Merhaba, nasılsınız? Yeni bölüme hazır mısınız bakalım?Bu arada bu 🍯 emojisi olan bölümler Yavuz ve Şirinin çocukluk anılarının olduğu bölümdür ve bu bölümler bölümden sayılmıyor
Öylesine söyledim bilin diye.
Buraya bal emojisi koymayı unutmayın 🍯.
Keyifli okumalar dilerim.
DOLU KADEHİ TERS TUT,Gitme.
"Sende bırakma beni lütfen"
|2.bölüm|❝ GİTME ❞
Canım yanıyordu. Canımın yanmasına sebep olan şey onun gelmesi miydi? Kalbimin yanmasının tek nedeni,onun gelmesi miydi?
Buzdan kalbim, göğüs kafesime her çarptığında kör bir alev düşüyordu oraya. O alev çoğalıyor,kalbimin buzdan duvarlarını eritiyordu.
Onun yarasını temizledikten sonra odadan çıkmış,bir doktorla hastaneyi gezmiştim. Yanına gitmiyordum pek fazla,korkuyordum çünkü. Onu her gördüğüm de yüreğimdeki kör ateş daha da harlarnıyor,daha çok canımı acıtıyordu.
Onu özlemiştim. Doya doya sarılmak istiyordum ona, sanki bütün yılların acısını çıkarmak ister gibi. Ama yapamıyordum. Ona özlemim o kadar fazlaydı ki, burnumun direğini sızlatacak kadar çok özlemiştim.
Onu o şekilde yaralı görmek,canımı çok fazla yakıyordu. Çok değişmişti görmeyeli. Daha mı yakışıklı olmuştu ne?
Onun odası'nın önüne geldiğimde derin bir nefes aldım. Sakin olmalıydım,hiç bir şey yoktu sadece kontrol edecektim sonra çıkacaktım. Ay bir de bayıl istersen Şirin.
O da olurdu şuan,her an bayıla bilirdim. Dudaklarımı yalayıp,derin bir nefes aldım.
Kapıyı sakince açıp uyuyor mu diye baktım. Çok şükür uyuyordu.
Kapıyı sakince kapattım uyanmasın diye. Derin bir nefes aldım,terleyen avuç içlerimi üstüme sildim. Uyuyan yüzüne baktım,çok güzel uyuyordu.
"Oh tamam"dedim kendi kendime. İlaç dolabının yanına geçip kapağını açtım sakince. Yine aynı şekilde ilaçları aldım sessizce.
"Beni düşürdüğün hallere bak Yumuş ya,off"dedim yine kendi kendime. Şırınga alıp iğneyle içine çektim ilacı. Yine aynı şekilde sessizce gidip, iğneyi serumun içine enjekte ettim.
Parmak ucumda diğer tarafa geçip,omzundaki yaraya baktım. Kanıyordu.
Nasıl uyandıracaktım? Stresle dudaklarımı kemirmeye başladım. Çok kötü kanamış gibi duruyordu.
Arkamı dönüp,ilaç dolabına ilerledim. Ağzımda şarkı mırıldanarak,sargı için ihtiyacım olan ilaçları aldım.
" Sanırdım ki aşklar ancak filimlerde böyle
Ben hala dolaşıyorum avare,hani görsen enikonu divane
Ne yaptıysam olmadı,ne çare
Unutamadım gitti" diye okuyarak aldım ilaçları.Arkamı döndüğümde gözlerini açtığını gördüm. İrkilip bir iki adım geri gittim. Baş parmağımı damağıma vurdum.
"Korkuttun"dedim elimi kalbime koyup. Bana gülerek bakıyordu.
"Şimdi, yaranı temizleyeceğim acırsa söyle"dedim. O ise kafasını salladı. Dikkatlice yarısındaki kanları temizledim batikonla.
İnlediğinde ona baktım yüzünü buruşturdu. Gözlerimi kısıp "Yalandan yaptığını biliyorum Yavuz,batikon çok ta acıtmıyor"dediğimde dudaklarını büzüp "Tüh, yakalandık"dedi ardından güldü.
Yarayı tekrar sardığımda. Geri çekildiğimde,gözlerinin kapalı olduğunu gördüm. Ben geri çekildiğimde gözlerini açıp gülümsedi.
"Kokun bile aynı"dediğinde yutkunup, gözlerimi kaçırdım.
"Ben gidiyorum"dedim ve tam kapıdan çıkarken,sözleri durdurdu. "Gitme" diyen kısık sesi doldu kulaklarıma. Adımlarım bıçak gibi kesildi. Kalbimdeki ateş daha da harlanıp,canımı yaktı. Genzim yandı, boğazım düğümlendi.
Sarılmak istiyordum ona sıkı sıkı. Bırakmak istemiyordum onu,çok özlemiştim. Ama sarılırsam bırakamazdım.
Gözümünden akan yaşlar'a engel olmadım. Bir kere sarıl diyordu içimdeki ses. Bu sefer ona uymak istedim,bir kere de mantığımı susturmak istedim.
Arkamı döndüm. Ağzımdan bir hıçkırık kaçtı. Koşup sarıldım ona. Hiç kimseyi dinlemeden, mantığımı devre dışı bırakarak.
Boynuna doladım kollarımı sıkı sıkı,sanki kaçacakmış gibi.
"Gitme"dedim titrek sesimle. Elini belimde hiss ettim.
"Sende bırakma beni lütfen"dedim
fısıltıyla,ama o duymuştu. Göz yaşlarım yanaklarımdan süzülürken onun boynuna damlıyordu.Kaç dakika sarılı kaldık bilmiyordum,zaman durmuştu. Tekrar sıkı sıkı sarıldım. O ise yüzünü boynuma gömmüştü. O da değişmemişti.
Küçükken sarılırken hep yüzünü boynuma gömerdi çünkü.
Sonunda ayrıldığımız da yüzüne baktım. Gözleri her milimimde gezindi. Gülümsedi,ben de karşılık verdim.
"Sen dinlen benim bir kaç işim var"dedim ve hızla odadan çıktım...
BÖLÜM SONU
Tekrardan selam,bölüm hakkında fikirlerinizi alayım lütfen.
Sizce Şirin sarılmalı mıydı?
Şuan hiç bir şey anlamadınız muhtelemen ksjsjsjsjsjs ama merak etmeyin ilerki bölümler her şeyi anlayacaksınız.
Oy verip,yorum yapmayı ve kitabı okuma listenize eklemeyi unutmayın lütfen.
Sizleri çok seviyorum,bir sonraki bölümde görüşmek dileğiyle.
Instagram • theynaz_
Tik tok • EkimNaz0
Takip için • TheyNaz_
Naz...
🍯
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİBAL
Acción❝Delibal bir bal türü, çok yersen deli olursun❞ !! ASKER KURGUSUDUR !! • • • "Ben seni tam on sekiz yıl bekledim ama sen bir kere bile beni görmeye gelmedin"diye yüksek sesle bağırdım bu kez. Yüzündeki acı çeken ifadeyi görmek en son isteyeceğim şey...