(2)

189 20 3
                                    





"Ahhh"

San, dilini çocuğun göğüs uclarında gezdirdiğinde aniden ısırdı. Kollarındaki çocuğun inlemeleri tüm odayı sararken San, iki elini de onun kalça yanaklarına koyup sıktı. İkisinin de nefesileri düzensiz olsa da San bununla yetinmedi. Çocuğun pantolonunun fermuarına uzandı ve hızlı bir haraketle açtı....

Aniden kapı çaldı ve tüm odağı üzerine çekti.
Yavaşça açıldı. İçeri giren beden San'ın dişlerini gıcırdatmasına neden oldu.
'yine bu işe yaramaz çocuk' diye mırıldandı.

San, kendini toparlamadan kucağındaki çocuk kalkıp fermuarını çekti, ceketini de kapıp odadan çıkmaya yeltendiği sırada...

"Belki başka zaman" dedi ve çıktı.

San, çıkan çocuğu bile kayra almadan ona doğru yürüyen ve elinde zar zor tuttuğu tepsili çocuğa baktı. Çocuk tam karşısında dikildi.

"Kahve?"

San, onun hiç aldırış etmeyen tavırına karşı güldü. Başını geriye atıp sandalyeye daha da yaslandı. Adını bile bilmediği bir adamla nerdeyse seks yapıyordu ve bu çocuk herşeyi alt üst etmişti. 'Bir insan anca bu kadar düşüncesiz olabilir' diye geçirdi içinden

San- Masaya bırak

"Tamam"

San, çocuğun haraketlerini kesintisiz izlerken gözüne takılan birşey oldu. Neden hep saçlarını gözlerinin üzerine tarıyordu. Yoksa sakladığı bir kusuru mu vardı diye geçirdi içinden.
Merakla ayağa kalktı ve tam çocuğun önünde durdu

"Başka birşey?"sordu, karşısında dikilen adama

San, soruyu önemsemeden elini çocuğun saçlarına götüreceği sırada karşındaki bir adım geri gitti ve bakışlarını kaçırdı. San, buna karşılık tek kaşını kaldırdı.

"Sadece merak ediyorum, önünü görebiliyor musun?"alaycı tonda kıkırdadı.

Çocuk hemen parmaklarını perçemlerine doğru götürüp narince düzeltti.

"E_evet"

San, güldü.

"Ben gideyim" gideceği sırada, kolunda hissetiği baskı onu durdurdu.

San- ben gitmeni söylemedim ama

Çocuğu yavaş olmayacak şekilde kollarına doğru çektiğinde ani gelen hızla San'ın göğsüne yapıştı.
Dudaklarından çıkan iniltiye engel olamadı.

San, çocuğu omuzlarından kavrayarak yüzüne bakmasını sağladı. Gözleri buluştuğunda onun yüz hatlarını inceledi. O kadar pürüzsüz ve ipeksi görünüyordu ki, San ona dokunmadan edemedi.

Elini kaldırıp çocuğun tenine sürttü. Evet tam da düşündüğü gibiydi. Kollarındaki çocuk kıpırdarken San, hala odağını değiştirmeden elini saçlarına götürdü ve gözlerinin üzerine sarkan bir kaç tutamı kulak arkasına itti...

San- Siktir

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Bölümleri kısa yazacağım.
Çok ta ayrıntılara girmek istemiyorum🤝😚
Stay with Sanhwa❤️

HORNY *SANHWA*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin