.9.

32 1 0
                                    

Jungkooka ráno vzbudil zvuk budíků. 

"Sakra." Jungkook vystřelil z upírovy postele a rychle sháněl svoje věci. Úplně zapomněl, že je pondělí. Rychle se oblékl a utíkal z Taehyugovi ložnice, po schodech a ven. Domů to sice neměl blízko, ale běžel celou cestu. Domů doběhl zcela udýchaný. Rychle vyběhl schody, sundal ze sebe věci a hodil je do koše na prádlo. Dal si rychlou sprchu neboť po tom běhu byl zpocený. Vyčistil si zuby, osušil a se a převlékl. Taehyungovi napsal zprávu, že musel do práce. Znovu zaběhl do koupelny a krycím makeupem zamaskoval vše co se dalo. Seběhl schody, obul se, zamkl za sebou dveře a rychlím krokem se vydal do kavárny. Přišel jen o pár minut déle než by měl. 

"Omlouvám se." Udýchaně se omluvil za svůj pozdní příchod.

"Nic se neděje, zatím tu nikdo není." Usmála se na něho jedna z jeho kolegyň. 

"Snídal jsi?" Optala se hned druhá.

"Nestíhal jsem." Spěšně si zavázal zástěru s logem kavárny a jedna starší kolegyně co pracovala v kuchyni mu podala čerstvé sladké pečivo. 

"Děkuji." Slušně poděkoval a pustil se do sladké pochoutky. 


Jako vždy opouštěl kavárnu jako poslední. Došel domů a byl rád, že tam nebyl žádný nezvaný host. Porozhlédl se a okamžitě se rozhodl uklidit tu spoušť. Pozdě večer si dal jen lehkou večeři a po sprše se vydal na kutě. Ráno si zkontroloval telefon, ale od upírá žádná zpráva. Jungkook si povzdychl a doufal, že se na něho nijak nezlobí. Dnes vstal dřív, musel někam zajít a zařídit. Vešel do společnosti která se zabývala zámky, klíči a jinými podobnými věcmi. 

"Dobrý den, s čím vám mohu pomoci?" Dívka u kasy Jungkooka pozdravila.

"Dobrý den, potřeboval bych vyměnit zámky u vchodových a zadních dveří." Jungkook objasnil proč přišel. 

"Jistě, prosím zde vyplňte údaje a naši lidé se vám ozvou kdy by se na vaše dveře mohli přijít podívat." Jungkook přikývl, vypsal všechny údaje a s úklonou se rozloučil. 

Jungkook měl polední pauzu když mu přišla zpráva od firmy kde dnes byl, jestli bude zítra doma. Hned na to si u šéfa vyprosil den volna. 

Druhý den hned po poledni se muži s firmy pustili do práce. Vyměnit zámky nebyl žádný problém, ale Jungkokovi dveře měli speciální zámky. Dohromady tam byli celkem tři hodiny. Předali Jungkookovi fakturu o zaplacení, nové klíče a poté hned odjeli. Jungkook na nic nečekal a platbu za práci okamžitě poslal. Hned na to si oddychl. Konečně se k němu nedostane. Volný den využil k úklidu celého domu.

K večeru mu přišla zpráva.

Je vše v pořádku? Budeš mít v sobotu volno?

Jungkook se nad tím pousmál.

Jsem v pořádku. Volno mám celý víkend.

Jungkook zprávu odeslal a přešel do kuchyně aby si připravil něco k večeři. Po večeři zhasl všechna světla a po tmě se vydal do svého pokoje. Dal si rychlou sprchu a šel spát. Taky doufal, že zbytek týdne uteče rychle. 

V sobotu byl Jungkook vzhůru už od časného rána. Nasnídal se, převlékl a vyčkával až si pro něho upír přijde. Byl zabrán do vlastních myšlenek když se domem rozezněl zvuk zvonku. Jungkook okamžitě otevřel dveře.

"Ahoj." Upír se na něho šibalsky usmál.

"Ahoj." Jungkook mu oplatil lehce nesmělí úsměv.

"Měli bychom vyrazit." Taehyung si všiml, že je Jungkook lehce nervózní i když nevěděl proč.

My Vampire LoverKde žijí příběhy. Začni objevovat