30. Felix koca bir hiç!

1.9K 148 20
                                    

Öncelikle yeni bölüm diye başımın etini yiyen arkadaşlara sesleniyorum cezalısınız bir hafta daha bölüm yok...

@edepliadam

@aydabirperi

@BurcinDagar

@milenyumf

Medyadaki Amy ve Leon anlarsınız ya işte hadi iyi okumalar .....

Amy'den;

Nasıl kurtuldun?"

"Bagaj gibi bir yere beni kelepçeliyorsun ama bagajda bunu kırmak için ne kadar alet var biliyor musun?" Leon'un beni görünce gözleri parladı Kira sürtüğü ortalıkta yoktu. Leon'un gözlerinde ki öfkeyi gorebiliyordum.

"Bilmiyormuşum demekki!." Leon bana tuhaf tuhaf baktı.

" Amy Felix kaçıyor." arkamı dönüp koşmaya çalıştım. Otopark gibi bir yere girdi Leon arkamdaydı geniş kolonun arkasına saklandık ve Leon'a gözlük uyarısını yaptım aynı anda gözlüklerimizi takmıştık. Sis bombasının pimini çekip oto parka attım aynı anda Leon'da attı. Silahımın otomatiğini açtım ve Felix'i aradım. Yoktu her yer temizdi. Leon beni kolumdan tuttu.

"Hadi dönelim kaçtı işte." kolumu ondan zor kurtardım.

"Bırak beni ben kendim giderim." Leon beni sertçe kavrayıp duvara yapıştırdı. Erkekliği üzerime baskı yapıyordu. Gözlerini gözlerime odakladı öpmeye başladı. Bunca zamandır hayalini kurduğum şey bu andı. Ama neden şimdi ! O beni, yani bizi terk etmemiş miydi?

"Leon bırak beni, ben Alex'e bunu yapamam." Leon yanımdaki duvara yumruğunu geçirdi.

"Ben sana ondan uzak dur demiştim."

"Bende inadına onunla birlikte olucam demiştim." Leon kolumu sertçe sıktı. Tek kelime bile etmeden beni peşinden sürükledi. Benim geldiğim bahçe yolundan çıkarak arabaya bindirdi. Şoför koltuğuna Leon sinirle geçti elini hala sıkıyordu. Ne yapmaya çalışıyordu bilmiyorum ama beni kıskanması çok hoşuma gitmişti. Arabayı dar uzun patikaya sokup ağaçtan yapılma bir eve getirdi. Koltuğundan inip kapımı açtı yine kolumu sıkıca tuttu ve beni eve sürükledi.

"Leon ne yapıyorsun?

"Kapa çeneni Amy!" girdiğimiz evin her yeri tahtadan yapılmaydı. Evin bazı duvarlarında Rita ve Leon'un fotoğrafları vardı. Demek burası Leon'un evi! Leon çalan telefonuna bakıp açıp açmamak arasında tereddüt etti. Ve sonunda açtı.

"Ne var Kira evdeyim, şimdi olmaz, başıma darbe aldım başım ağrıyor yarın gelicem. Clara'dan bir haber var mı? Aramalara devam edin." Leon elindeki telefonu masaya bıraktı.

"Leon neden beni buraya getirdin?"

"Sana Alex'ten uzak dur demiştim."

"Sanane Alex'ten sanane?"

"Sana benden başka kimse dokunamaz duydun mu beni?" bu duyduklarımı doğrulamak için bir kaç tokat yiyebilirdim.

"Neden bırakıp gittin madem senin için değerliyim?"

"Rita'yı uzak tutmam gerekirdi Amy ama o senin onu kurtardığını hatırlıyor ne kadar inkar etsemde hatırlıyor ve beni işime geri çağırdılar bunları senin için yaptım anlasana "

"Benim için bir şey yapmanı istemedim ki ben senden!" Leon'la birbirimize bağırarak konuşuyorduk.

"Kendini Alex'in kollarına hemen atman gerekmiyordu. Beklemen yeterliydi."

"İhtiyacım vardı ve yaptım tamam mı? Bana beklemem için hiç bir kapı bırakmadın Leon!"

"Benimde sana ihtiyacım var
A m e l i e!" Leon ismimi haykırmıştı resmen şu an boğazında atan sinir damarları dahi hepsi içimdeki seksi kızı uyarıyordu. Dudaklarımı onunkilere bastırdım. Beni belimden kavrayıp kucağına aldı ve sırtımı duvara yapıştırdı. Sesime engel olamadan inledim. Leon daha çok sert davranıyordu. Beni yatak odasına götürüp yatağa yatırdı. Alex'le her şey çok güzeldi ama ona karşı içimde aşk yoktu! Ona karşı bu duyguları geliştirmeyi çok istedim ama olmuyordu. Leon'a karşı bastırdığım duyguları şimdi açığa vurmuştum. Belki bundan pişman olacaktım ama onu deliler gibi istiyordum işte onu ilk gördüğüm günden beri istiyordum.

Alev Alev (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin