Bir yandan bu acı ile ve bir yandan ise, boyutlar arası oyunun verdiği stresle yaşamak cidden zordu. Hâla olanlara inanmakta güçlük çekiyordum. Bâzen, gözlerim doluyor ve bâzen ise gülüyordum. Psikolojik olarak mahvolmuş bir vaziyetteydim.
Daha fazla dayanamayıp, kitabı açmaya karar verdim. Camdan uzaklaşıp, yatağıma geldim. Kitabı açtım. İçinde tarihte yapılan tüm büyüler vardı. Zodiac tanrıçasının olduğu yere geldim. Yıldız yağmuru diye bir şey vardı. Orayı okumaya başladım..
Yıldız yağmuru : Bu gücü kullanarak, galaksiden meteor yağdırabilirsiniz.
Işık topu : Bu güç, lavdan bile daha sıcaktır. Bu topu indirerek, istemediğiniz kadar herşeyi yok edebilirsiniz.
Dilek akıntısı : Bu gücü kullanarak, 1 dilek elde edersiniz. Fakat, bu dileğin karşılığında bir bedel ödersiniz.
Kuğu ruhu : Bu ruhu çağırarak, büyük bir patlama etkisi getirebilirsiniz.
Athena'nın kalkanı : Bu güç ile, önünüze gelen enerji ve ışık patlamalarından zarar görmezsiniz...
Bu güçler, zamanında ötesinde yapılmıştı. Nasıl yapılacağı ise, anlamıyla yazıyordu. Yıldız yağmurundan başlayarak, hepsini öğrenmek için bir yolculuğa çıkacaktım. Bugün o tepeye gidemedim fakat, bu akşam gidecektim. Saat öğlendi. Kitabı yeniden sakladım ve yatağımdan kalktım. Kütüphaneye gitmeyi planlıyordum. Çünkü orada daha etkili güçler olabilirdi.
Kütüphaneye geldim. Kitapları araştırırken, bir kitap dikkatimi çekti.
İBLİS KRALI
Kırmızı ve şeytan desenli bir kitaptı. İçini açtığımda..
İsim : Zhaks
Yaş :20
Hükümet : Kral
Cinsiyet :Erkek, şeytan
Yaşam :ÖlümsüzKral Zhaks, ateşten yaratılmış bir iblistir. Hayatı, savaş, kan, acı ile tanımlanmaktadır. Tarihin en güçlü krallarından birisidir. Güçleri ile, kazanmadığı savaş olmamıştır. Kral Zhaks, kral olmak için babasını ve annesini öldürmüştür. Gücü, akakage ateşinden geliyordur. Bu güç ile, kazanamadığı savaş olmamıştır. Durdurulamaz bir kraldır. Hâla yaşadığı bilinmektedir.
Novaria ". . . " Zhaks ile ilgili herşey açık bir şekilde yazıyordu. Kötülüğün adı olduğu besbelliydi. Kral olmak için babasını ve annesini öldürmüştü. Fakat, yaşamda ölümsüz olduğu yazıyordu. Yâni, bu demek oluyor ki, Zhaks.. Hâla yaşıyordu. Ama nerede? Belkide cehennem de yaşıyordu. Onu düşünecek zamanım yoktu. Bu akşam, babamın cesedini kurtarmam gerekiyordu. Bu kitapta ise, Zhaks'in güçleri yazıyordu. O kitabı orada bırakıp, hızlıca aşağıys indim. Aklımdaki şey eğer doğruysa, bu diyarı kurtarabilecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARAYIN GÖZDESİ 𝟏
FantasiaSahte aşklar, yalanlar, ihanetler Le dolup taşan ve artık hayatından nefret eden Novaria, kaderi için bir oyuna girdi. Peki, sizce bu bir oyun mu? Yoksa ilizyon mu?