19. Tehlikeli Sular

2.6K 166 9
                                    

Bu gün çok mutsuzum çünkü beni tamamlayan bir arkadaşım gitti bu bölüm ona ithafen yazıyorum seni çok seviyorum Mervem......

Bu arada kitabın kapağını değiştirdim yorumlarınızı bekliyorum...
Medyada Alex ve tehlikeli işler var..

Clara, Jordon'la gideli iki saat olmuştu evde Daff ile birlikte film izliyordum. Her şey ortaya çıktığından beri diğerleriyle muhattap olmuyordum. Alex durmadan bahaneler yaratıp karşıma çıkmaya uğraşıyordu artık onun bu çabalarına  gülmemek için kendimi zor tutuyordum.  Çalan kapı ziliyle Daff havlamaya ve kuyruk sallamaya başlayınca kapıdakinin Clara olduğunu anladım. Daff ile birlikte koşarak kapıyı açtım.

"Selam"

"Selam! Amy baban dışarda seninle konuşmak istiyor."

"Clara biliyorsun onunla konuşmak istemiyorum." Clara çantasını askıya astı.

"Amy bunu defalarca konuştuk lütfen ona bir şans daha ver buna ihtiyacı var."

"Tamam tamam gidip onunla konuşucam." Clara mutlu olmuşa benziyordu babamın onların üstünde gözle görülebilir bir etkisi vardı.
 

Askıdan ceketimi aldım hava serindi üşütmek ve tekrardan yataklara düşmek istemiyorum. Kapıdan çıktım babam ellerini cebine sokmuş sırtı bana dönük bekliyordu. Yanina yaklaştığımda fark ettim ki biraz solgun gibiydi eğer onun neşeli bir adam olduğunu bilmesem bir mafya babası izlemine kapilabirdim. Yanına yaklaştığımı fark edince yüzünü tam döndü bana acı bir şekilde gülümsedi bahçedeki uzun beton çıkıntının üzerine oturdum. Oda yanıma gelip benden bir metre felan uzağıma oturdu.

"Her şeyi başından beri anlatmalıydım ama bunu saklamaya mecburdum Amy! Eğer sana herşeyi anlatsaydım ki bir çoğunu o zamanlar bende bilmiyordum seni kaybedebilirdim."

"Edie senin için mi çalışıyordu?" gerçekleri öğrendiğimden beri bu soru kafamda yankılanıyordu.

"Hayır Edie'yi Jordon sayesinde buldum. Onun sana olan aşkı beni çok büyüledi ama her şeyi ona anlatmıştım seni korumak için çok çaba sarfetti. O yarışa katılmaması için ona para teklif ettim ama çok inatçı biriydi kabul etmedi." artık şaşırmıyordum Edie'ye kızmam mümkün değildi ben onu her şeyiyle kabullenmiştim sırları vardı ama hiç bir gün ona bunları sormamıştım ona sonsuz güveniyordum.

"Alex, Leon ve Jordon hepsi sen istediğin için yanımdaydılar haksızmıyım?"

"Hayır ben onları hiç bir şey için zorlamadım Jordon seni gerçekten sahipleniyor ve Alex'de ama Leon için aynı şeyi söyleyemem o farklı bir çocuk soğuk yani."

"Baba!"

"Efendim Amy?"

"Sana ihtiyacım var çünkü ben çok yoruldum." babam bana tuhaf tuhaf baktı.

"Amy sen büyürken yanında olamadım ama her ne olursa olsun bir gün bile beni bunun için yadırgamadın artık baba olma zamanım geldi ha ne dersin?" babama hafif bir tebessüm ettim bana kollarını açmıştı yanına yaklaşıp açtığı kollarını doldurdum.

"Sen benim her an yanımdaydın bunu unutma." babam saçlarıma bir öpücük kondurunca gözlerimi yumdum.

"Amy hadi kalk  çocuklar burda olur birazdan."

"Çocuklar? " babama anlamsız bir şekilde baktım.

"Ah Jordon ve diğerleri." 

"Ben eve girsem iyi olur size iyi konuşmalar o zaman." babam kollarımı sıkıca tuttu.

Alev Alev (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin