Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Keyifli okumalar!
*******
Salonda oturmuş, hep birlikte sohbet ediyorduk. Bu pazar gününün vazgeçilmezlerindendi. Boğazımı temizleyip söze girdim, "Baba." Dememle bütün bakışlar bana döndü.
Babamın, "Efendim kızım?" Demesiyle hızla ekledim, "Akşam Bahadır, Gazel, Kiraz ve ben sahilde oturabilir miyiz?"
Babamın, "Oturabilirsin tabii ki." Demesiyle gülümsedim.
"Bir de.." Babam, sözümü tamamlamama izin vermeden gülümseyerek, "Sadece bir şişe." Dedi.
Ayağa kalkıp babamın yanına gittim ve yanaklarına sulu öpücükler kondurdum. O sırada annem, "Benim bir şartım var." Dedi.
Kaşlarımı çatıp anneme döndüm. "Ilgaz da gelsin seninle. Ne olur ne olmaz." Demesiyle Ilgaz Abiye kısa bir bakış attım. Sonra tekrar anneme dönerek, "Ilgaz Abinin sevgilisi varmış, belki onunla buluşacak? Belki başka işleri var? Değil mi Ilgaz Abi?" Dedim gülümseyerek Ilgaz Abiye döndüm.
Ilgaz Abi yüzüne alaycı bir gülümseme kondurup, "Herhangi bir işim yok."
Betül Teyze şaşkınlıkla, "Oğlum senin sevgilin mi var?" Diye sordu. Ilgaz Abi sadece başını sallamakla yetindi.
Annem, "Ne zaman tanıştıracaksın bizimle?" Diye sordu. Ilgaz Abi, "Ciddi düşünmüyoruz. Bu yüzden gerek yok tanışmaya." Demesiyle gözlerim şokla açıldı.
Ne yani ciddi düşünmediği kız için mi beni yok sayıyordu?
Annem başını salladı ve Betül Teyzeyle konuşmaya devam ettiler. Babamların zaten bizi dinlediğini sanmıyordum.
Ilgaz Abinin yanına oturdum ve karşımızdaki televizyona odaklanmaya çalıştım. Şeytan diyordu çık üstüne yol saçlarını.
Ilgaz Abi fısıldayarak, "Ee, akşam ne yapıyoruz?" Diye sordu. Sinirli bir bakış atıp alttan alttan el hareketi çektim. Amaç annemler görmesindi.
Ayıplar gibi, "Terbiyesiz." Dedi ve ekledi, "Büyüğe saygı kalmamış hiç."
"Bak Ilgaz Abi, yemin ediyorum şurdan bir koyarsam, bir ben koyarım bi karşı duvar koyar. Sus otur yerinde." Diyerek tekrar televizyona döndüm.
Bir dakika geçmeden, "Kumandayı versene." Diyerek Ilgaz Abiye döndüm.
Ilgaz Abi sağından kumandayı aldı ve bana uzattı. Kumandayı elinden alıp kanallarda dolaşmaya başladım. Annemin, "Kızım evde şeker falan kalmamış, Ilgazla gidip alsanız olur mu? Ben size vereyim ihtiyaç listesini. Gelince bir güzel kek yaparız." Demesiyle bakışlarımı anneme çevirdim.
Başımı onaylarmışcasına salladım. Sonra Ilgaz Abiye dönüp sessizce,"Ben tek giderim, senin gelmene gerek yok." Dedim ve ayağa kalktım. Annemin peşinden mutfağa gittim ve dolaba asılı olan ihtiyaç listesini alıp bana verdi. Annemin yanaklarına öpücük kondurup verdiği parayıda aldım ve kapıya yürüdüm. Kapıyı açıp crocslarımı giydiğim sırada önümde azrail gibi dikilmiş Ilgaz Abiyi fark ettim. Kaşlarım çatıldı ama annem yanımızda olduğu için birşey diyemedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diğer Yarım
Teen Fiction"Ne istiyorsun benden Ilgaz Abi?" Diyerek ofladım. "Abi deme işte! Anlamıyor musun?" Diyerek bağırmasıyla irkildim, bir şey dememe müsaade etmeden hızla ekledi. "Hani dedin ya, sana yan gözle bakacağımı size düşündüren ne diye? Ben sana yan gözle ba...