-2 hafta sonra, cuma günü okul çıkışı-"Feliixx"
"Efendim Jisung'um"
"Bak Minho bana ne almışşş"
"Ne güzel, sevgili kolyesi, değil mi?"
"Evett"
"Ne güzel"
"Ne oldu, soğuk gibisin bu gün? Birşey mi oldu?"
"Hiç"
"Söyle söyle, kırılmam"
"Şey... Minho ike sevgili olduğunuzdan beri benden çok uzaksın. Okul çıkışları geliyorsun yanıma o da bazen, bana biraz daha yakın kalsan? Siz zaten onunla çıkışta geziyorsunuz"
"Ahh, özür dilerim Felix, farkında bile değilim"
"Sorun değil. Cumartesi günü beraber dışarı çıkalım mı?"
"Olurrr!"
"Peki o zamann, hadi görüşürüz!"
"Görüşürüzz"
Okul çıkışında abimi görüp hemen yanına gittim. Abim beni güler yüz ile karşıladığında bende gülümsedim. Beraber eve doğru giderken abim bana bugünkü yaşadıklarını anlatıyordu. Seungmin denen çocukla konuşmuşlar, hatta çocuk sırf abim için onlarla arkadaşlığını kesmiş ve ondan onlar yerine özür dilemiş! Abim galiba aşık oldu çocuğa ya, tüh!
Eve geldiğimizde abim sözünü bitirmişti. Ben hemen odama çıktım. Hoca bir ton ödev vermişti, tabiki de matematik hocası! Başka kim olacak?! Ödevlerime oturduğumda bitişi akşam yapmıştım. O kadar çok susamıştım ki dilim damağım kurumuştu. Aşağı, mutfağa indim. Abim telefonu ile uğraşıyordu birşeyler atıştırırken.
"Felix, sende yesene! Şu iki haftadır hiç beslenmiyorsun, çok zayıfladın"
"Abi, yiyemiyorum ki, kusuyorum sonra sen biliyosun"
"Neyse, uno oynayalım mı?"
"Olur, sen kartları getir su içip geliyorum"
"Pekii"
Hemen arıtmadan su doldurup içtim. Abim salonun ortasında yere oturmuş uno kartlarını kutusundan çıkarıyordu. Önüne oturup çıkarmasını beklemiştim bir süre. Çıkarıp dağıttığında kartlarıma baktım. Güzel kartlar değildi. Ortaya koyulan kart kırmızıydı, ben de başlangıcı yapıp kırmızı 2 koydum.
"Hiç beklemeyeceğim, +2 çek"
"+4 çek abicim"
"+6"
"Ya of! Tamam çekiyorum ya!"
"Adam olcan"
...
"UNO!"
"Oha ilk defa beni yendin"
"Yarabbi şükür!"
"Şükür namazı kılsaydın"
"Birazdan kılarım"
"Deli"
Kartları toplarken Hyunjin'in dediği geldi bir anda aklıma, '3 hafta sonra'... Şu an 2. Haftadayım. Bu onlar ile son haftam da olabilirdi, bu yüzden abime döndüm uno kartlarını kutuya koyarken,
"Abi"
"Hm?"
"Ben ölürsem, mezarlığıma her hafta gelir misin?"
"Felix? İyi misin?"
"İyiyim"
"Neden böyle dedin ki şimdi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HURT | Hyunlix
Short Story"Abi" "Hm?" "Ben ölürsem, mezarlığıma her hafta gelir misin?" ... [angst]