(11)

101 15 74
                                    

Hii...
Biraz geç geldim galiba 👀







Taehyun- neden bu kadar sakinsin?

Sessizlik sorusunun cevabıydı. Taehyun, kahvesinden bir yudum aldıktan sonra devam etti;

Taehyun- aslında seni buraya başka bir nedenden dolayı getirdim.

Seonghwa- nasıl yani?

Derin bakışlarını sabit tuttu.

Taehyun- dün olanlarla ilgili

Duyduğu kelimeler karşısında Seonghwa'nın yüzü düştü.

Seonghwa- bu konulara pek girmesek?

Rica edercesine sordu.

Taehyun- bunun senin için kişisel bir konu olduğunu anlıyorum ama sadece merak ediyorum, o gün neden o kadar üzgündün?

Seonghwa-üzgün olduğumu kim söyledi?

Taehyun- Seonghwa gördüm, asfaltın ortasında tek başına yürüyordun. Ağlamaktan gözlerin şişmişti ve yüzündeki üzüntü o kadar belirgindi ki anlamamak mümkün değildi.

Seonghwa- hayır

Derin bir nefes aldıktan sonra konuştu;

Seonghwa- yani iyiydim, aklımda bazı şeyler vardı. Düşüncesizliğim bu yüzden oldu yani.

Taehyun- Buna inanmayacağım tabii ki.

Seonghwa- sen bilirsin.

Seonghwa'nın yüzünün düştüğünü görünce konuyu saptırdı.

Taehyun- neyse bunu sonra konuşuruz, aç mısın, tatlı bişeyler yiyelim mi?

Seonghwa- Aç değilim, teşekkür ederim.

Nazikçe itiraz etti.

Taehyun- burda bekle.

Aç olmamasına rağmen bişeyler almak için gitmişti. Nazik tavrı o kadar hoştu ki nihayetinde seonghwa'nı güldürmeyi başarmıştı.

Seonghwa, yanından ayrılıp siparişleri alan bedeni izledi bir süre.,.. ama bakış açısını bozmasına neden olan şey omzunda hissettiği baskı oldu. Yana doğru döndüğünde ufak çaplı bir şok yaşadı.

San- KALK, GİDİYORUZ!

Seonghwa, aniden karşısında duran bedeni şaşkınlıkla izledi. Neden burda olduğu hakkında hiçbir fikri yoktu. Asıl ne yüzle buraya...yanına yaklaşmaya cüret edebilirdi?

Hemen ayağa kalktı ve öfkeyle çıkıştı;

Seonghwa- senin burda ne işin var?

San- beraber geldiğin kişi kim?

Seonghwa- bu seni ilgilendirmez, lütfen burdan gider misin?

San, öfkeyle yumuruğunu sıktı. Gözleri o kadar koyu ve nefret dolu bakıyordu ki, Seonghwa bu gereksiz kinin nerden çıktığını anlamamıştı.

San, aniden seonghwa'nın kolunu kavradı.

Seonghwa- bırak kolumu.... bırak

San- gidiyoruz burdan

Seonghwa, bileğinin etrafına sarılan kollardan kurtulmaya çalıştı. Ama aynı zamanda sakinliğini de korudu diğer müşterileri rahatsız etmemek için.

Seonghwa- hiçbir yere gitmiyorum.

Etrafı işaret etti.

Seonghwa- insanlar rahatsız oluyor.

HORNY *SANHWA*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin