11.

17 2 10
                                    


"Felix..."

"Jisung?"

"Karnındaki bıçak ne?"

"Bıçak mı, ne? Bıçak yok ki? Jisung, iyi misin sen?"

"iyiyim, ama sen değilsin. Felix? Felix!"

...

Düşme hissi ile uyanmıştım. Rüyam kabus gibi birşeydi. Elimim tersi ile alnımdaki terleri aldım. Nefesimi düzenlemeye çalıştım. Başardığımda saate baktım. Gidip hazırlandım hemen. Banyodaki rutin işlerimi halledip çantamı hazırladım. Aşağı inip koltuğa oturdum.

"Felix! Aşağıda mısın?"

"Evet abi, sen hazırlan!"

"Tamam"

Telefonumu açıp instagram'a girdim. Hiç fotoğraf atasım yoktu. Sadece reels izledim. Bir süre sonra mesaj geldi, baktığımda Hyunjin'di.

hyunn1x
Felix
Günaydın tatlım

felxfiuvss
Bana sevgi sözcükleri kullanma
Senden duymak garip geliyor

hyunn1x
Gelmesin
Hep kullanacağım çünkü
Ha bu arada
Kapının önündeyim
Aşağı in

felxfiuvss
Abim var yanımda
Uzaklaş
Dövülmek istemiyosan git

hyunn1x
Yok
Dövmez
İn hadi
Ağaç oldum

...

Hemen pencereden aşağıya baktım. Cidden apartmamın önünde bekliyordu. Seslenip gitmesini söyledim fakat kabul etmedi. Abim gelince ayakkabılarımızı giyip asansöre bindik. Abim gergin olduğumu görüp sorgulasa da birşey demedim. Apartmanın önüne geldiğimizde Hyunjin kolunu omuzuma attı. Hyunjin'e side eye atarken abim bize yaklaşıyordu. Kolunu omuzumdan çekip abimi durdurdum.

"Abi, birşey yapma boş ver! Okula gidelim"

"Bana bak lan! Dua et kardeşim var. Yoksa seni şuraya gömmüştüm! Okulda karşıma çıkma sakın!"

"Döver misin abisi? Bak kardeşin rahatsız olmuyor. Sen ne karışıyorsun"

"Felix? Rahatsız oluyor musun abicim"

Sorduğunda donup kaldım. Abimin koluna girip okula sürükleyerek götürdüm. Hyunjin de arkamızdan geliyordu. Abimin arkadaşlarını görüp onların yanına bırakıp gittim. Garipti fakat sorusu ile uğraşamazdım. Jisung'un yanına gidecekken Hyunjin yanıma geldi.

"Abinin sorusunu cevaplamadın bakıyorum"

"Kes sesini, uzak dur benden bir süre"

"Nedenmiş o?"

"Nedeni yok, git işte"

"Beraber kalmamıza birkaç gün kaldı ama yine de senden uzaklaşamıyorum"

"Niye"

"Felix çekimi etkisindeyim"

Side eye atıp Jisung'un kolundan tutarak sınıfa götürdüm. Hyunjin'in arkadan gülüş seslerini duyabiliyordum. O an kalbimde bi hızlanma oldu, neden bilmiyorum. Yoksa ondan gerçekten etkileniyor muyum? Hayır... Hayır hayatımın içine sıçan birinden hoşlanamam...

HURT | Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin