Yemeğimin son lokmalarındaydım. En sonki küçük lokmayı ağzıma attım ve abim hemen bana baktı. Ne soracağını az çok tahmin edebiliyordum."Felix, yemeği beğendin mi?"
Evet. Beklediğim soruydu tabikii.
"Çokk! El lezzetin çok güzel abi bir ara bana da öğret"
"Öğretirim, öğretirim. Hadi onu tezgaha koy koş ödevlerini yap"
"Ödevim yok ki"
"İyi o zaman benim de yok, eski günlerdeki gibi araba yarış oyununu oynamaya ne dersin?"
"Evet derimm!"
Tabağımı tezgaha bırakıp oturma odasına koştum.
Abim ile vakit geçirmeyi seviyordum. Eskiden.. Sürekli beraber araba yarışı oynardık. Ben üzülmeyeyim diye hep bana yenilirdi. Çok iyi hatırlıyorum o günleri, nasıl eğlendiğimizi, nasıl bağırdığımızı, nasıl cebelleştiğimizi... Çok güzel zamanlardı benim için, hep de öyle kalacak."Konsollar geldiii, oyunu aç bakalım!"
"Hemenn"
Konsolun birini alıp oyunu açtım hemen. Abim de konsollardan birini eline aldığında gülümseyerek yüzüne baktım.
"Abi, bu sefer benim için yenilme. Adil yarışalım"
"Vaaay, öyle diyorsun ha? Tamam başlat oyunu"
"Hay hay!"
Oyunu başlattığım gibi gaza yüklendim. Abim'in arabası bir hışımla yanımdan geçtiğinde gözlerim fal taşı gibi açıldı. Gaz'ı köklediğimde eşit gidiyorduk. Tam finish kısmına varacaktım ki abim benden önce gitti. Bu demek oluyor ki, maalesef abim kazandı..
"Abi sen böyle oynamayı nasıl öğrendin ya"
"Meslek sırrı"
"Her ne kadar sana sinir olsam da iyiki abimsinnn"
Yanına emekleyerek gelip sarıldım chan abime. O da karşılık verdi tabii. Ayrıldığımızda uno oynamaya karar verdik. Her şey güzel gidiyordu.
"+2 çek"
"+4"
"+8 çek abiii"
"+12 çek..."
"YA OHA AMA YA HİLE VAR"
Abimi büyük bir gülme tuttu. Side eye atıp önüme döndüm ve 12 tane kart çektim. Elimi masaya vura vura çekmiştim sinirden. Oyunun sonunda bildiğiniz gibi abim kazanmıştı. Ne olursa olsun bu gün benim için unutulmaz olacak...
"Felix, saat geç oldu hadi odana git yat"
"Yaa! Neden erken yatmak zorundayım ki.."
"Okullar açıldı çünkü, sen yatmak istemiyosun ama yattıktan sonra da uyanmak istemiyorsun nasıl birisin ya"
Yüzüne sırıtıp yanağından öptüm ve odama ilerledim. Koridordayken arkama bakmadan iyi geceler deyip odama girdim. Geceliklerimi giyip hemen yatağıma uzandım. Yarınki olacaklar tamamen aklımdan çıkmıştı...
...
"Feliiixxxxx"
"Hı?"
"Ya hadi kalk bak üstüne atlarım"
"Off tamam tamam, kalktım abi ya"
"Heh şöyle, abi sözü dinle biraz"
"Gıcık... Dün yendin diye böyle yapıyorsun değil mi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HURT | Hyunlix
Short Story"Abi" "Hm?" "Ben ölürsem, mezarlığıma her hafta gelir misin?" ... [angst]