Medyada George var....!
On sene önce;
"George bunu yapmak zorunda mıyım?"
"Kızıl kendine bak!" George omzumdan tutup beni zorla aynaya tutmuştu." Sen bu hayattan vazgeçebileceğini mi sanıyorsun ?" George'ye borcum vardı bu yaşıma kadar ona çalışmıştım bir sürü dövüşü kazanmıştım ama artık benimle kimse dövüşmek istemiyordu çünkü sadece 15 yaşımdaydım. Artık sokak dövüşleri ve yarışlar para etmiyordu aşşalık herif bana sahip olmaya başlamıştı. Üstüme fırlattığı iğrenç elbiseleri elime aldım giymeliydim. Kıyafetleri üstüme geçirdim George kirli elleriyle bacaklarımı okşamaya başladı bileğinden tuttum.
Ne yapmamı bekliyordu ondan gerçekten hoşlanma mı bekliyor olamazdı dimi? Eğer öyleyse önce aynaya bakmalıydı. Zenginlik bazı insanlara tip getirmiyordu işte! Kapı çaldı.
"George! Edie geldi kokain istiyor ne yapayım?"
"İstediğinin iki mislini ver borcu artsın bu aralar gitmeye hevesli piç!" kapıdaki adam gidince George bana döndü.
Edie George'nin bir numaralı yarışçısıydı yaşı benden en az beş yaş büyüktü. Büyük yarışlar için hazırlanıyordu kokain içmek için George'ye borçlanmış aptallardan biriydi.
"Seni kaltak bu kadar asi olmasaydın orospu olarak daha çok para kazandırırdın ya neyse." George beni zorla yatağa yatırdı ellerimi bağlayıp iğrenç vücudunu üstüme yasladı. Elleri vücudumda geziniyordu. Boynumdan öpmeye başladı, miğdem bulanmaya başladı günün birinde bunun hesabını verecekti ama şimdi yapabileceğim hiç bir şey yoktu. Burda yaşadıklarım benimle birlikte mezara gidecekti. Ölmeyi diliyordum, keşme keş sokaklarda dolanmayı bu iğrenç herifin altında olmaktan çok istiyordum. Çığlık atıyordum acıyan bedenim değil ruhumdu. George tecavüzünü bitirmeye başlamıştı o zevkin doruklarındayken ben ölümün kıyısında dolaşıyordum. Kapı açıldı aniden Edie! İçeriye daldı George'yi üzerimde işini görürken onu odanın diğer ucuna fırlattı ve suratına yumruğunu indirdi.
"O benim! Ona dokunma demiştim sana!" George bağırmaya basladı. Etrafta koruması yoktu.
George'ye indirdiği yumruk ona zaman kazandırdı beni çarşafa dolayıp yataktan kaldırdı.....
"Bana borcunuz var!" Edie kapı eşiğinde durdu arkasını dönmeden cevapb verdi.
"Ödeyeceğiz" Edie beni kucaklayınca utanmıştım beni böyle görmesini istemezdim. Eğilip kulağıma fısıldadı.
"Sen benimsin!" odadan çıkarken etrafa bakındım tüm korumalar yerde yatıyordu.
"Onlara ne yaptın?" Edie gülümsedi onun bu yaptığını amerikan filmlerindeki suikastçılar bile yapmazdı yerde yatan adamlardan dökülen kanlar koridoru kaplıyordu.
*******
Şimdiki zaman;
Yattığım yataktan su içinde kalktım bu da neydi şimdi? Neden yine o gece? Yüzüme durmadan soğuk su çarptım. Kendime gelmeliydim. Edie artık yoktu bunu kabullenmeliydim. Daff ayaklarıma tırmanmaya çalışınca eğilip onu yerden aldım. Başını omuzuma dayayıp sırtını okşadım. Geçmişimin beni çekmesine izin vermemeliydim. Salondaki kanepeye oturdum. Daff kucağımdan inip kendi minderine gitti iki gündür miğdem yemek görmemişti. Alex'le gezerken kask takmamak ve şiddetli yağmur beni fena çarpmıştı.
Saat sabahın beşiydi iki sabahtır Ellen gelip ateşimi ölçüyordu. Kanepede uykuya daldım.
Çalan kapı zili beni uykumdan uyandırdı. Kapıya zor gittim sanırım ateşim yine çıkmıştı. Yavaşça kapıyı açtım Alex karşımda duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alev Alev (Tamamlandı)
AventuraBir asiyi uysallaştırabilen biri varsa o da kendinden çok daha asi! O haya felsefesinde tek bir anlam barındırır; "Güzel ölmek için yaşa! Cehennemin içinde cennet kapısını arıyorsanız burası yanlış bir mekan!" Bir fırtına tek sizi alıp götürmez o an...