0.6

371 41 50
                                    


Oy vermeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayın.

Keyifli okumalar!

******

"Anne hâlâ uykum var benim." Diyerek esnedim.

Dün gece birde uyumuştum ve şuan saat yediydi. Gözlerimden uyku akıyordu.

Babam telefonu oflayarak kapattı ve gelip masaya oturdu. Bugün kahvaltıda Betül Teyzeler yoktu. Babam bana döndü, "Babaannen seni istiyor, kızım. Gelmezse hakkımı helal etmem diyor."

Babaannem tek başına dağda yaşıyordu. Kalabalık alanlara ve şehirlere fobisi vardı. Nefes alamadığını iddia ediyordu. Ve beni görmek istemesi normaldi çünkü bir
kaç aydır yanına uğrayamıyordum.

"Eczaneyi bırakamadığını, pazar günü gidebileceğini söyledim ama tutturdu o kadar bekleyemem diye." Dedi ve ekledi, "Bende söz vermiştim Tahir amcana, kıraathaneyi bana emanet etti bir haftalığına."

"Bende özledim zaten. Ben gidip hazırlanayım o zaman. Bugün gider yarın akşam üstü gelirim. Eczaneyi Ilgaz Abi idare eder." Dedim ve annemle babamın onay vermesini bekledim.

İkisindende onay kapınca masadan kalktım. Elime aldığım iki çantaya, bir kaç parça kıyafet, iç çamaşırı, makyaj çantamı, şarj aletimi, parfümümü koydum.

Üzerimi değiştirip çantalarımı aldım ve salona girdiğimde babamın yanında koltuğa oturmuş Ilgaz'ı gördüm.
"Ilgaz.." Dedim ve hemen ekledim, "Abi?"

"Eczaneyi iki gün kapatmaktan zarar geleceğini düşünmüyorum." Dedi ve göz kırptı.

Babam, "Kızım, Ilgaz da seninle gelecek. Hem aklımız sende kalmaz." Dedi.

Başımı salladım ve babama sarıldım. Ilgazın, "Ben çanta bulamadım, benim kıyafetleride senin çantaya koysak?" Demesiyle başımı salladım.

Ilgazı bizim evde bırakıp onların evine gittim, kapıyı Betül Teyze açtı. Kısa bir konuşmanın ardından Ilgazın odasına girdim. Etrafı incelemek için vaktim olmadığından yatağının üzerinde hazır bir şekilde duran kıyafetlerini çantama koydum.

Daha sonra odasından çıkıp Betül Teyzenin salonuna girdim ve Annemlerlede vedalaşıp evden çıktım.

*******

Şuan arabadaydık, gidiyorduk. Ilgaza baktığımda trafikte ne kadar ciddi ve gergin olduğunu fark ettim. Bir eli direksiyonda, diğer eli penceredeydi.
Ve yine üzerine vücudunu saran polo yaka siyah bir tişört giymişti.

Bu kadar yakışıklı olması adil değildi.

Hiç beklemediğim anda, "Lütfen öyle bakmayı keser misin? Trafikteyiz demem arabayı durdurur, öperim seni." Demesiyle irkildim. Çok mu dik bakmıştım?

Ne diyeceğimi bilemeyerek bakışlarımı camdan dışarıya çevirdim. Ve başımı cama yasladığım an gözlerim benden bağımsız kapandı. Kendimi uykunun kollarına teslim ettim.

******

"Ilgın?" Diyerek bana seslenen Ilgazla gözlerimi açtım.

Diğer YarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin