İyi okumalar♡
Bu bölümde Karan'ın çocukluğundan şimdiki zamanlarına kadar kesik kesik yerler olacaktır. Diğer bölümlerle de az çok alakalı. Ayrıca Karan'ın ağzından okuduğunuzda, eğik yazıların Fransızca olduğunu unutmayınn. Umarım beğenirsinizzz♡
°Karan'ın 12 yaşındaki anlatımı
Petek'i uyandırmaya çalıştım. Uyanmıyordu. "Petek, hadi kalk. Ben geldim. Oyun oynayacağız daha." Omzundan biraz daha dürttüm. Yeni yeni uyanmış küçük Petek'in sesi geldi, "Karan?"
"Hadi git yüzünü yıka da gel. Oyun oynayalım." Dedim. "Sen beni niye uyandırdın ya?" Ağlamaya yakın söylemişti bunları. "Oyun oynayacağız dedim ya minik papatya."
°Karan'ın 14 yaşındaki anlatımı
"Hadi Akın, mızıkçılık yapma." Cris'in söyledikleri çok sinir bozucuydu. Ayrıca mızıkçılık yapmıyordum. "Ben mızıkçılık falan yapmıyorum Cris. Sadece Petek'le ilgileniyorum. Hem Petek seninle oynamak istiyor. Neden geri çeviriyorsun onu?" Söylediklerim üzerine biraz şaşırsa da yine kabul etmedi.
Petek daha birinci sınıftı ve hiç arkadaşı yoktu. Ben, Cris ve Gökay Petek ile ilgileniyor, daha doğrusu Cris'in 'mızıkçı' lafıyla uğraşıyordum. Kardelen ise ders çalışıyordu. Peri teyze ve Mert amca işe gitmişlerdi. Ben Petek'le oynamayı seviyordum fakat Cris sevmiyordu.
Cris, Gökay ve ben aynı sınıftaydık. Gökay bizden 2 yaş büyüktü. Sebebi ise erken başlamış olmasıydı.
°Karan'ın 18 yaşındaki anlatımı
Havanın kasveti içime dolmuştu. Taze toprak kokusu normalde hoşuma giderdi fakat şu an hiç hoşuma gitmiyordu. Annemden sonra babamda gitmişti. Geri dönülmeyecek bir yola girmişlerdi.
Artık sadece ben vardım. Anneannem ve dedem beni istemezlerdi. Akrabalarımla aram kötüydü. Berat amcam vardı sadece beni anlayan, ona da ben zorluk çıkarmak istemiyordum. Zaten on sekizdim, kendi ayaklarım üzerinde durabilirdim.
Peri teyze ve Mert amcanın ölümünden bir sene geçmişti. Gökay, babamın onların ailesini öldürdüğünü öğrenince beni iyi bir dövmüştü. Sesimi bile çıkarmamıştım.
Bir kürek de Berat amcam attı. Bana döndüğünde küreği gösterdi gözleriyle. Kafamı hayır anlamında sallayıp istemsizce geri adım attım. Gözlerim yeniden dolmaya başlayınca sıkmadım kendimi.
°Karan'ın 21 yaşındaki anlatımı
Üniversiteme giriş yaptım. Gastronomi okuyordum, son sınıftım. Sırt çantamda kitaplarım, önlüğüm ve yedek kıyafetim vardı. Antalya'da tek başıma kalıyordum, şimdilik. Cris önümüzdeki ay gelecekti yanıma. Temelli taşınacaktı, birlikte yaşayacaktık.
"N'aber Akın?" Sude elini sallayarak yanıma yürüdü. "İyi." Umursamazca konuştum. Sevmiyordum bu kızı ama bana yaklaşmaya çalışıyordu kendi aklınca. Minik papatyam geldi aklıma.
"İyi benden de. Bugün bi planın var mı?" Öndeki saçını kulağının arkasına attı. Yapmacık hareketi sonrasında cevap verdim. "Var. Sevgilimle buluşacağım." Bozulmuş suratına bakmadan kendi sınıfıma gitmeye başladım. Arkamdan ses gelmiyordu. Muhtemelen olduğu yerde duruyordu. Neyse, beni ilgilendirmiyor.
Sınıfımın önüne geldiğimde Petek'i görmeyi beklemiyordum. Sınıfın içine doğru bakıyordu. Muhtemelen arkadaşı Yasemin'i arıyordu. Arkasına dönecekken kendime gelip sınıfın kapısına geldim.
"Biraz çekilir misiniz? İçeri gireceğim de." Sesimi ne sert ne de sakin tutmuştum. "Tabii ki. Kusura bakmayın görmedim." Sevecen sesiyle konuştuğunda kalbimin ne kadar hızlı attığını bilmiyordu. Kenara çekilip arkama yürümeye başladı. Arkasından baktığımda sırıtmıştım.
YOU ARE READING
Fransız Mafya
De Todoİyi okumalaarrr♡☆ ○ Rahatsızca kıpırdandığımda "Rahat dur." Demişti. Yüzündeki garip ifadeye bakarken "Bana emir verme." Demiştim. Nerden geliyordu bendeki bu cesaret? Biraz daha hareket ettim. Hem neden rahat dur diyordu? "Rahat dur dedim." Dişleri...