- Miért? - kérdezte Adam
- Mert... ha megnézlek egész jóképű is vagy - felelte Eiko mély zavarban.
Adam magához húzta és a szájára tapadt. Lassú mély mozgású nyelves csók volt. Szerelmes, romantikus, imádnivaló. A lány hozzá simult és a nadrágszíja felé nyúlt ösztönösen.
- Hé, nyugalom. Nem csinálhatjuk akárhol és akármikor.
- Ha neked szabad, akkor nekem miért nem?
- Mert nem akarok gyereket gyártani, ha nem haragszol.
- Már mondtam, veszek be tablettát Olaszországban biztos akad nőgyógyász is.
Adam elvigyorodott és felkapta aztán már vitte is. Egy apró kabinban voltak, ahol rögzített ágyak voltak.
- Máskor viszont egyeztessünk előtte. Nem tűnhetünk csak úgy el.
Eiko azonnal lehúzta róla a zakót és elé lépett majd a nadrágszíjáért nyúlt és kioldotta. Adam felnyögött, amikor benyúlt és megfogta a félárbócon lévő farkát.
- Csoda kellene, hogy elélvezzek, ugye tudod? Három napja alig alszom és volt bőven veled szex az elmúlt órákban.
A lány letolta a nadrágját és leült az ágyra. Nézte ahogy megdagadnak az erek rajta. Vaskos volt és kellően hosszú. Oda hajolt és megcsókolta játékosan. Adam felnyögött és a hajába túrt.
- Istenit! Légy óvatos!
A lány megnyalta a hegyét, amire egyből gyöngyözni kezdett az áttetsző nedv belőle.
- Csak nem el fogsz élvezni, Főnök? - kérdezte vigyorogva.
A férfi lehajolt megfogta a két oldalát és az ágyra dobta. Meg kell hagyni nagyon jó erőben volt. Eikoról hamar lehúzta a nadrágot felemelte a combjait és a nedves combja közé nyomta magát. A tekintetük össze kapcsolódott ahogy a férfi nyögve pumpálta.
- Mindig ilyen nedves vagy? - kérdezte a férfi.
- Csak tőled... sosem produkáltam előtte ilyet.
Adam lehúzta a bokáin a nadrágot és a bugyit majd feltűrte az ingét hasig és úgy pumpálta tovább. A lány szájába nyögött és megharapta az alsó ajkát. Csókolóztak és a lány le akarta venni a fegyverhámját, hogy levehesse az ingét.
- Hamar vissza kell mennem - lihegte a fülébe és a lány érezte, hogy gyorsít.
Adam nyakába kapaszkodott, Eiko próbálta elnyomni a sikolyát. Adam is nagyokat sóhajtott a hosszú orgazmus közben aztán megcsókolta a száját és elhúzódott tőle.
- Ígérem, ha haza értünk ennél sokkal jobbat is adok, de nagyon elmaradtam a munkával.
A lány megértően biccentett. Figyelte ahogy a férfi törölgeti magát.
- Ugye nem hiszed, hogy otthon maradok, amíg te járod a világod és nekem elég lesz havonta kétszer.
- Én is úgy gondoltam, hogy velem jössz - mondta a férfi. - De előtte szeretném, ha Blaze felmérne. Tudnom kell mennyire tudod megvédeni magad, ha a legrosszabb bekövetkezik.
- Mit mondott neked a mosdó után?
- Hogy ne aggódjak, tudja, hogy a nőm vagy.
A lány elfintorodott.
- Nem tudom miért mondott ilyet. És amit az utastérben mondott, azt meg végképp nem. Mit akart ezzel?
- Blaze őrült, szóval valószínűleg nem gondolkodott előre.
YOU ARE READING
1. Riovaggio Story 1. Könyv - A Maffia Kapujában (18+)
RomanceEz a férfi nem törött, ez a férfi nem akar nőket bántani. Ez a férfi melegszívű, aki szereti a családját. Ez a férfi jóra akarta használni a véres örökségét, és meg is tette. Ez a férfi kérdez mielőtt ítél, ő nem csak egy bűnöző, hanem egy király is...