15. Igazság

225 12 4
                                    

Adam felriadt a repülőn. Nem szeretett a gépen aludni, de kifárasztotta a mozgalmas napja Eikoval. Elővette a telefonját. A lánytól nem tudott elköszönni, de írt neki üzenetet, hogy mennie kellett és hogy a házat átnézték még az este és neki álltak a felújításnak, amiről majd értesíteni fogja. Csak egy rövid választ kapott tőle. „Köszönöm szépen! Nagyon vigyázz magadra, jó utat!" Ennyi volt a válasza. És ettől eléggé elkenődött. Felült az ágyban és ásított. Nem is tudta igazán, hogy mit várt tőle. Ez a normális válasz. Inkább kinyitotta az egyik e-mail fiókját és átnézte a fontos ügyeket. Rögvest munkába kezdett. kiadott néhány utasítást, eltett láb alól néhány áskálódót aztán rendelt magának egy kávét. Kezdődik a család üzleti részlegének átnézése a kellő döntések meghozatala és szerződéskötések.

Legurította a feketét és dolgozni kezdett, aztán arra eszmélt, hogy megérkezett a következő tárgyalás helyszínére.

Kiszállt a gépből, lesétált a gép lépcsőjén és az jutott megint eszébe, hogy mennyivel jobb lenne az élete, ha Eiko a mindennapjai része lehetne. Biztos felidegesítené az engedetlensége, a csodájára járna a nyugalmának, mert az mindig lenyűgözte, meglepődne a szavain és a döntésein és irigykedne a lövészi tehetségén.

Mire a kocsiba ült pedig átnézte a naptárát és próbálta kitalálni, hogy nagyjából mikor készülhet el a ház. Szeretett volna ott lenni és együtt megnézni vele, amikor minden készen áll a beköltözésre. Vajon örülni fog neki? Vagy egyszerűen dühös lesz a pénz miatt? Tiszta hülyének érezte magát, hogy ezen gondolkozik, amikor még mindig nem kapcsolta ki a hívásszűrést a telefonján.

Leon hívta.

- Látom épségben megérkezett - mondta a férfi.

- Igen. Mi a gond, miért hívtál?

- Csak különös, hogy még mindig hozzám futnak be a hívásai, ezért gondoltam megkérdezem, hogy mi történt.

- Semmi gond, csak aludtam egyet és utána az írásos dolgok kötöttek le.

- Értem. Ez esetben mondanám, hogy milyen ügyekről maradt le.

- Tetszik neked Eiko? - kérdezte Adam halkan.

Csend támadt egy pillanatig.

- Figyelemre méltó...

- Nem ezt kérdeztem - felelte feszülten.

- Bármennyire szép is volt és akármennyire is hasznos és különleges képességekkel áldotta meg az ég, számomra sosem lesznek ezek elegendők ahhoz, hogy felhagyjak az eskümmel. Akkor fogom a gyászomat befejezni, ha megtaláltam a hölgyet, akit nőül kívánok venni.

Adam megkönnyebbült. Nem is tudja miért kérdezett rá, talán a lány viselkedése miatt.

- Szóval, ha nem gyászolnál játszanál vele? - kérdezte Adam és a keze ökölbe szorult. Nem értette miért kérdezte ezt, amikor most tájékoztatta Leon, hogy nem kell miatta aggódnia.

- Nem tudom - mondta Leon mindenféle zavar vagy feszültség nélkül. - Már számtalanszor elmondtam, hogy ő egy figyelemre méltó hölgy. A figyelemre méltó hölgyek pedig nem hálószoba játékok, de a külseje megér egy misét. Annak fényében, hogy milyen képesség alakult ki benne... ha nem lenne ennyire közel hozzád biztos megszerezném magamnak. És neked is azt mondom, hogy egyszer az életben hallgass a szíved helyett az eszedre és vedd rá, hogy aknázza ki a képességét. Csak gondold végig mennyi életet menthetne meg vagy mennyi bonyodalmat tehetne semmisé. Szólna mielőtt a baj megtörténne.

- Ne beszélj hülyeségeket! Eiko beteg és ha magammal hoznám abból előbb utóbb baja származna! Ellenségeket szerezne és komoly veszélybe kerülne!

1. Riovaggio Story 1. Könyv - A Maffia Kapujában (18+) Where stories live. Discover now