Selam, nasılsınız?Bu bölüm çocukluk anıları olacak keyifli okumalar 💓
Oy ve yorum atmayı unutmayın!
❝🍯❞
"O piti piti,"diyerek parmağını oyun arkadaşlarının üzerine gezdirdi Şirin. Her söylediğinde parmağını bir başka arkadaşına çeviriyordu "Karamela sepeti," diyerek tekrar parmağını arkadaşlarına ve kendine gezdirdi."Terazi,lastik,cimlastik. Biz size geldik bitlendik,hamama gittik temizlendik. Dik dik dik,hadi bana çorap..."dedi ve parmağı Yavuz'un üstünde durdu "dik"diyerek sözlerini tamamladı. Ebe Yavuz olmuştu.
Ebenin o olduğu görünce göz devirdi Yavuz. Yine o olmuştu. Bu işte bir terslik olduğunu biliyordu Yavuz. Ne zaman Şirin ebe seçse,hep oydu ebe.
"Hadi Yavuz ebe sensin"dedi Barış. Yavuz dertli bir nefes verip ebenin saydığı duvara ilerleyip kolunu büküp gözüne yasladı. "Otuza kadar sayacağım"diye bağırdı arkadaşlarına.
"Bir,iki,üç,dört..." Yavuz saymaya başladığında her kes saklanmaya başladı. Şirin nereye saklanacağını bilemedi. Sonra ise her zaman saklandığı yere gidip saklandı
"Önüm,arkam,sağım,solum söbe. Saklanmayan ebe"dedi ve gözlerini açtı Yavuz. Temkinli bir şekilde etrafına baktı. Aynı dikkatle yürümeye başladı. Her yere baktı dikkatlice,sonunda birini buldu. "Defne,buldum seni!"diyerek koşmaya başladı ve saydığı duvara koşup eliyle vurdu "Sobe"diye bağırdı.
Aynı temkinli adımlarla etrafına bakarak ilerledi. Aklına gelen yerlere baktı bir süre. Her kesi bulup sobeledi,ama bir kişiden başka Şirin...
Onu sobelemek gelmiyordu içinden. Nereye saklandığını biliyordu,hep oraya saklanıyordu zaten. Sanki onu görmemiş gibi yaparak yalandan aramaya başladı. Aniden arkasından bağıran tiz bir sesle gülümsedi "Sobe". Hemen kendini toparlayıp arkasını döndü ve hoşuntsuz bir ifadeyle ona baktı.
Şirin ise yerinde zıplayıp "Sobeledim"dedi neşeyle cıvıldayarak. Yavuz bu haline gülmek istese de ifadesini sabit tuttu. Yüzünü buruşturarak Şirin'in bu haline baktı. Şirin ise onu zerre takmadan onu yenmenin tadını çıkardı.
O gün bir sürü oyun oynadılar her zamanki gibi. Yavuz hep Şirin kazansın diye elinden geleni yaptı. Ve bir çok oyunda da kazandı.
Şirin hep kazandı Yavuz'un oynadığı oyunlarda ama,hiç bir zaman Yavuz'un onun kazanması için yaptıklarını görmedi...
BÖLÜM SONU
Bölüm nasıldı,beğendiniz mi?
Bir sonraki bölüm benim sabırsızlıkla yazmayı beklediğim bir bölüm.
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere!
Sevgilerle ❤️
Instagram ve Tik Tok:
theynaz_Naz...
🍯
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİBAL
Action❝Delibal bir bal türü, çok yersen deli olursun❞ !! ASKER KURGUSUDUR !! • • • "Ben seni tam on sekiz yıl bekledim ama sen bir kere bile beni görmeye gelmedin"diye yüksek sesle bağırdım bu kez. Yüzündeki acı çeken ifadeyi görmek en son isteyeceğim şey...