10 - KABUS

469 83 54
                                    


Selaaaaammm biz geldik 🥹🌸

Bölüme geçmeden önce sizi bir kitaba daha (yine kendi kitabım, yüzsüzlükte sınır tanımıyorumajaghs) davet edeceğim.
Gelmenizi dört gözle bekleyeceğim kitap, ana hesabımdaki MAT. Kitabın türü gizem-aşk.
MGP gibi soft bir evren değil. Tam tersi dark bir ambiyansı var ve dil de biraz daha ağdalı.

Kısaca konusundan bahsedeyim; Pera Silahtar çocukluk travmaları olan 25 yaşında bir kadın. Her gün ölebileceğini düşünecek kadar paranoyak. Ve bu sebeple hayatta hiçbir gayesi olmadan yaşıyor. Aynı zamanda depresif ve yalnız bir kadın.
Pera bir sabah bir otel odasında uyanıyor. Yanında bir adam görüyor. Geceyi adamla birlikte geçirdiklerini düşünüyor ancak kısa süre sonra adamın nefes almadığını fark ediyor ve geceye dair hiçbir şey hatırlamıyor.

Kitap boyunca karakterlerimizin nerelere savrulacaklarımı, aşacakları güven sorunlarını, karşılarına çıkan bazı gizemli ipuçlarına ne tepki verdiklerini, Şah denilen gizemli karakteri aramalarını ve zaman zaman Pera'nın zihnindeki engellere takılan dolu dizgin bir aşkı okuyoruz.

Kitap özetle bu şekilde ancak ilgilenecek olanlar için iki tane uyarım var.
Birincisi; Pera gerçekten çok zor bir karakter. Bu sebeple çoğu zaman onu anlayamayacaksınız ve sizi küplere bindirecek. Ben de onu yazarken çoğu yerde zorlanıyorum.
(Ama tabii ki tam zıttı olarak çok daha sakin, anlayışlı ve sabırlı bir erkek karakter var ve birbirlerini aslında bir noktada dengeleyebiliyorlar.)
İkincisi ise; kitap slow burn bir kitap. Yani olaylar yavaş ilerliyor ve her şeyi ağır ağır sindire sindire okuyoruz. Ve dil de dediğim gibi betimlemeli bir anlatıma sahip.

Finale 10 bölümden az kaldı. 🥹
Yolculuğun kalanında sizleri de satırlarda görmeyi çok isterim 💙

Her neyse Ülkü ve Gökdemir'e geçebiliriz artık 🌸
Buyursunlar, 10.Bölüm;

Sanki zihnimden geçenleri gözlerimden bir bir okuyormuş gibi, "Gel dersen gelirim Ülkü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sanki zihnimden geçenleri gözlerimden bir bir okuyormuş gibi, "Gel dersen gelirim Ülkü." dedi. Sesi fısıltıdan hâlliceydi. "Biliyorsun; aradığında açarım. Kal dersen kalırım. Kapımdan çevirmem seni."

Kapı eşiğinde; o içeride, ben dışarıda birkaç saniye öylece birbirimize baktık. Göğsünü derin bir nefesle şişirirken beni baştan aşağı süzdü. Gözleri yeniden gözlerimi kıskıvrak kavradı. "Değişmeyen şeyler var. Bu değişmedi. Hiçbir zaman da değişmeyecek." dedi fısıltılı bir sesle.

***

Geleceğe dair yaptığınız planları hiç durup düşündünüz mü? Okuyacağınız okulu seçerken, ertesi gün boş vaktinizde neler yapacağınızı düşünürken, beş yıl sonra kendinizi nerede görüyorsunuz sorusunu yanıtlarken ya da ergenlik döneminizdeki en yakın arkadaşınızla yıllar sonrasının hayalini kurarken hayatın da sizler için çoktan planlar hazırladığını kaç kez görmezden geldiniz?

Mavi Göğün PortresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin