Sunoo leżał w łóżku. Kilka minut temu wstał i musiał się pożądanie wybudzić, bo kto jak kto, ale ten chłopak lubił spać. Przetarł oczy, po czym podniósł się do siadu i rozejrzał się po swoim pokoju bez celu. Postanowił się ogarniać, ponieważ było około godziny 11, a ten nadal był w łóżku.
Wstał, lekko chwiejąc się i zaczął zmierzać ku łazience. Wszedł do pomieszczenia i wziął szybki prysznic, z powodu, że wczoraj nie chciało mu się już myć, ponieważ późno wrócił do domu.
Zrobił sobie śniadanie i usiadł na kanapie w salonie. Włączył sobie jakiś film i zaczął zajadać się chrupiącymi tostami.
W pewnym momencie usłyszał dźwięk, dobiegający z jego telefonu. Sięgnął po urządzenie i zauważył jak dzwoni do niego Niki.
— Halo? — powiedział, przykładając swojego iPhone'a do ucha.
~ Hej Sunoo, masz dziś czas? — usłyszał głos przyjaciela.
— Em, nie mam chyba żadnych planów. A coś się stało?
~ Chciałbyś dziś wyjść ze mną?
— Chętnie! — uśmiechnął się Kim.
~ W takim razie spotkajmy się w parku o 15, okej?
— Dobra, to do zobaczenia!
~ Narazie — usłyszał ostatnie słowa blondyna, po czy się rozłączył.
<🎀>
Sunoo ciężko westchnął, a następnie leniwie wstał z wygodniej kanapy. Właśnie skończył oglądać film i musiał się zacząć ogarniać, bo do spotkania z Niki'm została mu tylko godzina.
Wszedł do łazienki i stanął przed lustrem. Sięgnął po swoją kosmetyczkę, po czym poprawił swój lekki makijaż i przeczesał kilkukrotnie swoje czarne jak smoła, włosy. Podszedł do szafy i zaczął wybierać swój strój na dzisiejsze spotkanie.
Był już gotowy i z racji, że zostało mu 20 minut postanowił już wyjść, bo park był dość bardzo oddalony od jego domu.
<🎀>
Sunoo szedł alejką przez kilka minut, aż dotarł do miejsca spotkania z Riki'm. Blondyn już czekał na niego.
— Hej Sunoo! — usłyszał już z daleka, widząc młodszego machającego do niego ręką.
— Cześć Niki — starszy uśmiechnął się na widok Nishimura'y, również machając do niego. Podszedł do niego, a Niki przytulił go na powitanie. Z resztą Kim nie zdziwił się, ponieważ za każdym razem witali się w ten sposób — To gdzie mnie dziś zabierzesz? —zapytał zaciekawiony.
— Zobaczysz — powiedział tajemniczo blondyn po czym poszli w nieznanym dla Sunoo kierunku.
</3
taki króciutki rozdział <3
CZYTASZ
| One In A Bilion | Sunki |
Romance|Zakończona| „Spędził tam chyba pół godziny, gdy nagle, usłyszał otwieranie drzwi na balkon. Odwrócił się i zauważył Niki'ego, który ledwo co kontaktował. Podszedł do Sunoo i dosłownej na niego poleciał. Sunoo złapał go i z przerażeniem w oczach spy...