11

125 2 6
                                    

</3

Sunoo szedł pustą alejką w strone parku, w ktorym miał się spotkać z Riki'm. Gdy dotarł do ustalonego miejsca, blondyn juz tam na niego czekał.

- Hej Sunoo - zawołał Niki, podchodzac do ciemno-włosego i tak jak zwykle, przytulajac go na powitanie.

- Cześć Niki... Em... Po co chciałeś się spotkać? - Kim stał i patrzył na lekko zakłopotanego Nishimura'e.

- Więc, chce porozmawiać o tym co ci powiedziałem na tej domówce... - podrapał się po głowie.

- Dobrze, ale najpierw może gdzieś pójdziemy usiść? Po co bedziemy tak stac? Chodź! - złapał Niki'ego za rekaw bluzy, po czym zaczął zmierzać w stronę nowej kawiarni. Starszy zupełnie nie zdawał sobie sprawy z powagi sytuacji. Zupełnie zapomiał o słowach młodszego, wypowiedzianych poprzedniego wieczoru.

Weszli do kawiarni i zajeli miejsca. Zamówili sobie coś do picia.

- Słuchaj Sunoo... - zaczał blondyn - Pamiętasz co powiedziałem ci poprzedniej nocy? - z nerwów bawił sie palcami.

Niższy spojrzał na wyzszego chłopaka z lekkim zdezoriętowaniem - Co masz na mysli? - wziął łyla swojej kawy.

- Co? - zdziwił sie Niki - Nie pamięrasz nic z naszej rozmowy?

- Niezabardzo... Przepraszam... - spojrzał na blondyna - Możesz mi przypomnieć? - patrzył na przyjaciela.

- Eh... Dobrze... Zaczeło sie od tego, że wyszedłeś na balkon, by się przewietrzyć. Po jakichś 30 minutach przyszedłem do ciebie, a ty zapytałeś czy coś mi się stało, bo już trochę nie kontaktowałem.

- I wtedy powiedziałeś, że Kai cię pokonał w piciu, a ja ci zacząłem wykłady prawić, że z Kai'em się nie pije. Później ty mi powiedziałeś, że mnie ko... - przerwał. Spojrzał na oczy młodszego i złapał się za usta.

- Własnie o to mi chodziło... - Niki złapał kontakt wztokowy z nizszym.

Sunoo jeszcze przez chwilę nie wiedział co na to wszystko powiedziedzieć - Więc... Co z tym robimy?

- Co? - Nishimura zdziwił sie pytaniem Kim'a.

- No musimy coś z tym zrobić. Nie mozemy tego tak zostawić! Chyba... - Sunoo wział łyka kawy.

- Em... No niby tak... Ale to teraz zależy od ciebie - Niki odwroił wzrok.

- Jak to ode mnie? - Sunoo spojrzał na niego pytajaco.

- Chyba już zdążyłeś załapać, że zacząłem na ciebie patrzeć inaczej niż na przyjaciela, więc teraz to tylko zależy od twoich uczuć i czy tego chcesz - blondyn znów spojrzał na czarnowłosego. Wziął kilka łyków kawy, czekając na odpowiedź starszego.

- Ja... Ja... - probował coś z siebie wydusić - Ja nie jestem pewien. Znaczy wiesz lubie cię i to bardzo, ale nie jestem pewien, czy napewno to co do ciebie czuje to to samo, co ty czujesz do mnie. Niby moje serce nagle zabiło mocniej, gdy mi to wysznałeś, ale ja już sam nie wiem co o tym myśleć... - złapał się z głowe.

- Ja mogę poczekać - Niki położył swoją dłoń, na tej starszego i się do niego uśmiechnął.

- Dziękuje - Sunoo spojrzał na młodszego, po czym odwzajemnił uśmiech.

---------------------------------------------------------

Użytkownik @dancemachine dodał post

Dziękuje za spotkanie @sunshine ❤️‍🩹

Dziękuje za spotkanie @sunshine ❤️‍🩹

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Polubienia: 103 | Komentarze: 39

@jungwonie: No, no. Widzę, że randkowanie się od nowa zaczyna.
  ->@dancemachine: Jungwon co ty pierdolisz?!?!?!?
  ->@jungwonie: No jak to co?! Przecież wy razem jesteście! Nie musicie tego ukrywać, spoko wszyscy już wiedzą, po tym jak widzieliśmy was, śpiących razem na domówce Jay'a.
  ->@dancemachine:COOO?!!?!?!?!?!?
  ->@jungwonie: Chcesz foto?
  ->@dancemachine: Nie dzięki...

@songjeong: OMG Sunki powraca
  ->@dancemachine: Jay ty też :')

@sunshine: Nie ma za co Niki 💝
  ->@jungwnie: OMG serduszko na końcu
  ->@sunshine: Japierdole Jungwon przestań!

<🎀>

Niki wrócił do domu i usiadł na łóżku, przytulając się do poduszki.

- Czyli on też coś do mnie czuje - pomyślał - mimo że, z jego strony, to nic poważnego, to i tak bardzo dobrze - uśmiechnął się, po czym położył się. Był szczęśliwy, że chłopak, który podoba mu się od dosłownie kilku godzin, też coś do niego czuje. Znaczenia nie ma to, że jeszcze przed nimi dużo pracy by zacząć coś poważnego, liczą się chęci.

Nagle z telefony Riki'ego zaczęły dobiegać powiadomienia. Wstał i zabrał telefon.

Grupa
[Dance team]

@jakey
Niki jak tam dzisiejsza randka?😏

@songjeong
właśnie opowiadaj!

@soobin
czemu nie mówiłeś, że jesteście razem😏😏😒

@bamgyuuuu
Niki opowiadaj dalej czekamy i chętnie posłuchamy😏

@songjeong
Ej a było już buzi buzi?!!?!?

@jakey
opowiadaj jak było z szczegółami😏
dobrze całuje?

@dancemachine
JAPIERDOLE OGARNIJCIE SIĘ!!!!!!
MY NIE JESTEŚMY RAZEM!!!!

Użytkownik @dancemachine wyciszył grupę

Chat
[Jay my friend]

@songjeong
Ej Niki
Powiedz
Ale prawdę
Jesteś z Sunoo?
Albo chociaż coś do niego czujesz?

@dancemachine
Em...
No tak lubię go i to bardzo, i chciałbym czegoś więcej, ale on nie jest chyba gotowy
bynajmniej wiem, że mam u niego jakieś szanse

@songjeong
Aha
To tak się sprawy miewają
Czyli nie jesteście razem?

@dancemachine
Nie

@songjeong
A okej
To ja ci już nie przeszkadzam
Narazie

@dancemachine
Nara

</3

Ocenka rozdziały? (?/10)

Słowa: 744

| One In A Bilion | Sunki |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz