(10)

150 17 33
                                    








Seonghwa- teşekkür ederim, zahmet edip buraya kadar geldiğiniz için.

Taehyun- Buna gerek yok. Durumunun sebebi benim, o kadarını da yapmak zorundayım.

Kapıya yaklaştıklarında Seonghwa, birkaç kez çaldı. Bir süre bekledikten sonra kapı açıldı ve annesi dışarı çıktı.

Seonghwa- anne

Annesi, sevinçle oğluna sarıldı.

Anne- oğlum, nerdeydin? Dün geceden beri sana ulaşmaya çalışıyorum, başına birşey geldi diye nerdeyse aklımı kaçıracaktım.

Seonghwa- gelmedi de ama biraz daha sıkarsan gelebilir

Gülerek alay etti.

Annesi, çocuğu kollarından kurtardı ve Taehyun'a döndü.

Anne- oğlum bu kim?

Taehyun, Seonghwa'nın konuşmasına izin vermeden çıkıştı.

Taehyun- iyi günler. Aslında hastaneden geliyoruz

Seonghwa, duyduklarına karşılık bakışlarını ona çevirdi. Annesine söylememesi konusunda o kadar uyarmıştı ki ama yinede söyledi.

Anne- ne, kaza mı? İyi misin oğlum? Nasıl oldu bu?

Seonghwa'nın yüzünü avuçlayarak kontrol etmeye çalıştı. Endişeyle sordu.

Taehyun- aslında bu benim hatam. Şoföre dikkatli olmasını söylemiştim ama dalğınlığına gelmiş. Yolun ortasında Seonghwa'yı görünce yanlışlıkla çarpmış.

Anne- oğlum, sana kaç kez söyledim dikkatli ol diye.

Annesi, çaresizce sızladı.

Seonghwa- anne, gerçekten önemli birşey yok. Bay Taehyun, benimle ilgilendi, şimdi daha iyiyim. Sadece biraz bacağım ağrıyor o kadar.

Anne- ahh oğlum, sana kötü birşey olursa ne yaparım? Tutunduğum tek şey sensin bunu biliyorsun

Seonghwa- biliyorum anne, söz veriyorum bundan sonra dikkatli olacağım.

Annesi oğlunun sırtını okşayarak yüzündeki sevgi dolu gülümsemeyi eksik etmedi.

Anne- tamam, geçin hadi. Yorgunsun, dinlenmelisin.

Seonghwa- Bay Taehyun, lütfen sizde geçin.

Taehyun- başka sefere kusura bakmayın, yapmam gereken acil işler var. Sana zaten numaramı verdim, sık sık arayıp iyi olup olmadığını soracağım

Seonghwa- tamam

Anne- teşekkürler evladım, oğluma yardım ettiğin için. Kapımız sana her zaman açık istediğin zaman gelebilirsin.

Taehyun- minnettarım. Vaktim olduğunda uğrayacağım. Hoşçakalın.

Taehyun'la vedalaştıktan sonra içeri girdiler.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

San- imza atman gereken birkaç dosya var.

Hyun Bin- çok hızlı davranmıyor musun?

San- ben işlerimde her zaman hızlıyım, Bay Hyun Bin. Ve unutmadan, işimi garanti altına almak için bunu yapmak zorundayım.

Hyun Bin- tamam, öyle olsun.

Hyun Bin, kenarda duran asistanını işaret ederek yanına çağırdı ve elinde tuttuğu birkaç belgeyi aldı.

Hyun Bin- bunlar tapo

HORNY *SANHWA*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin