توضيحات للرواية 💫

363 24 5
                                    

( دي حاجات ناس كتير سألت عنها لو ركزته ف تسلسل الأحداث هتلاقوها موجدة )

_ اولاً وليد وماس : لو لاحظته وليد حاول يرجع لماس لما طلب يقابلها ف الكافيه وهي رفضت لإنه سابها لوحدها وموقفش جنبها ف موضوع عبدالرحمن ف انتهت علاقتهم ع كدة

ثانياً عمر وشمس : برضو شمس قطعت علاقتها ب عمر لما خاف ع زعل رغد وقالتله انها حبته وان هو محبهاش وسابته ومشيت ، وهنا علاقتهم انتهت خلاص

ثالثاً دالا وعبدالرحمن : عمر طلب من عبدالرحمن انه ملهوش دعوة بدالا عشان هو مبيحبهاش وكان بيعمل كدة عشان يقرب من ماس ، وعمتاً عبدالرحمن ودالا محصلش بينهم اي حاجة يعني كله كان تلميحات واهتمامات من عبدالرحمن عشان يقرب من بيت ماس ، لكن ولا قال ل دالا انه معجب بيها ولا بيحبها ف بالتالي دالا بتتعامل معاه ك ابن عمتها عادي ، وكدة كدة عبدالرحمن سافر ودالا عايشة حياتها الطبيعية لانه موعدهاش ب اي حاجة !

( ف عمر ودالا وماس وعبدالرحمن ووليد رجعوا لحياتهم العادية ، رغد وبسام بس الي حكايتهم كملت ، مش لازم ي جدعان اجوز كل القصة 😂 قصص كتير اوي ف الواقع بتنتهي ان كل واحد بيرجع لحياته الطبيعية ويبدأ م الأول مع حد يستاهله )

_ والناس الي شايفة إن حجم البارتات صغيرة : كل البارتات عندي من اول رواية ل اخر واية نفس المقدار انا بقيسهم والله ي جماعة مش بحط بعشوائية دة مستحيل وللأسف انا مقدرش اذودهم اكتر من كدة لإن حجم الحلقات كل مادا م بيذيد ف مقدرش كمان يبقا البارتات كبيرة لإن زي م ناس بتحب القراية في ناس بتمل بسرعة وممكن متكملش لو لقتها كبيرة ، ف لازم اراعي كل الأزواق .

_ اتمنى اكون وضحت كل حاجة للي مش فاهم ولو حد عنده اي سؤال يقوله ♥️

🎉 لقد انتهيت من قراءة قصة : ( قدري انت ) ل سهيلة سعيد المنجي ، فكرة : نور عمر 🎉
قصة : ( قدري انت ) ل سهيلة سعيد المنجي ، فكرة : نور عمر حيث تعيش القصص. اكتشف الآن