.24.

33 1 0
                                    

18+

Jungkook se vzbudil dřív než upír. Podle toho co viděl včera večer tak mu bylo jasné, že Taehyung moc nespal. Potichu tak aby ho nevzbudil vstal, po špičkách přešel do koupelny kde se umyl a potom velmi potichu opustil ložnici. Prošel chodbou, sešel schody a přes jídelnu se dostal až do kuchyně. V hlavě se mu blýskla vzpomínka na onen útok. Musel se nadechnout aby ji dostal z hlavy. Zatřepal hlavou, rozhodnutý na to nemyslet. Ze skříněk si vytáhl suroviny a misky na přípravu palačinek. Všechny suroviny dal dohromady v hladké tekuté těsto. Rozpálil si pánev a dělal jednu palačinku za druhou. Hotové palačinky namazal marmeládou a nuttelou. Všechny je sroloval, nandal na talíř a na další talíř nakrájel různé ovoce. Vše položil na stůl v jídelně i s čokoládou a šlehačkou. Uvařil čokoládu, kterou také položil na stůl. Umyl veškeré nádobí a potom se podíval na hodiny. Už chtěl jít vzbudil Taehyunga, ale zrovna když si otíral mokré ruce tak ho upír objal zezadu okolo pasu. 

"Dobré ráno." Uculil se Jungkook.

"Dobré ráno." Taehyung si položil bradu na chlapcovo rameno. Když se vzbudil a chlapec v ložnici nebyl tak si chvíli myslel, že se mu to všechno jen zdálo a oddychl si když ho spatřil v kuchyni.

"Vyspal jsi se?" Jungkook k němu natočil hlavu.

"Po dlouhé době ano." Přiznal.

"A máš hlad?" Jungkook se mu vyprostil z objetí, ale jen proto aby se mu mohl podíval do očí. Taehyung jen mírně přikývl.

Jungkook odvedl Taehyunga z kuchyně do jídelny kde se společně posadili ke stolu.

"V kolik, že jsi to vstával?" Podivil se když viděl co vše Jungkook stihl.

"Před necelou hodinou." Jungkook pokrčil rameny a uculil se.

Jungkook do rukou uchopil hrnek s horkou čokoládou ze kterého upil. Měl by se najíst, ale tak nějak se nemohl přestat dívat na upíra, který si snídani víc než jen užíval. 

"Budeš jíst nebo se na mě dívat?" Taehyung propálil Jungkooka svým odzbrojujícím pohledem.

"Jíst." Jungkook se uculil a i on se pustil do své snídaně.


Po snídani Jungkook umyl i zbytek nádobí a potom s Taehyungem seděli v obýváku na pohovce. Bylo mezi nimi napjaté ticho. Taehyung se nadechl.

"Říkal jsi, že chceš z toho domu odejít a prodat ho?" Taehyung promluvil do ticha.

"To ano." Jungkook na jeho otázku přikývl. Vážně tak nechtěl být.

"Chceš se vrátit sem ke mně?" Když to Taehyung říkal tak byl nervózní a to se mu často nestávalo.

"Můžu?" Jungkook byl jeho otázkou překvapený.

"Budu raději když tu budeš semnou." Co nejněžněji pohladil chlapce po tváři.

Jungkook přikývl. Snažil se ovládat svoje nadšení, ale byl šťastný. Vrhl se upírovi do náruče a pevně ho objal. Taehyung strnul na místě. Jungkookova vůně a přítomnost ho znovu ochromila. Oči se mu zbarvili do černa, špičáky se vysunuli. Musel zadržet dech. 

"Počkej." Neochotně od sebe chlapce odtáhl. Jungkook se na něho díval, ale strach neměl.

"Promiň." Trochu si odsedl aby dal upírovi prostor. Už dávno ho nic takového neděsilo. Ne po tom co si prožil. 

"Jen mi dej chvilku." Taehyunga pálilo v krku i v očích.

Jungkook v tichosti vyčkával než se rozhodl znovu promluvit.

My Vampire LoverKde žijí příběhy. Začni objevovat