Ying gittikten sonra, korkuyla dışarı çıktım. Hava bu sefer soğuktu ve sis inmişti. Yağmur yağacak gibiydi. Sis dinene kadar mağarada kalacaktım. Yağmur başlayıncada gidecektim. Sis varken uyumuşum. Kalktığımda başımda iki tane adam vardı. Zırhla kuşanmış.. Dışarıdada 2 adam kılıçla savunma pozisyonundaydı. Sanırım, beni yakaladılar...
Muhafız "Prenses Novaria. Saray'a gidiyoruz. Kraliçe Vexsana size çok kızgın."
Novaria "Asla geri dönmeyeceğim! Bırakın ulan! "Muhafızlar zorla beni dışarı çıkarmıştı. Ve tam o sıradada yağmur başladı. En azından yağmur beni biraz sâkinkeştirmeyi başardı. Ama hâlâ bir boğa kadar kızgındım.
Saray'a geldiğimizde, kapıdaki muhafızlara reverans yaparak içeri girdim. Annem, Granger, Guinevere, Kral Caden.. Hepsi oradaydı. Annem beni görünce yanıma hızlı adımlarla gelip, tokat attı. Acıdığını söyleyemem ama biraz üzdü.
Vexsana "Seni alçak kız! Ailemizin adını lekeliyorsun! Aynı teyzen gibisin.. "
Novaria "Evlenmek istemiyorum! Neden beni birkez olsun dinlemiyorsun ha? Ne yaşadığımı bile bilmiyorsun. Tek istediğiniz gânimet değil mi? Lanet olsun!"
Vexsana "Seni şerefsiz köpek! " diyip bana öncekinden daha sert vurdu. Gözüm yaşarmaya başladı.
Kral Caden "Leydim. Biraz sâkin olun lütfen. O daha bir çocuk. "
Vexsana "Granger'la evlenmezsen bidaha bu topraklara adımını atamazsın! "Acıdan yanağımı tuttum. Ve o sırada, içerden bir ses geldi. Bağırma ve yere bişey düşme sesinden sonra, cam kırılma sesi de eklendi...
Muhafızlar içeri gittiğinde, Lancelot'un cansız bedeni ortadaydı. Hemde penisi kesilmiş çıplak bi şekildeydi. Annem o şakla anlık bayıldı. Kral Caden ve Granger annemi uyandırmaya çalışırken, Guinevere de ardından bayıldı. Sanırım kızı kan tutuyordu. Bende o fırsatla kaçtım. Mirana ormanına doğru koştum. Tam giderken ağaçların arasından bişey beni kendine çekti. Bu kişi Zhaks'di.
Novaria "Zhaks?! "
Zhaks "Novaria... Nerelerdesin sen?! Kaç gün aralıksız seni aradım haberin varmı?! Beni hiç düşünmedinmi ha! "
Novaria "Üzgünüm. Kaçmam gerektiğini çünkü annem beni Manolya krallığından prens Granger ile evlendirecekti." bu cümlemden sonra Zhaks buz kesildi. Ve beni daha çok sıkı tuttu. Artık canım acıyordu. Ardından beni bırakıp kanlı bir hançerle ağaca darbeler indirmeye başladı.
Novaria "Ne yapıyosun? "
Zhaks "Sadece sinir... "
Novaria "Zhaks, sâkin ol. Bak ben buradayım! "
Zhaks "Evet evet. Ha bu arada, hediyemi beğendin mi? Derisini yüzmeye vakit kalmadı, bende penisini kestim. "
Novaria "Ne? Lancelot'u sen mi öldürdün? "
Zhaks "Evet. Çünkü artık canımı sıkıyordu. "ona sıkıca sarıldım. Bana yaptığı bu iyiliği asla unutmayacağım. Ardından o da bana sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARAYIN GÖZDESİ 𝟏
FantasySahte aşklar, yalanlar, ihanetler Le dolup taşan ve artık hayatından nefret eden Novaria, kaderi için bir oyuna girdi. Peki, sizce bu bir oyun mu? Yoksa ilizyon mu?