Oy vermeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayın.Keyifli okumalar!
*********
"Belim!" Diyerek yavaşça doğruldum.
Ilgazın, "Ilgın, deli uyuduğunu biliyordum da. Bu kadarı da pes." Demesiyle acıyla inledim.
Uyurken sola dönmem sonucu kendimi yerde, Ilgazın üzerinde bulmuştum. Ve belim çok acıyordu!
"Lütfen, sus!" Diyerek ayağa kalktım.
"İyi misin?" Diyerek benimle birlikte kalktı.
"Sırtım acıyor." Diyerek dolu gözlerimi sildim.
"Bakabilir miyim?" Demesiyle başımı salladım.
Arkama geçip tişörtümü biraz sıyırdı. "Hafif kızarmış. Varsa merhem sürelim."
Etrafın dağınıklığını fark etmemle, "Burayı toplamamız gerekiyor." Diyerek yerdeki yastıkları almaya başladım.
Ilgaz belimden kavrayarak, "Dur, ben hallederim. Otur sen." Diyerek beni yatağımın üstüne oturttu.
"Ama-" Diyecekken, "Lütfen." Dedi.
Yerdeki yastıkları toplayıp hepsini aldığımız yerlere koydu.
"Yastık patlamış." Diyerek elindeki bir tarafı açık olan yastıkla bana döndü.
"Kıyafet dolabıma koy, babaannem bakmıyor oraya. Dikerim bir ara." Dememle başını salladı.
İçerisi daha iyi bir hâl aldığında ikimiz de odadan çıktık. Babaannem mutfakta kahvaltıyı hazırlıyordu.
"Günaydın, uşaklar!"
"Günaydın, babaanne."
"Günaydın Sevim babaanne."
Ilgaza dönüp gülümsedim. Sevim Babaanne diyişi çok tatlıydı.
Masaya oturduğumuzda babaannem önümüze çayları koyup oturdu. "Uşaklar yemeğinizi yiyin, sonra gidip tavukları yemleyin." Demesiyle başımı salladım.
Babaannemin, "Bugün gidiyor musunuz?" Demesiyle başımı salladım.
"Gidiyoruz, ama söz diğer ay tekrar geleceğiz."
"Sıçan yavrisu! İnsan haftaya geliriz der." Diyerek sitem eden babaannemle kahkaha attım.
Ilgaza, "Hadi kalk, tavuklara bakalım." Dememle ayaklandı.
Ilgaz, "Uşak yemedi daha." Diyen babaanneme dönüp, "Yedim Sevim Babaanne." Dedi.
Birlikte ellerimizi yıkayıp evden çıktık ve tavuk kümesine girdik. Ilgazın elinde bir kova yem vardı, tavuklar ona doğru koşmaya başlamıştı.
"Ben vereceğim yemi!" Dememle Ilgaz kovayı bana uzattı.
"Hayır, verme! Kovadan alıp serpiştireceğim." Dememle başını salladı ve benim kovadaki yemi tavukların üzerine serpiştirmemi izledi.
Sonunda dayanamayıp Ilgazın elinden kovayı aldım ve hepsini tavukların üzerine döktüm. Ilgazın telefonunun çalmasıyla kümesten çıktık, "Annem arıyor." Demesiyle başımı salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diğer Yarım
Teen Fiction"Ne istiyorsun benden Ilgaz Abi?" Diyerek ofladım. "Abi deme işte! Anlamıyor musun?" Diyerek bağırmasıyla irkildim, bir şey dememe müsaade etmeden hızla ekledi. "Hani dedin ya, sana yan gözle bakacağımı size düşündüren ne diye? Ben sana yan gözle ba...