Öncelikle her kese merhaba,ben Naz.
Bu ilk askeri kurgum umarım beğenirsiniz.
Bu kitabın delibal filmi ile alakası yoktur.
Kitapta +18 öğeler bulunabilir bunu göze alarak okursanız sevinirim
İlk kitabım olduğu için bir sürü hata olacaktır,umarım bunu daha uygun bir dille belirtirsiniz.
Umuyorum ki,kitap hoşunuza gider keyifli okumalar dilerim.
Başlama tarihleriniz buraya bıraka bilirsiniz.
TheyNaz_'ın kaleminde DELİBAL...
Yayınlanma tarihi; 28.06.24
"Deli bal'ın bile fazlası zarar"
❝D E L İ B A L❞
2004 / İzmir
"Ana (Anne)"diye içeri koştu Şirin. O kadar hızlı koşuyordu ki,tutabilene aşk olsun.
Ayla,hışımla içeri giren kızına baktı. "Ne oldu anneciğim?"diye sordu. Şirin annesi'nin yanına gelip ağlamaklı sesle "Ana, Yumuş bana Delibal dedi" Ayla güldü ve içeri nefes nefes'e giren Yavuz'a baktı. Evet, küçük kızı Yavuz'a Yumuş diyordu ama Yavuz bu durumdan çokta şikayetçi değildi açıkçası.
"Niye benim kızma Delibal diyorsun Yavuz?"diye sordu tatlı bir kızgınlıkla çıkan sesi ile. Yavuz nefesini düzenleyip"Ya Ayla teyze ben onu şaka olsun diye söylemiştim,bu hemen alınyor"dedi Şirini göstererk. Şirin ayaklarını yere vurup "Mənim adım bu deyil Şirin (Benim adım bu değil Şirin)" dedi. Sinirlenince hep Azerbaycanca konuşurdu. Annesi Azerbaycanlı,babası ise türk askeriydi çünkü. Annesi ona Azerbaycan dilini çok güzel öğretmişti,bu yüzden bazen türk sözleri ile Azerbaycan sözlerini karıştıyordu.
Ayla tekrar güldü "Delibal ne demek biliyor musunuz?"diye sordu iki çocuğa da. Yavuz ve Şirin'in meraklı bakışları ona döndü "Ne demek ana?"diye sordu merakla Şirin.
Ayla kızına bakıp "Delibal bir bal türü ve çok yiyenleri deli ediyormuş"dedi yere diz çöküp kızı'nın saçlarını okşadı.
"Gerçekten mi?"diye sordu Şirin. Ayla gülümseyip kafasını salladı "Evet anneciğim"dedi kızının babasıyla aynı renk olan gözlerine.
Yavuz ise çatık kaşları ile dinledi Ayla teyzesini. O sadece annesi söylerken duymuştu Delibal ismini,balmıymış yani?
Ama Yavuz doğru kişiye bu lakabı takmıştı, çünkü Şirin'le çok vakit geçirdiği zaman deli oluyordu...
BÖLÜM SONU
Buraya bir bal emojisi ala bilir miyiz?
Nasıldı Giriş bölümü?
Ben araştırdım,öyle bir bitki varmış Karadeniz'de, arılar ondan bal yapıyormuş,fakat zehirli bir bal'mış.
Gerçekten de Yavuz tam da doğru kişiye takmış ismi,zaten ilerleyen bölümlerde ne demek istediğimi anlayacaksınız 💖
Neyse,ilk bölümde görüşmek dileğiyle hoşçakalın ❤️
Instagram • theynaz
Tik tok • theynaz_
Naz ...
🍯
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİBAL
Action❝Delibal bir bal türü, çok yersen deli olursun❞ !! ASKER KURGUSUDUR !! • • • "Ben seni tam on sekiz yıl bekledim ama sen bir kere bile beni görmeye gelmedin"diye yüksek sesle bağırdım bu kez. Yüzündeki acı çeken ifadeyi görmek en son isteyeceğim şey...