Medyada Jordon var iyi okumalar canlarım...Restorana girdim gözüm Alex'i aradı o esnada Barry'i görünce yanına gittin.
"Barry! Alex nerde?"
"İyi günler bayan Hausen bay Marino henüz gelmedi efendim."
"Bana Amy de Barry bu arada Alex gelince bana haber verir misin?"
"Tamam efendim." moralim mi bozulmuştu benim ? Alex'i orda bulamamak çok sinir bozucu bir şey.
Atölyeye geri döndüm Jordon'ı bulup yanına gittim.
"Tanrı aşkına Amy nerdesin sen? Gelin ve damat geldi biz stüdyoyu hazırladık hadi bitir şu işi."
"Gelin ve damat mı tamamen unutmuşum her neyse ben bu işi hallederim. Bu arada adres bilgilerimi öyle herkesle paylaşırsan gay olduğunu tüm dünya duyar haberin olsun." Jordon kahkaha atmaya başladı.
"Telefonun yanında olsaydı bende sana ulaşabilseydim telaş yapmazdım. Hem Alex biraz anlattı bu konu sonra konuşulacak canım." way canına Jordon'dan fırça yemiştim.
"Konuşulacak bir şey yok Jordon boşuna telaş yapmışsın." hem Jordon'la konuşuyordum hemde çekim için makinamı ayarlıyordum.
"Öyle olsun bakalım bu arada haftaya ünlü aşçı için çekimin var unutmadan söyleyim." ayar çekmem bitince stüdyoya gittim gelini ve damada farklı farklı pozlar verdirmiştim. Çekimler bittikten sonra kapıda Barry'i gördüm.
"Hoş geldin ahbap geldi mi Alex?" Barry kafasını salladı.
"Evet seni bekliyor." onu onaylayıp gelin ve damadı uğurladım restoranın çekim klasörlerini de alıp restorana geçtim Alex köşede bir masada beni bekliyordu.
"Hey merhaba."
"Merhaba Amelie." bu da neydi şimdi bana trip mi atıyordu bu? Göze göz dişe diş ha!
"Bir sorun mu var Alexandre?"
"Hayır ne sorunu aksine fotoğrafları bu güne yetiştirebildiğine sevindim." yüzüme sahte bir gülümseme taktım kendimi şu an yatakya bırakılmış orospu gibi hissetmem günün cabası olabilir mi? Tabi ki de aslında yatakta bırakılmadım ama bu adama geçmişimin yarısını göstermek bile bu sonuçları doğurabiliyorsa gerisi bende kalabilir. Alex fotoğraflara bakarken onu inceliyordum. Yüzü gergindi Rob ona zarar vermiş olamazdı dimi sonuçta o köpeklerden bile korkan bir tipti. Aman Tanrım köpek mi? Daff açlıktan ölebilir!
"Alexander sen fotoğraflara bakmaya devam et ben köpeğimi doyurmayı unuttum."
"İyide senin bir köpeğin yok ki?" yalan söylediğimi düşünüyordu.
"Akşam siz gittikten sonra kapımda buldum yavru bir köpek." Alex'in yüzü gülmeye başladı.
"Arkadaşında mı erken kaçtı?" ona gözlerimi devirdim sorun Robert mıydı? Ben mi yanlış anlamıştım?
"Evet." yüzümde ki aptal gülmeyi kaldıramıyordum.
"Bende seninle gelebilir miyim? Köpekleri çok severim." az önce bana trip atan bu adam değil miydi?
"Elbette ama motora binmek istemiyorsan senin arabanı kullanabiliriz?" Alex gülümsedi
"Ben kullandığım sürece motoru severim."
"Demek sen kullanıcaksın aman ne güzel." atölyeye gidip anahtarlarımı aldım. Ve motorun yanına gittim. Alex motora oturunca çekingen bir şekilde arkasına bindim. Hayır normalde utanan bir insan değilimdir ama bana neler olduğunu çözemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alev Alev (Tamamlandı)
MaceraBir asiyi uysallaştırabilen biri varsa o da kendinden çok daha asi! O haya felsefesinde tek bir anlam barındırır; "Güzel ölmek için yaşa! Cehennemin içinde cennet kapısını arıyorsanız burası yanlış bir mekan!" Bir fırtına tek sizi alıp götürmez o an...