18+
Posledních pár dní Jungkook neupustil upírův dům. Byl nervózní a měl strach. Právě teď stál v hale a z bezpečné vzdálenosti pozoroval Taehyunga, který u hlavních dveří mluvil se skupinou upírů, které poslala Upíří rada. Bylo jich nejméně dvacet. Měli najít toho zběhlého upíra. Jungkook si kousal spodní ret a nervózně přešlapoval na jednom místě. Po pár dalších minutách se hlavní dveře zavřeli a Taehyung přešel hned k chlapci.
"Vše bude v pořádku. Budou strategicky hledat po celém městě a hlídat dům." Vysvětlil.
Jungkook mlčky přikývl.
"Nemáš hlad?" Bylo trapné ticho a Taehyung měl pocit , že by ho měl nějak prolomit.
"Nemám." Záporně zavrtěl hlavou.
"Je víc druhu hladu." Nadhodil znovu.
Jungkook se na něho díval nechápavě. Taehyung se Jungkookovi díval do očí tak pronikavě a pak to chlapci pošlo. Znervózněl a raději uhnul pohledem. Taehyung se uchechtl a dlaní přejel po chlapcově paži. Jungkook cítil jak mu celé tělo hoří. Upír ho chytl ukazováčkem a palcem za bradu a přinutil ho se mu díval do očí. Taehyung ho doslova hltal hladovým pohledem a Jungkookovi se z toho tajil dech. Neustále měl pocit jakoby ho upír neustále vtahoval do nepoznaných hlubin. Upír se k Jungkookovi naklonil a jemu se okamžitě rozbušilo srdce. Byli jen pár centimetrů od sebe. Jungkook zavřel oči a Taehyung ho vášnivě políbil. Vmžiku stály místo haly v upírově ložnici. Taehyung vzal chlapcovu tvář do svých dlaní a několika kroky se sním přesunul k posteli na kterou ho položil.
Taehyung vášnivě vklouzl jazykem do Jungkookových úst. Líbal ho hrubě až to skoro bolelo, ale nesnažil se ho zastavit. Věděl, že on mu neublíží. Cítil se s ním tak výjimečně. Oběma rukama stiskl chlapcovy boky. Jungkook se prudce nadechl když mu upír propusti rty a jemu se dostalo kyslíku. Upírova touha v Jungkookovi samotném vzbuzoval vlastní chtíč. Upír ze sebe sundal sako a chlapci rozepl košili. Jungkook se mu podíval do očí a sám mu začal pomalu rozepínat košili. Prsty mu přejel po vypracované hrudi. Stáhl upíra k sobě a sám se odhodlal políbit ho na klíční kost a rameno, které stiskl mezi svými zuby. Taehyung zavzdychal.
"Miluju tvou občasnou divokost." Upír k sobě Jungkooka přitáhl tak prudce až zalapal po dechu.
Taehyung začal chlapce svlékat a vášnivě líbat na rty a krk. Na krku sál jeho jemnou kůži. Jungkook slastně zasténal. Taehyungovi tesáky se objevili a on po dlouhé době ochutnal Jungkookovu krev když se mu zakousl do jemné kůže. Jungkook zajel svými prsty do upírových vlasů. Cítil jak z něho všechen strach a stres postupně opadává. Taehyung smyslně přejel po ráně svým jazykem a tím i ránu zacelil.
"Chci tě." Zašeptal mu do ucha.
"I já tebe." Zasténal Jungkook pod upírovými dotyky.
Taehyung se postaral o to aby na sobě neměli žádný kousek oblečení. Žár v nich narůstal. Vzájemně po sobě toužili. Jungkook sám od sebe roztáhl nohy víc od sebe a upír do něho pomalu vnikl. Jungkook pod svými konečky prstů cítil každý upírův záhyb a sval. Taehyung do Jungkooka každým pohybem pronikal hlouběji a přirážel v pravidelném tempu. S každým Taehyungovým dotykem a polibkem Jungkook cítil jak se pomalu propadá do sladké rozkoše. Měl pocit, že zešílí touhou. Sténal slastí.
"Miluju když sténáš." Zašeptal mu upír do ucha.
Jungkook se z jeho hlasu zachvěl touhou, která umocňovala celé jeho tělo. Taehyung ještě zrychlil a Jungkook sténal pod návalem rozkoše. Klín se mu stáhl pod vytouženým uvolněním když dosáhl svého orgasmu. Taehyung ho následoval zcela okamžitě. Oběma tělem projela vlna slasti a uvolnění. Taehyung se z chlapce překulil na záda a spokojeně se usmíval. Jungkook prudce oddechoval, tlukot jeho srdce bilo jako o závod. Taehyung se přetočil na bok a s něhou se dotkl chlapcovi tváře po které ho pohladil a vzápětí se sklonil aby ho políbil na rozechvělé rty.
ČTEŠ
My Vampire Lover
FanfictionSvět kde upíři žijí volně mezi lidmi. Svět kde se lidé nemusejí bát o své životy...Tedy většinou! Jungkook je chlapec žijící se svou tetou po tom co jeho rodiče zemřeli po autonehodě a jeho život už nestojí za nic. Jedinou útěchou mu je jeho práce...