04

168 6 5
                                    

</3

Wszyscy stali już na peronie, w dość chłodny dzień. Ekipa czekała na pociąg, który miał ich zwieść do parku rozrywki.

- No gdzie do cholery jest ten pociąg?! - wkurzył się Jungwon. Wszyscy ciągle rozglądali, ale nie przyjeżdżał. Spóźniał się już 10 minut!

<🎀>

Chat
[Jay my best friend]

@dancemachine
Jay!!!
Powinienem teraz porozmawiać z Sunoo i przeprosić go za tą akcję z wczoraj???

@songjeong
Nie wiem, rób jak uważasz
Tak w ogóle, po co się mnie pytasz do cholery?
To twoja wina nie moja!!!!

@dancemachine
Ja cię tylko o radę pytałem idioto!!!!!

@songjeong
A rób co tam se chcesz
Mam wyjebane
Ty zjebałeś nie ja

@dancemachine
Bardzo wspierający przyjaciel

@songjeong
Taka prawda

@dancemachine
A weź idź, bo masakra z tobą

—————————————————————————

Użytkownik @dancemachine dodał post

Wypada go przeprosić?
(Przyjaciel nie chce mi pomóc w podjęciu decyzji to szukam pomocy u was)

Wypada go przeprosić?(Przyjaciel nie chce mi pomóc w podjęciu decyzji to szukam pomocy u was)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Polubienia: 32 | komentarze: 10

@pagesoobin: To zależy kogo i za co

@bangyuuuu: Kogo ty zaś chcesz przepraszać?!?

@jakey: Obawam się o twój stan Riki... to chb on>🤡

@penguinkai: Chłopie za co ty chcesz znowu przepraszać?!?

<🎀>

Niki stał obok Jake'a, co jakiś czas spoglądając, to na Sunoo, to na Jay'a. Był zestresowany tą sytuacją, co u Riki'ego rzadko się zdarzało.

W pewnym momencie wszyscy się uradowali, ponieważ zauważyli zmierzający w ich stronę pociąg. Gdy maszyna zatrzymała się, każdy po kolei zaczął wchodzić do środka, po czym zajął swoje miejsce (Jungwon z Jay'em, Yeonjun z Teahyun'em, Beomgyu z Soobin'em, Heesung z Jake'em, Sunghoon z Kai'em, a Niki z... Sunoo).

Mimo że Niki wolał usiąść z Jay'em, to nie mógł, bo Park wolał usiąść z Yang'iem - Idiota mnie zostawił... - wyszeptał do siebie, widząc przyjaciela siedzącego z kimś innym, niż on sam. Skrzyżował ręce na klatce piersiowej.

| One In A Bilion | Sunki |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz