitti ve kızın kafasında ki çuvalı sertçe çekti. 

Salak kafasındaki çuvalla uyumuştu. 

"Ah!" İnci inleyerek gözünü açtı. Bakışları tepesinde dikilen Nisa'yı buldu. Elini beline atıp "Belim tutulmuş, ah!" diye inledi.

Nisa, İnci'ye ağız dolusu küfür mırıldandı. Yanımda duran Azra olanlara ilgisiz kalırken hafifçe ona yaklaştım. "Ben şuan çok korkuyorum." Azra bakışlarını bana çevirdi.

"Ben yanındayım korkma."

"Bu daha da korkutucu."

Azra gözlerini devirirken tekrar konuştum. "Buradan korkmuyorum. Melisa ortalıkta yok bundan korkuyorum." 

Bu kız odamın duvarına yuva yapmış örümcek gibiydi. Sürekli örümceğin yerinde olup olmadığını kontrol etmem gibi Melisa'yı da kontrol etmem gerekiyordu. Örümceğin varlığı değil ani kayboluşu kadar korkutucuydu Melisa. 

"Melisa yok mu?" Aliye sorusunu bana yöneltti. Başımı olumsuzca salladım.

"Kızlar sanırım bir sorun var." Peri, Eslem'in yanındaki boşluğu göstererek "Kübra da yok." dedi. 

Eslem, daha bir dakika önce koluna yapışan kızın boş yerine baktı. "BEN DEDİM AMA BU KIZ İLK ÖLEN OLUR DİYE!"


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bu fragmanda az çok kurguyu tahmin etmişsinizdir. Panodaki sohbetlerimizden yola çıkarak oluşturduğum bir bölüm olacak. Sohbette Eslem'in başlattığı "Bir katil sizi kaçırsa ne yaparsınız?" gibi bir şeydi ve Eslem'in ilk cevabı da "Bence Kübra ilk ölen olurdu." olmuştu.

Bu fragman bölümü ne zaman yazılır atılır belirsizdir. Her an gelebilir ya da gelemez. 

Gelelim fragman sorularına

Melis neden ortadan kayboldu? Yoksa Hain mi? Belki de katil burnumuzun dibindedir?

(başka soru yok kaybolun)


Bok TayfaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin