Oy vermeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayın.
Keyifli okumalar!
********
Şuan nerede miydik?
Ilgazla birlikte ahıra inek sağmaya gelmiştik. Babaannem ise evde bize yemek hazırlıyordu.
"Şu tabureyi ver." Dememle ofladı. Ona dağ ayısı dememle yanağımı ısırmıştı. Yanağımda diş izleriyle dolaşıyordum.
"Ya gözünü seveyim, çok tatlıydın o yüzden ısırdım!" Diyerek tabureyi aldı ve söylene söylene yanıma geldi.
Tabureyi ineğin arkasına koydu ve oturmaya yeltendi. "İneği sen mi sağacaksın?" Diyerek kaşlarımı kaldırdım.
Yanlış birşey yaptığını fark etmiş gibi gözlerini kapattı. Daha sonra tabureden kalktı ve bakışları beni buldu.
"Ilgın.." Diyerek bana doğru bir adım attı.
"Hoşt be! Manyak mısın nesin? İnek sağacağım, çekil şuradan." Diyerek elimle Ilgazı ittim ve tabureye oturdum.
İyi hoştu ama, nasıl sağacaktım?
Ilgaza göz ucuyla baktığımda pür dikkat beni izlediğini fark ettim.
İneğe döndüğümde sırtını hafifçe okşadım, lütfen tepmesindi.
İneğin memelerinden tutup aşşağı çekiştirmeye başladım, "Oluyor mu?" Diyerek Ilgaza döndüm. Ilgazın suratını görmemle bir kahkaha attım.
Evet sağıyordum ama önümde duran kovaya değil, Ilgazın suratına.Ilgazın suratı süt olmuştu. Ama herhangi bir tepki vermiyordu, aksine bana melül melül bakıyordu.
Yüzünün beyaz olması nedeniyle aklıma gelen cengiz kurtoğlu şarkısıyla, "Gelin olmuş gidiyorsun.." Diyerek kahkaha attım.
"Gül bakalım Ilgın Hanım." Diyerek bir anda üstünü çıkardı. Gözlerim şokla açıldı ve hızla arkamı döndüm. "Ne yapıyorsun, manyak herif?" Diyerek çemkirdim.
Babaannem şuan gelirse yarım saate kendimizi nikah salonunda bulabilirdik.
"Üzerim süt oldu ve ben-" demesine fırsat vermeden devamını getirdim, "Sütü sevmezsin."
"Babaannem her an gelebilir ve inan hiç iyi şeyler olmaz." Diyerek ellerimle gözlerimi kapatıp ona doğru döndüm.
"Çok tatlı duruyorsun." Diyerek güldü. Beni duymuyor gibiydi, ya da duymak istemiyordu.
"Ben çıkıyorum, sen sağ şu ineği. İneği sağarken üzerim süt oldu o yüzden çıkardım üstümü dersin babaanneme." Diyerek gözüm kapalı, yerini bildiğim kapıya doğru ilerlemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diğer Yarım
Teen Fiction"Ne istiyorsun benden Ilgaz Abi?" Diyerek ofladım. "Abi deme işte! Anlamıyor musun?" Diyerek bağırmasıyla irkildim, bir şey dememe müsaade etmeden hızla ekledi. "Hani dedin ya, sana yan gözle bakacağımı size düşündüren ne diye? Ben sana yan gözle ba...