İyi okumalar♡
Cris'in ağrısı daha fazla olduğu için ilk ona, sonrada Karan'a pansuman yapacaktım.
Pansuman eşyalarının olduğu çantayı alıp Cris'in dizlerinin dibine çöktüm. Karan bir kaç tam anlaşılmayan şey söyleyip koltuğa uzanmıştı. Aslında uzanması gereken Cris'ti fakat diretiyordu kendini. Karan da onu anlamış olacakki kendisi uzanmıştı. Yavaştan pansumana başlayınca, Karan bir kaç şey daha söyledi. Ne homurdanıyordu bu kendi kendine?
Neyin tribine girmişti!?
Ellerini ellerimin içine aldığımda çok kızarmış ve morarmaya yakınlardı. Cris elini çekmeye çalışsada, çok sıkı olmayacak şekilde tutuyordum. Elini önce kanlardan arındırıp, sonrada krem sürüp çok olmasada sarmıştım.
Diğer eline geçeceğim sırada elini çekip gözlerini Karan'a çevirmişti.
"Yavaşça onun yanına git, uykusu hafiftir. Bunu ben yaparım." Diye fısıldayıp, diğer elini göstermişti. Fazla direnmeyip yavaşça yanına geçtim. Onun yanına da aynı şekilde çöktüğümde, Cris yavaşça elinde kullanacağı malzemeleri alıp arabadan inmişti.
Tabi yanında sigara ve çakmağı da almayı unutmamıştı.
Cris'in oturduğu yerden pansuman malzemelerini alırken, Karan, daha yeni fark ettiğim bandajlı olan elini sağ omzuna göstürmüş ve acıyla inlemişti. Karan'ın yanına hızlıca geldiğimde omzuna baskı uyguladığını gördüm. Ne yapılacağını bilmiyordum.
Omzuna siyah tişörtünün kenarından bakamayacağım için -bakarsamda daha falza acırdı- çıkarmaya karar verdim. Tişörtünün uçlarında tutup kaldırdığımda, tişörtü boynunda bıraktım. Karın kasları gözlerimin önündeydi.
Kafasını kaldırıp yavaş hareketlerde tamamen çıkardığımda omzunun sarılı olduğunu ve abimin dediği şeyi fark ettim.
"Bi hasta omzundan kurşun yemiş. Övünmek gibi olmasın ama hastanedeki en iyi doktorlardan birisi olduğum için beni çağırmalarını söylemiş. Ayrıca gece dört sularında elinden vurulmuş fakat bulunduğu yerdeki hastanede kurşunu çıkarmışlar. Gidip ona bakacağım yani."
Bu hasta Karan mıydı yani!?
Daha fazla oyalanmadan "Telefonu vermen gerek." Dediğimde yüzüme anlamaz bakışlarını attı.
Açıklayıp "Abim doktor. Cris'in ağrısı çok fazla. Sana yardım edemez, telefonu vermen gerek."dedim. "Pantolonumun cebinde... ah!" Tekrar bağırdığında hızlıca telefonu alıp abimin numarasını yazdım.
Abimin numarasını Doktor Haskara olarak kaydetmişti. Abimle konuşuyorlar mıydı yani?
Abimi aramaya başladığımda hemen açtı. Uykusu hafifti.
"Alo?" Uykulu sesiyle konuştuğunda vakit kaybetmeden cevap verdim.
"Alo abi. Benim, Petek."bir kaç hışırtıdan sonra "Petek? Abicim iyi misin?"demişti.
"İyiyim abi. Bir şey sormam gerekiyor sana."
"Sor prensesim."
"Karan omzundan vurulmuştu ya hani."evet anlamında mırıldandı.
"Şu an ağrısı var. Arkadaşı da doktor fakat kavga ettiler ve durumu kötü. Ne yapmam gerekiyor?"
"Yanında hangi malzemeler var?" Malzemelerin hepsini saydığımda her şeyi söylemişti. Cris'i de çağırıp yardım istemiştim. Bir yandan abimle konuşuyordum, bir yandan Cris'i dinliyordum, bir yandan da Karan'ın acısını azaltmaya çalışıyordum. Abimin ve Cris'in dediği her şeyi yapıp Karan'ın omzunu sardığımda, Cris'te sakinleştirici yapmıştı. Ve şu an uyuyordu.
YOU ARE READING
Fransız Mafya
Randomİyi okumalaarrr♡☆ ○ Rahatsızca kıpırdandığımda "Rahat dur." Demişti. Yüzündeki garip ifadeye bakarken "Bana emir verme." Demiştim. Nerden geliyordu bendeki bu cesaret? Biraz daha hareket ettim. Hem neden rahat dur diyordu? "Rahat dur dedim." Dişleri...