Selam, nasılsınız bakalım?Yeni bölüme hoş geldinizz!
Başlamadan önce oy verip yorum atmayı ve kitabı okuma listenize eklemeyi unutmayın 🌼
Keyifli okumalar!
❝ 🍯 ❞
"Anne çiko süt"diyererek annesinin başının etini yemeye devam etti Şirin. Annesinin bacağına yapışmış çikolatalı süt istiyordu. Ayla kırkıncı defa çikolatalı süt diyen kızına baktı. "Olmaz anneciğim,her gün bir defa içe bilirsin fazlası zararlı"diyerek elindeki yemeyi karıştırmaya geri döndü.
"Delibal"diyerek ona seslenen Yavuz ile, Şirin emekleyerek salona geldi. "Yumuş"dedi çocuksu neşeyle ve hızla emekleyerek Yavuz'un yanına geldi. Yavuz ona gelen kızla kocaman gülümsedi ve aldığı çikolatalı sütü arkasına sakladı.
"Orada ne var?"diye sordu Yavuz'un arkasını işaret ederek. Yavuz elindeki çikolatalı sütü biraz daha arkasına sakladı "Süpriz"dedi ve kızın şaşkın suratına baktı. Annesinin ona çikolatalı süt vermediğini biliyordu,bu yüzden ona almıştı zaten.
Yavuz'a karşı biraz daha emekledi Şirin "Ver bakayım" harfler ağzından yarım yamalak çıkıyordu ama Yavuz anlıyordu onun ne demek istediğini "Olmaz şimdi veremem"dedi. Şirin dudak bükerek "Ama ben istiyorum"dedi yarım yamalak.
"Gel odana gidelim orada veriyim"dedi ve kalkıp Şirinin bebek odasına geçti. Pembe Barbie'li halının üstüne oturduğunda,Şirin'de onun yanına oturdu heyecanla.
"Ver hadi"dedi ellerini birbirine vurarak. Yavuz gülümseyip arkasındaki çikolatalı sütü yere bıraktığında,Şirin büyük bir neşeyle "Çiko süt" diye bağırdı ancak Yavuz işaret parmağını dudaklarına yaklaştırıp"Şşş,annen duyacak şimdi" dedi. Şirin için pipeti açıp çikolatalı süte sapladı ve içmesi için uzattı.
Heyecanla çikolatalı sütü içmeye başladı Şirin. Hayatta en sevdiği ikinci şeydi çikolatalı süt,zira birincisi ise tartışılmaz babasıydı. Üçüncü sıraya koyacağı tek şey Yavuz'la oynadığı oyunlardı.
"Al sende iç Yumuş"dedi elindeki çikolatalı sütü ona uzatarak. Yavuz başını iki yana sallayıp "Ben sevmem"dedi yüzünü ekşiterek. Çikolatalı hiç bir şeyi sevmezdi o. Bir nedeni yoktu,sadece sevmiyordu.
"Ama tadına bak"dedi ısrarla Yavuz'un yüzüne yapıştırarak. Yavuz bıkmış bir ifade ile "Tamam bi' dur"dedi ve Şirin'in elinden sütü alıp minik bir yudum aldı. Anında yüzünü buruşturup "İğrenç"dedi. Şirin ise omuz silkip "Beğenmezsen beğenme hepsi bana kalır"dedi ve içmeye devam etti.
🍯
Kısa oldu ama idare edin.
Görüşürüzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİBAL
Action❝Delibal bir bal türü, çok yersen deli olursun❞ !! ASKER KURGUSUDUR !! • • • "Ben seni tam on sekiz yıl bekledim ama sen bir kere bile beni görmeye gelmedin"diye yüksek sesle bağırdım bu kez. Yüzündeki acı çeken ifadeyi görmek en son isteyeceğim şey...