Adam némán szivarozott a teraszon és nézte az elhanyagolt gyümölcsfákat és a magasra hagyott füvet. Nem szokott kezet emelni védtelen nőkre. Még soha nem ütött meg olyat, aki ne akarta volna őt bántani és most majdnem megtette. Hajszál híján megütötte a nőt, akinek már így is túl sokkal tartozik és akit még annál is jobban kedvel.
Alon melegítőben lépett mellé szomorúan.
- Szóval kiszáll a családból?
- Nem, csak távolabb költözik tőlünk. Nehezen birkózik meg a sötétebbik oldalunkkal.
Alon ezen meglepődött és a szőke fejét vakarta.
- Nem látszik rajta. Mindig olyan nyugodtnak tűnik nekem.
- Az csak álca. Én is azt hittem, hogy ennyire nyugodt mellettünk, de csak az önfegyelemelme ennyire óriási. Sokszor megijed tőlünk.
Alon nagyot sóhajtott és nézte az egyik madarat ahogy át repül egyik fáról a másikra.
- Ő egy ártatlan lány, aki nem egy vérből épült házba nőtt fel, ahol mindennapos volt a fegyverek hangja.
- Tudom. Teljesen normális, hogy fél, csak olyan nehéz elhinni.
- Számomra nem az a hihetetlen, hogy fél, hanem az, hogy mennyi önkontrolja van. És az, hogy veszélyes helyzetekben mennyire észnél tud lenni. Blaze nem véletlenül van úgy oda érte. Azt mondja tökéletes gyilkossá tudná nevelni. Olyanná, mint ő maga.
- Láttad már a meztelen karját? - kérdezte Alon száj húzogatva. - Egy kézzel ketté lehetne törni.
Léptek hangzottak és Eiko tért vissza. Ha sírt is nem látszott rajta. Kihúzta magát és finom mosollyal biccentett Alon felé.
- Szia! Örülök, hogy látlak! Hogy vagy?
- Jól, köszi! - mondta.
Adam pedig észrevette, hogy a férfi a kócos haját igazgatja. Tehát ő is beállhatott immár a sorba. Mindenkinek tetszett Eiko. Az öccse sosem mondta volna ki, de a reggelinél rajta kapta, hogy az egyik régi képét nézegeti. Bizonyára imponált neki, hogy Eiko azt mondta, hogy neki Alan tetszik.
- Hogy van a testvéred? És a te szemed?
- Fábió egész jól alakul. Négy műtét után már a gyógyulás útjára lépett. A szememet illetően egyelőre várjuk, hogy gyógyuljon amennyire magától megtud, aztán imádkozzunk, hogy műthető legyen - simította meg a bőr szemkötőjét a fiatal testőr, aztán megint a kócos haját kezdte el igazgatni. Biztosan Alonzó is megnézte a lány régi képeit, mert úgy próbált megfelelően kinézni előtte, hogy az már kezdett Adam számára kínos lenni.
- Látom híztál! - nézett végig Alon a lányon.
- Igen, sikerült pár kilót felszednem.
- Mennyi kell még, hogy teljesen rendben legyél? - kérdezte a férfi, a szemébe volt írva, hogy alig várja, hogy meggyógyuljon.
Adam ugyan először látta az egyik régi képét a lánynak ma reggel, és egyrészt meglepte, hogy mennyire egzotikus és mennyire szép volt azon a beállított képen. De abban a tökéletes szépséget sugárzó és végtelenül magabiztos nőben egyáltalán nem ismerte meg a barátját. Számára a képen szereplő egészséges nő egy idegennek tűnt. Nem is értette minek nézegeti a régi képeit mindegyik férfi, amikor a lány elsősorban egy összetört, beteg lány volt, akinek nagyon komoly önértékelési problémái voltak és első sorban segítségre volt szüksége, nem pedig udvarlókra. Magában elhatározta, hogy ahogyan Alannek és Blazenek is kiadta az útját őt is le fogja kapcsolni. Sőt... az is eszébe jutott, hogy Leonnak is szól. Még a zárkózott és komoly Leon is túl nagy energiákat kezdett fektetni a lányban.
CZYTASZ
1. Riovaggio Story 1. Könyv - A Maffia Kapujában (18+)
RomansEz a férfi nem törött, ez a férfi nem akar nőket bántani. Ez a férfi melegszívű, aki szereti a családját. Ez a férfi jóra akarta használni a véres örökségét, és meg is tette. Ez a férfi kérdez mielőtt ítél, ő nem csak egy bűnöző, hanem egy király is...