16. Muhteşem Clara!

2.5K 190 6
                                    


Medyaya Clara'yı koymak isterdim ama onun için biraz daha beklemeniz gerekicek o yüzden sizler için Medyada tekrardan Leon var iyi okumalar....



******

Alex hala yola odaklıydı hemen toparlandım ona bunu soracak değildim. Manhattan da kırkikinci caddeye girdi. Alex'e baktım ortada ben ve kirli geçmişim varsa eğer, o bana yalan söylüyorsa bunun hesabını ağır ödeyecek! Burnumun kanaması durdu. Alex eski ama restore edilmiş bir binanın önünde durdu. Arabadan çıkmaya hazırlanırken Leon'u motora binerken gördüm. Ayağı yürürken aksıyordu. Bıçakların aşkına tedavisini Clara yapıyor. Bu da Jordon!

"Tanıdığın biri mi?" Alex'in beni izlediğini fark etmedim. Sesini duyunca bakışlarımı ona çevirdim. Elimde tuttuğum mendili çöp kutusuna attım.

"Yok hayır motor güzelmiş." Alex tatsızca gülümsedi. Burda kilit nokta Clara'ydı. Park alanında bir kaç dakika daha bekledikten sonra Jordon yüzünde aptal bir gülümsemeyle yanımıza geldi. Demek o da bazı şeyleri özleyebiliyormuş. Kazadan beri onun motoru ellediğini bile hatırlamıyorum.

"Bunu özlemişim." ona gözlerimi devirdim. Beni anlayabiliyor olması beni mutlu etmişti.

"Jordon ben burda beklerim siz girin olur mu?" Jordon biraz tereddüte düştü. Alex'in bu kaçamak tavırları onunda hoşuna gitmedi.

"Ne o Clara'yı merak etmiyor musun?" Alex'ten iğneleyici sözlerimi esirgemedim. Bana bıkkın bıkkın bakmaya başladı. Jordon kolumu çekti. Neden bana bu kadar sert davranıyordu?

"Önemli değil Jordon yol boyu pek susmadı zaten." Alex artık bir dayağı hak etmişti ama dönen başım buna müsaade etmiyordu. Jordon'a tutundum elimi omzuna attı ve yürümemi sağladı. Kan içinde olan tişörtümü sıyırdım altımda ince askılı falinam vardı. Jordon beni sedyeye oturttu.

"Clara şimdi gelicek."

"Clara da kim?" cevap vermedi.

"Jordon Clara'yı sen ve Alex nerden tanıyorsunuz? Ve Leon'u da burdan çıkarken gördüm."Jordon özellikle bundan kaçınıyordu neden kimse bana bir şey anlatmamak için uğraşıyordu. Yerimde debellendim. Ufacık bir kanama için bana bebek muamelesi yapılmasından hiç hoşlanmazdım. Jordon'ın omzuna elimi yan koyup boynuna sert bir şekilde vurdum bu bir insanı bayıltma tekniğidir. Onu düzgünce yere yatırdım ve uzun koridordan çıkıp arka kapıdan kaçtım. Alex ön kapıdaydı kesinlikle ön kapı tehlikeydi. Telefonumu çıkartıp Leon'u aradım.

"Alo?"

"Manhattan'dayım 42. Cadde çabuk gel acil!" bir kaç dakika geçmeden Leon motorla geldi. Hemen arkasına atladım.

"Acele et yirmiüçüncü caddeye sür." neden yirmiüç bilmiyorum ama tek bildiğim Jordon'ın ve Alex'in benden bir şeyler sakladığı. Onlara güvenmiyordum Leon en başından beri bana açık oynamıştı bana yardım etmek istiyordu ve ben de onun yardımını şimdi kabul ediyordum. Leon yavaşlamaya başlayınca düşüncelerimden zor ayrıldım motordan indim ve caddenin başındaki bitiş noktasında kaldırıma oturdum.

"Amelie neyin var?" Leon benim izama gelip yere çömeldi.

"Neden bana Amelie diyorsun kod adımı ya da herkes gibi kısaltmamı kullanmıyorsun?" Leon sorduğum soruya anlam veremedi. Daha sonra açıkta kalan dövmemi işaret etti.

"Bu dövme senin değişimini anlatıyor. Senin isminde öyle Kızıl; sinek gibi çizilmiş olan çirkin tırtıl misali, Amy; kelebek ve tırtılın arasındaki evre koza gibi, ama Amelie; benim için parlayan kelebek bunu aklına sok. Seni ilk tanıdığımda Amy demek istedim yada Kızıl ama sen bu isimlerle hep sokak insanları tarafından çağrıldın anladın mı farkı?" anlamıştım o beni üç karaktere oturtmuştu. Kızıl sokak kızı, Amy fotoğrafçı normal olan, Ameli ise masum olan! Leon benim hakkımda ne çok düşünmüştü böyle.. Asıl konuma döndüm

" Clara kim?"

"Doktor. Sen nerden biliyorsun?"

"Jordon beni oraya götürdü neyse sen nerden tanıyorsun?" Leon beni inceledi.

"Jordon sayesinde de neyin var?"

"Burnuma darbe aldım durmadan kanıyordu."

"Hastaneye niye gitmedin?"

"Çünkü Linda ve Robert'ı dövdük."

"Kiminle dövdüğünü sormicam çünkü George seni arıyordur bu yeterince sorun zaten."

"George onu sevmiyor sadece kullanıyor. Zaten Linda eski sevgilim Rob'la yatıyor"

"George bunu farkında değildir ve sevmesine gelince sen öyle san ona kafayı takmış durumda." iste bu harika George'nin onu Robert'la bastığımı öğrenmesi lazım. Leon'u inceledim iri olması güzel fikirlerinin olması umrumda değil! Neden bana yardım etmek istiyordu?

"Sen neden bana yardım etmek istiyorsun?" gözlerine baktım yalan söylüyorsa bunu anlayabilirdim.

"Çünkü batıksın çünkü yardıma ihtiyacın var ve ben bunu görebiliyorum." benim göremediğim bir gerçek vardı Shannon'u araştırmalıydım kim bu kadın bu beşli neyin nesi? Bunlar yüzünden tehlikedeyim ve bunu benden önce Leon farkındaydı.

"Bana beşli hakkında bilgi ver." Leon yere oturdu derin bir nefes aldı.

"Tüm kara borsa, fuhuş, kumar, dövüşler hepsi ellerinde biri kadın dördü erkek olan bir gurup, kadın olan Shannon lider olan Felix Ritson'la evli üçüncü kişi Akeno Miyazaki ve dördüncüsü Blake Pavlov ve son olarak beşincisi Charlie Bacon bunların hepsi bir beşliyi oluşturuyor. Ama en tehlikelisi Felix ve Karısı." Leon konuşurken onu dinledim söyledikleri hakkında biraz düşündüm.

"Neden özellikle Shannon beni istiyor?"

"Doğru ama bunu pek bilmiyorum çünkü bunu George'de bilmiyor. Ama Geoege'de en çok Shannon'dan korkuyor." Leon doğru söylüyordu. Karşımdan kalkıp yanıma oturdu.

"Amelie senden kimseyi öldürmeni yada savaş açmanı istemiyorum ben senden sadece yanında olmama izin vermeni istiyorum lütfen."

"Tamam tamam ama önce etrafımdaki insanların ne haltlar karıştırdığını merak ediyorum." keşke güneşli bir günde tesadüfen aynı mekanda yer alırken karşılaşsaydık. Belki ona o zaman daha sempatim olurdu. Ama şimdi benimle birilikte gözü kan görmek istiyen bir adamdı benim için sadece.

"Öyle olsun istediğin zaman beni arayabilirsin Amelie."

"Teşekkür ederim Leon.." şimdiye kadar hiç yapmadığım bir şey yaptım ve Leon'a sarıldım. Birine ihtiyacım vardı ve bu oydu.

"Beni eve birakabilir misin?" Leon yüzümü inceledi. Elini burnuma dokundurup sağa ve sola çekti.

"Sanırım darbeyi kilcal damardan almışsın."

"Ne güzel beni muhteşem Clara'ya muhtaç bırakmadın." kendini tutamayıp güldü.

"Muhteşem Clara ha?" bende güldüm onaylamak için başımı aşağı yukarı salladım.

"Hadi seni eve bırakayım." Leon motora bindi yirmiüçüncü sokağa baktım. Elveda Edie....

Leon'un arkasına bindim başımı sırtına yasladım ve gözlerimi kapattım. Huzurlu muydum? Kesinlikle hayır ama şu an güvende olduğumu biliyordum. İkinci bir erkek hayatımda olamazdı. Ben kalbimi seneler önce Edie'yle birlikte öldürdüm uymam gereken tek organım beynim kaldı.

Evimin önüne geldik dikkatli bir şekilde motordan indim. Alex'in arabası evin önündeydi Leon'la konuşmak için onun karşısına geçtim. Başımı yana yatırdım.

"Teşekkür ederim beni eve bıraktığın için."

"Unutma sorun çıkarsa beni ara olur mu?" Leon benim ondan yardım isteyeceğime güvenmiyordu ve haklıydı da eğer tek başıma yapabileceğim bir şeyse onu tek başıma halledebilirdim.

"Peki iyi geceler." Leon'a tekrar sarıldım.

"Bu kadar yeter Amelie seni bu kadar duygusal görmek metabolizmamı bozabilir." istemsizce güldüm duygusal çöküşün sonundaydım. Leon'un tersine Amy ya da Kızıl olma zamanım gelmişti. O evin içerisinde neler olup bittiğini öğrenmeliydim. Ve bunu asi bir kız olarak değil kurnaz bir kız olarak yapmalıydım.

"Hoşçakal" Leon gazı köklerken uzun taştan yapılma evin girişinde durup camda ki Alex'e baktım. Yeni başlıyoruz Alexandra Marino ya da her kimsen!

Alev Alev (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin