01

272 8 8
                                    

</3

Grupa
[Biologic grup]

@jungwonie
Ludzie gdzie wy jesteście?!?!?!?!

@heeeesung
Jungwon uspokój sie! Jestem już przed salą zaraz będę.

@bamgyuuuu
Ja przed chwilą wszedłem do budynku.

@yawnzzn
Ja zaraz będę.
Już widzę uczelnię.

@teathecat
Ja jestem już na koryatrzu i widzę cię @hueningkai.

@sunshine
Ja sie chyba spóźnię :'((

@jungwonie
SUNOO GDZIE TY JESTEŚ????

@sunshine
Właśnie wybiegłem z domu!!!!

@heeeesung
Ty znalazleś jeszcze czas by to napisać na grupie?!

@yawnzzn
Zadziwiasz mnie Sunoo.
Ja nie wiem jak ty to robisz.

@taethecat
Relujesz Yeonjun.

@jungwonie
Dobra zamknijcie się i chodźcie tu, a ty @sunshine spiesz się!!!
Niby profesor zawsze się spóźnia, ale to nie zmienia faktu, że i tak nie zdążysz.

@sunshine
WIEM!!!!!!
Nie poprawiasz sytuacji Jungwon

<🎀>

Sunoo biegł co sił w nogach, a w głowie miał małą garstkę nadzieji, że się jednak nie spóźni i nie dostanie kolejnego spóźnienia od profesora. Pogada mu nie sprzyjała, ponieważ wiał zimny wiatr, a temperatura była poniżej zera. Nie ma się co dziwić, był środek marca, więc nikt się nie dziwił, dlaczego na dworze było tak zimno. Sunoo z domu do szkoły miał jakieś 20 minut spacerkiem, a z powodu, że biegł przypuszczał, że znajdzie się na uniwersytecie za mniej niż 15 minut.

Czarnowłosy chłopak bieg już dość długi czas, był wyczerpany. Wiedział, że lekcja się już zaczęła i na pewno się spóźni.

Kim zatrzymał się na chwilę, by trochę odsapnąć. Spojrzał przed siebie i zauważył, że jest już prawie na uniwersytecie. Po krótkiej chwili, znów zaczął biec, by nie przyjść na połowę lekcji.

Wszedł do budynku i szybko pognał w stronę swojej klasy. Zapukał do drzwi i otworzył je. - Przepraszam za spóźnienie, profesorze - profesor kazał mu zająć swoje miejsce po czym kontynuował wykład.

- Nareszcie jesteś - szepnął Jungwon do przyjaciela, siadającego obok niego - Gdzie ty byłeś już minęło 10 minut lekcji?! -

Sunoo spuścił głowę w dół i zaczął tłumaczyć brunetowi, że zaspał i po prostu się nie wyrobił. - Przepraszam, że się spóźniłem... - wiedział, że Jungwon nie lubił jak ktoś się spóźnia, dlatego go przeprosił.

- A weź przestań, bo zachowujesz się jak dziecko - oburzył się Brunet, po czym zaczął coś notować w zeszycie.

Sunoo rozejrzał się po klasie i zauważył patrzącego na niego Heesunga, który najwidoczniej czekał, aż chłopak się na niego spojrzy. Gdy Lee zauważył, że Kim się na niego w końcu spojrzał pomachał mu, na co Sunoo uśmiechnął się i również odmachał przyjacielowi.

Skip time

Minęła trzecia lekcja i wszyscy znudzeni wykładem wyszli z klasy. Sunoo wraz z Jungwon'em usiedli na ławce, a po chwili dosiedli się do nich Yeonjun i Teahyun.

- Gdzie Heesung? - Sunoo zaczął się rozglądać po pytaniu, które usłyszał od Yeonjun'a - Myślałem, że idzie z nami, ale nigdzie go nie ma - zaczął tłumaczyć.

Jungwon spojrzał na szukających przyjaciół i zaczął się cicho śmiać - Na serio? - wstał i stanął przed grupą - Po co go szukacie, to nie wasz interes gdzie poszedł, a poza tym można się domyślić. - wszyscy spojrzeli na niego pytająco.

- Jak to domyślić? - zapytał Sunoo, nie rozumiejąc o czym mówi brunet.

Yang spojrzał na czarnowłosego, a później na pozostałą dwójkę, jak na idiotów, po czym kontynuował swoją wypowiedź - Heesung poszedł randkować, znając życie. Naprawdę nadal nie wiecie o co mi chodzi? - wszyscy pokiwali głowami na znak, że nic nie rozumieją. Brunet złapał się za głowę - Nie wiecie, że Heesung zarywa do Jake'a tego z kółka tanecznego? - oznajmił po czym usiadł z powrotem na ławkę.

- Serio?! - Sunoo zdziwił się i prawie wstał z wrażenia. Nie był zacofany, ale Heesung nigdy nie opowiadał, że ktoś mu się podoba.

- W sumie racja. Kai coś mówił ostatnio, że Heesung często przychodzi do Jake'a na przerwach - odparł Yeonjun.

<🎀>

Grupa
[Dance team]

@jongseong
Jake gdzie ty do cholery jesteś zaraz zaczynamy trening!?!??

@pagesoobin
Co on tak cały czas znika
Jake masz nam coś do powiedzenia🤨

@dancemachine
Co ty Jake romansujesz gdzieś czy co?😒

@penguinkai
Wy nie wiecie, że Jake się spotyka na przerwach z Heesung'iem, tym z klasy biologicznej?

@jongseong
COOOO!!?!?!?!?!??!??🤯🤯🤯🤯

@bamgyuuuu
CO KURWA!?!?!?😱

@pagesoobin
COOO?!?! @jakey CZEMU TY NAM NIE MOWISZ TAKICH RZECZY!?!?!😭😭😭

@dancemachine
WŁAŚNIE!!!!
Mamy mniej czasu by wam ślub szykować :((((

@jakey
Co wam znowu jest????
Zajęty jestem

@jongseong
Jake czemu nie mówisz, że się umawiasz z Heesung'iem?!?!?!?!!????

@jakey
CO TY ZNOWU PIERDOLISZ JAY!?!????!

@penguinkai
@jakey nie udawaj, wiemy, że się umawiacie
Bo po co byście się ciągle spotykali???

@pagesoobin
Jake mogłeś wcześniej mówić

@jakey
Co wy do cholery gadacie !?!?!??
Nie chodzę z Heesung'iem 😤
Przyjaźnimy się tylko

@dancemachine
Hyung nie wyrzekaj się miłości
„Miłość nie wybiera, miłością trzeba się cieszyć"

@jakey
Niki co ty pierdolisz?!?

@jongseong
Dobra Jake nie pierdol tylko chodź na salę

@bamgyuuuu
Właśnie chodź opowiesz o swoimi wybranku😏

@jakey
Zabije was kiedyś 🔪🔪🔪

</3

Mam nadzieję, że wam się podoba 😺
Miłego czytania ❤️‍🩹

Słowa: 772

| One In A Bilion | Sunki |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz