06

166 4 2
                                    

</3

Miął tydzień od grupowego wyjazdu, a Sunoo i Niki zbliżali się o siebie coraz bardziej. Na uniwersytecie zaczęli se sobą spędzać przerwy, a po zajęciach spotykali się. Żaden z nich na uważał, że ta relacja zajdzie, aż tak daleko, w tak krótkim czasie. Wiedzieli, że jak narazie to tylko zwykła przyjaźń i jak na ten moment nie planowali nic więcej, z tym robić.

- Kolejny dzień, w którym trzeba iść na wykłady. Cholera... odechciewa mi się żyć - marudził Sunoo. Jungwon poklepał go po plecach i starał się pocieszyć tekstem, że zostały im jeszcze niecałe 4 miesiące, lecz zdołował go tym jeszcze bardziej.

- Weź już przestań się dąsać! Ja też mam już dosyć profesora i jego durnych wykładów... - mruknął brunet. Skrzyżował ręce i spojrzał na czarno-włosego z lekkim uśmiechem - lepiej pomyśl o tym, że zapewne Niki na ciebie czeka przed wejściem jak wczoraj - zaczął ruszać brwiami w górę i w dół, próbując wkurzyć starszego.

- A co jeśli będzie tam czekał z Jay'em? - tym razem to Sunoo starał się zirytować przyjaciela.

Yang jedynie uderzył Kim'a w ramię, mówiąc, że oni to inna sytuacja. Czarno-włosy wiedział, że bruneta coś łączy z Jay'em, bo zachowuje się jakby chciał się go wyrzec, czy coś. To samo Jay, widać było, że się dobrali wręcz idealnie.

Gdy znaleźli się już przed budynkiem, Kim przed wejściem głównym zauważył, czekającego zapewne na niego Nishimura'e.

- Hej, Niki! - krzyknął Sunoo  z daleka. Zaczął biec w stronę Niki'ego, zostawiając w tyle przyjaciela. Młodszy uśmiechnął się na widok starszego i gdy ten podszedł wystarczająco blisko, przywitał się z nim.

W tym dniu pogoda nie sprzyjała im. Było dość zimno i wiał mocny wiatr. Brakowało tylko tego by się rozpadało. Nie chcąc stać na zimnie, weszli do środka.

—————————————————————————

Użytkownik @junwonie dodał post

Słodko razem wyglądają 🥰

Polubienia: 73 | komentarze: 28

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Polubienia: 73 | komentarze: 28

@jakey: czy to Sunoo i Niki?!😏
  ->@jungwonie: oczywiście 🥰

@bamgyuuuu: mówiłem, że będą razem @teathecat dawaj te dwie stówy!
  ->@teathecat: Skąd wiesz, że są razem? Masz potwierdzenie??
  ->@jungwonie: otwórz nie chce cię zawieść Beomgyu, ale oto ci osobnicy nie są razem JESZCZE 🥰

@iceprine: kurwa coś mnie ominęło!!?!???
  ->@songjeong: O cholera Hoon ty żyjesz!!!!
  ->@jakey: Kuwra cud nastąpił
  ->@jungwonie: otórz przegapiłeś kilka odcinków, ale nie szkodzi szybko się połapiesz, haha...

| One In A Bilion | Sunki |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz