0.5

438 46 50
                                    


Oy vermeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayın.

Keyifli okumalar!

*******

"Ağlayacağım şimdi İbo." Diyerek yanımda kolonya tutan İboya baktım.

Ahsenin düğünündeydik ve ben kapıda Meltem teyzenin zoruyla şeker tutuyordum.

İbo, mahalleden bir çocuktu. Ortaokula gidiyordu. Onun neden kolonya tuttuğunu sorduğumda buranın önünden geçerken Meltem Teyzenin kolundan tutup eline kolonya tutuşturduğunu söylemişti.

İbo ağlamaklı bir sesle, "Ben ne güzel top oynuyordum, geldim burada kolonya tutuyorum ya!" Diyerek isyan etti.

İbonun arkasından bir beden onu hafifçe öne doğru itip elinden kolonyayı aldı, "Sen git, ben tutarım."

Bu Ilgazdan başkası değildi.

İbo, "Oh be!" Diyerek hızla kapıdan çıktı ve koşarak gitti.

Ilgazın, "Çok güzel olmuşsun." Demesiyle midemde bir kramp hissettim. Gülümsememek için kendimi zor tuttum ve, "Teşekkür ederim." Dedim.

Üzerimde sade buz mavisi ip askılı bir elbise vardı. Saçımı tepeden at kuyruğu yapmıştım. Ayağımda spor ayakkabı vardı çünkü topukludan nefret ederdim.

"Ilgın?"

Seslenen kişiye döndüğümde gözlerim şokla açıldı, "Selim?"

"Naber ya?" Demesiyle sarıldık.

Selim liseden arkadaşımdı. Ve gerçekten lisedeyken en yakın arkadaşlarımdan biriydi.

Ilgaz hiç beklemediğim bir anda elini belime sarıp beni kendine yasladı, "Bu kim sevgilim?"

Ilgaza bakamıyordum, bunu neden yaptığı hakkında hiçbir fikrim yoktu.
Yutkunup, "Liseden. Arkadaşım." Dememle Selim gülümsedi.

"Sevgilin mi?" Diye sormasıyla Ilgaz, "Evet." Diye yanıtladı.

Semih görüşürüz diyerek yanımızdan ayrıldı.

Ilgaz, Semih gitmesine rağmen elini çekmemişti. Hala aynı pozisyonda duruyorduk ve ben iyi değildim.

Midemde kelebekler uçması gerekirken tepinen onlarca öküzü görmezden gelmeye çalışıyordum.

Yutkunarak bakışlarımı Ilgaza çevirdim, bakışlarımız kesişti. "Bunu neden yaptın?" Diyerek belimdeki eline baktım.

O sırada elini yavaşça çekti ve bakışlarını arkamdaki bir noktaya çevirdi. Baktığı yere döndüğümde annemin bize doğru geldiğini fark ettim.

"Bizi gördü mü?" Diye sordum hızlıca.

"Hayır." Demesiyle derin bir oh çektim.

"Ilgın."

"Efendim, anne?"

"Gazel arka bahçede bir oğlanı dövüyor." Demesiyle gözlerim şokla açıldı. Ogün'ü dövüyordu.

Diğer YarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin