Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayıın.
Keyifli Okumalar!
******
Meltem teyzelerin evindeydim. Annem çok yorgun olduğu için gelememişti, Betül teyzede annemle bizim evde kalmayı tercih etmişti. Üzerimde beyaz buz mavisi bir crop, altımda beyaz, mavi çiçekli bir etek vardı. Meltem teyzenin evinde bir koltuğa beş kişi sıkış tepiş oturmuştuk. Mahallenin en sevdiğim teyzeleri de buradaydı.
Mahallenin ayaklı gazetesi olan selda abla, "Hüseyin amca dükkanı satıyormuş." Dedi. Gözlerim şaşkınlıkla açıldı. Ne demek tontonum dükkanı satıyordu? Ne yani ben artık beleşe aburcubur yiyemeyecek miydim?
"Kız Ilgın!"
Karşıdan gelen sesle karşı koltuktaki altı kişiye döndüm. Bana seslenilmesiyle herkes bana dönmüştü. "Efendim Selma Abla?"
"Koş bizi bi sula, vallahi hayra girersin! Boğazlarımız kurudu."
Başımı sallayarak kalktım, mutfağa girip elime gelen ilk sürahiyi aldım ve dolaptan aldığım bir bardakla içeri geri döndüm.
Yaklaşık yirmi kişiye su verdikten sonra boş bulduğum ilk yere oturdum.
******
Ölüyorum galiba!
Miğdem bulanıyordu ve eve gidene kadar yere kaç kez düştüğümü bir yerden sonra saymayı bırakmıştım.
Eve çok şükür geldiğimde apartmana girdim ve apartman kapısını kapattım.
Önüme döndüğümde merdivenlerde oturmuş bir Ilgaz Abi görmeyi beklemiyordum. Elimi ağrıyan başıma koyarak üç basamağı çıktım ve ev kapısına ulaştım.
"Ilgın."
Ilgaz Abinin seslenmesiyle ona döndüm. Ilgaz Abi bir kaç dakika yüzüme öküzün trene baktığı gibi baktı. "Ne oldu?" Diyerek esnedim.
"Sarhoş musun sen?" Dedi kaşlarını çatarak. Ahsen mahalledeki bütün gençlere bir bardak içki vermişti, bende içmiştim. Hafiften çakır keyiftim.
"Yok." Diyerek başımı salladım. "Sen neden bekliyorsun burada?" Diye sordum.
"Seni bekliyordum." Demesiyle kaşlarım çatıldı. Acaba çakır keyif değilde sahiden sarhoş muydum? Yoksa uyuyor da rüya mı görüyordum?
"Tövbe estağfirullah." Diyerek önüme döndüm ve çantamdan anahtarımı çıkarıp sessizce kapıya taktım.
"Sabah konuşmamız gerekiyor, Ilgın." Demesiyle başımı gelişigüzel salladım.
Kapıyı açıp içeri girdim ve aynı sessizlikte kapıyı kapattım. Odama girip üzerimi değiştirmekle uğraşmayıp kendimi direkt yatağa bıraktım ve kendimi uykunun kollarına teslim ettim.
********
Başımın feci derecede ağrımasıyla gözlerimi açtım. Gözlerimi ovalayıp doğruldum ve yerde duran çantamı alıp içindeki telefonumu çıkardım. Saate baktığımda saat 7'ye geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diğer Yarım
Novela Juvenil"Ne istiyorsun benden Ilgaz Abi?" Diyerek ofladım. "Abi deme işte! Anlamıyor musun?" Diyerek bağırmasıyla irkildim, bir şey dememe müsaade etmeden hızla ekledi. "Hani dedin ya, sana yan gözle bakacağımı size düşündüren ne diye? Ben sana yan gözle ba...