9.

22 2 4
                                    


"Feliixx! Kahvaltı hazır, bu sefer sen de yiyeceksin"

"Off! Tamam anne, geliyorum!"

Yatağımdan fırladım hemen. Annemin sözünü ikiletseydim uçan terlik tarafından katledilirdim. Bu yüzden hemen dişimi fırçalayıp yüzümü yıkadım. Yatağımı da topladıktan sonra zaman kaybetmeden aşağıya indim. Onlar kahvaltı masasına oturmuş yiyorlardı bile, bende kendi yerime geçtim hızlıca. Birkaç parça tabağıma birşeyler koydum, onları bitirdikten sonra kalkacakken annem beni geri oturtup tabağımı doldurmuştu. Abim'e bir bakış attım, tabiki beni kırmayıp bildiği için durumu anneme anlattı. Annem onaylayıp gitmeme izin verdiğinde hemen kalktım. Jisung'un bir ara evine gittiğim için evinin yolunu biliyordum. Üstümü giyinip annemlere nereye gideceğimi söyledim. Hemen izin vermişlerdi. Telefonumu cebime atıp çıkmıştım evden. Jisung'un binasına geldiğimde hemen asansöre binip 4. kata bastım. Onların evinin kapısına geldiğimde çekingence çaldım. Kapıyı annesi açmıştı.

"Şey, Jisung evde mi?"

"Ha, yok maalesef oğlum. O başka arkadaşı ile çıktı"

"Arkadaşının adı Minho mu?"

"Evet, öyleydi galiba"

"Anladım, teşekkür ederim"

"Rica ederim evladım"

Suratım asılmıştı, kırılmıştım. Bu gün bukuşacaktık aslında, fakat o sevgilisi ile çıkmış.. Neyse, yapacak birşeyim yok artık.

Eve döndüm çaresizce. Yüzümün asık olduğunu gördüklerinde ne olduğunu sorsalar da ben birşey demedim, hemen odama çıktım. Kapımı kilitledim ve telefonumu uçak moduna aldım. Biraz sessizliğe ihtiyacım vardı, veya müziğe..

Kulaklığımı takıp gözümü kapatarak şarkı dinledim, bu beni sakinleştiriyordu. Dediğim gibi, müzik dinlemek bir ayrıcalıktır!

...

Abim, babam ve annem sürekli kapıyı çalıyolardı. Sabah olmuş, farkında bile değilim... Telefonumdan bir bildirim geldi mi onu da bilmiyordum, bildirim sesi gelmiyordu. Telefonumu uçak modundan çıkardığımda Jisung'dan mesajlar geldiğini gördüm.

Jisung
Felix
Annem söyledi de
Bizim eve mi geldin dün?
Kusuruma bakma
Dün buluşacaktık fakat minho beni aldı sabah
Umarım kırılmamışsındır

Felix
Yok
Kırılmadım
Ne de olsa taş kalpliyim ben
Felix kim ki zaten
Neyse
Uyusam geçer

Jisung
Felix böyle dems lütfen
İstersen senin evine geleyim alayım
Dışarı çıkalım beraber
Hm?

Felix
Gerek yok
Size mutluluklar
*çevrim dışı*

Jisung
Felix
Seni almaya geliyorum
Hazırlan
*13:53 gönderildi*

Felix
Kapıdayım
Odandan çık lütfen
*14:23 gönderildi*

Felix
Görüldü bile atmıyosun
İyi misin?
Cevap ver bana
Senin için şüpheleniyorum
Lix
Hadi ama bak
*16:01 gönderildi*

Öyle olsun Felix
Ama yarın okulda konuşacağımdan emin ol
*17:42 gönderildi*

FELİX
YETER ARTIK YAZAR MISIN?
ALT TARAFI MİNHO İLE ÇIKTIM DIŞARI?
TRİP ATILACAK BİRŞEY YAPMADIM?
*19:20 gönderildi*

HURT | Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin