Medyada Daff var....Eve geldiğimden beri oturuyorum kendime kızmaktan bıkmıyorum. Ne yaptım ben ? Geçmişimin kanlı elleri boğazıma yapışmıştı ama bu eller Edie olmadan çözülmüyordu. Kendime yasaklandığım bazı şeyler vardı birincisi aşk ikicisi silah üçüncüsü George!
İki ve üç numaralı kural ihlali yapmıştım George'den tamamen kurtulmak istiyorum ama bunun yerine adamın gözüne gözüne giriyorum bir daha asla olmaması gereken bir kuralım daha olmalıydı buda Leon'dan uzak dur!
Üzerim kan içindeydi yukarıya çıkıp bir duş aldım. Daff ayaklarıma dolanırken giyinmek baya bir zor oluyordu. İç çamaşırlarımı giyip onu kucağıma aldım.
"Sakin ol kızım ben burdayım." Daff hala yüzümü yalamakla meşguldü.
Saat sabahın sekiziydi zaten eve geldiğimde saat beşti. Üstümü giyinip arabama bindim bu gün motor yoktu. Dün gece üstüm kan içinde bir sürü sokaktan geçmiştim. Bunca zamandır benden korktukları için bana bulaşmadıklarını sanarken onlar beni her gün bir oyunun içine itiyormuş. Ama bu oyunda ben yokum! Edie'nin katili artık umrumda değil.
Arabayı atölyenin yanına yaklaştırdığımda Jordon kapımı açmak için yanıma geldi. Hayır hayır kapıyı acmak için değil beni azarlamak için demeliydim.
"Arabaya bin ve sakin bir yere sür." aoow Jordon kızgın! Ona cevap vermeden dediğini yaptım ve arabayı sürdüm. Herkese her şeye gücüm ve zekam yeterdi ama iş Jordon'a gelince sahip olmadığım abi edasıyla beni süzerdi atölyenin dört yüz metre ilerisinde nehir kıyısında durdum. Jordon'a döndüm.
"Konuşalım!"
"Konuşalım Kızıl. Sen ne yaptığını sanıyorsun?"
"Neyden bahsediyorsun Jordon sorun Alex'se gerçekten bir şey yapmadım." Jordon derin bir nefes aldı.
"Ne Alex'i ben George'den bahsediyorum. Üç adamını öldürmüşsün. Başa mı döndük yine? Katliam yapmayı özlediysen kimseyi öldürmeden git George'yi öldür kurtulalım ama unutma o ölürse beşli başına uçuşur."
"Sen bunları nerden biliyorsun?"
" Önemli olan bu değil Amy. Ya Tom'a ne demeli ?" Leon ... Leon... O kesin Jordon'ın haber aldığı kişi. Leon!
"Leon?"
"Ha o da kim?" Jordon kekelemeye başladı.
"Yalan söyleme Jordon senin öyle bir adamla ne işin olabilir ki?"
"Peki ,peki Leon benim eski bir arkadaşım."
"O da suikastçı demek?"
"Orası seni ilgilendirmez. Amy bir daha böyle bir saçmalık yaparsan bende geri dönerim bilmiş ol."
"Hayır hayır bir daha olmıcak emin ol." Jordon'nın geri dönme fikri miğdemi bulandırmıştı. Onun bir daha insan öldürdüğünü görmek istemiyordum. Heleki benim yüzümden! Jordon'a sarıldım beni bu günlerde insan yapan tek şey onun abi tavırlarıydı.
"Gidelim mi?" Jordon işaret parmağını kaldırdı söyleyecek son bir şeyi vardı. Cümlelerini seçerek kullandığı belliydi.
"Başın belaya girerse bana gel ufaklık tek başına her şeyi halledemezsin hadi sıradan hayatımıza geri dönelim."
"Jordon?"
"Efendim?"
"Eğer Edie'nin katilini bulmuşsam ne yapmamı önerirdin?"
"Buldun mu peki?" Jordon sakindi. Ona yalan söyledim.
"Hayır."
"O zaman bunu bulunca düşünelim olur mu?"
"Olur." arabayı atölyeye geri sürdüm. Eğer kış uykusuna yatmış bir ayıyı zamanın dan önce uyandırırsanız yemek için her şeyi yok eder. Jordon bunu öğrenemicek çünkü bu sır benimle mezara gitceklerden biriydi.
Atölyeye geldik arabayı park edip arabadan indim Alex restoranın önünde bekliyordu sanırım sinirli gibi bir hali vardı. Jordon'a sonra geleceğime dair işaret yaptım.
Alex'in yanına gittim.
"Alex?"
"Amy! Merhaba." yüzü solgundu neler olduğunu merak ediyordum ama o anlatmadan sorcakta değildim.
"Alex her şey yolunda mı?"
"Hayır değil Natalie'yle kavga ettik çekti gitti." işte bu büyük bir sürprizdi.
"Anlıyorum sorun ne peki?" aslında sormam pek doğru değildi ama kahrolası çenem durmuyordu.
"O çok kıskanç Amy zaten aramızda bir sürü sorun vardı."
"Anlıyorum üzüldüm."
"Üzülme Amy o zaten beni aldatıyormuş." ooohooo işte bu düşündüğümden de adice. Alex gözlerimin içine baktı yüzünü yüzüme yaklaştırdı. Böyle olmamalıydı bu haldeyken bana tutunamazdı. Yüzümü başka tarafa çevirdim.
"Sanırım senin biraz düşünmeye ihtiyacın var benimde çalışmaya." gözlerine bakmadan doğruca atölyeye girdim. Orada neler olmuştu?
Kendime gelmeliydim çekimden önce sade bir kahve aldım. Kahvemi içerken makinamı ayarladım. Catline sekiz aylık hamile bir kadındı kahvemi de alıp yanına geçtim.
"Hoş geldin Catline görmeyeli nasılsın?"
"Ah. Amy seni görmek ne güzel Broke bu halimi fotoğraflamam için beni ikna etti ama vücudumdan nefret ederken bu çok zor."
"Rahatla Catline senin için en güzel kareyi bulacağımızı biliyorum." Catline mutsuzdu hamileliğin ona verdiği kiloların onu çirkinleştirdiğini düşünüyordu.
"Jordon bana iki kasa sarı gül yaprağı lazım."
"Halledildi bil yarım saate burda olur." Jordon'la konuştuktan sonra Catline'e yarım saat beklemesini rica ettim.
Aradan yarım saat geçtikten sonra stüdyodaki ince uzun minderin etrafına sarı gülleri döktürtüm. Catline'e giymesi icin ten rengi iç çamaşırı verdim ve onu minderin uzerine yatırdım. Catline hala utangaçtı siyah olan bugle saçlarını biraz düzeltip üzerine gül yaprakları serpiştirdim. Saatlerdir Catline'nin her pozunu alıyordum. Çekim bittikten sonra Catline'e yemesi için bir şeyler sipariş ettim bende o sırada karanlık odada en güzel olan fotoğrafı elliye doksan boylarına bastım.
Catline gitmek için kalktığını duyunca fotoğrafı da alıp ya yanına gittim.
"Catline! Şuna bakar mısın?"
"Amy çok kötü çıktığıma eminim."
"Catline bakman gerek." fotoğrafı Catline'e çevirdiğim anda gözleri irileşti sanki mutlu olmuştu.
"Amy Tanrım bu harika!" onun yüzündeki mutluluk benide mutlu etmişti.
"Way canına insan hamileykende seksi olabiliyormuş." hisserik bir kahkaha attım onca müşterilerimin arasında Catline farklıydı.
"Beğendiğine sevindim Ellen bunu senin için arabana taşır diğer fotoğraflarda yarına hazır olur gönderirim canım."
"Teşekkürler Amy." Catline bana sarılınca biraz duygulandım hayatım boyunca tatmak istediğim bir duyguyu onun tatığını görmek çok güzeldi.
Sarı güllerin içindeki esmer beden ve siyah saçlar harika durmuştu. Catline önce biraz çekimser davransa da bu duyguyu aşmıştı.
İster istemez Jordon'a baktım yüzümde ki buruk ifadeti anlamış olmalı ki gözünden bir damla yaş gelmişti. Ona hayrandım hem bir duygusal gay hemde bir ölüm makinası gay ha? Ama ben duygusal bir gayi tercih ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alev Alev (Tamamlandı)
AventuraBir asiyi uysallaştırabilen biri varsa o da kendinden çok daha asi! O haya felsefesinde tek bir anlam barındırır; "Güzel ölmek için yaşa! Cehennemin içinde cennet kapısını arıyorsanız burası yanlış bir mekan!" Bir fırtına tek sizi alıp götürmez o an...