13

8 3 2
                                    

O kapşonlu gittikten sonra, hemen ağaç evin oraya gittik. Ben Zhaks'in arkasında duruyordum. Önceden önüme düşen cesetin yanında şimdi bir muhafız daha vardı. Ama ölü. Ve zırhıylaydı.

Zhaks cesetlere bakarken bende etrafı kolluyordum. Sessiz ve sâkindi. Güzel...

Bu yeni öldürdüğü muhafızı bu sefer kafasını yararak öldürmüştü. Kafasınıda baltayla yarmış manyak.. Zhaks baltayı sakince çıkardı. Ben burada korkudan geberirken o sanki kendisi yapmış gibi sâkindi. Belkide o yaptı? Tabii, bu yenisini değilde yukarıdakilerini.. Baltayı çıkarıp yere fırlattı.

Zhaks "Hadi prenses. Senin şu aman aman cesetlerine bakalım. "
Novaria "Hey, komik değildi! "
Zhaks "Tamam, hadi gel. Seni çıkarayım oraya. "

Novaria "Gerek yok. Kendim çıkarım. "
Zhaks "Hah? Çık bakalım. "
Novaria "Beni küçümsemekle hata ettin. Sen sırtımdayken çıkabilirim. "
Zhaks "Öyle mi? Çıkar bakalım. " onu hafifçe sırtıma aldım. Dengemi sağladıktan sonra çıkmaya başladım. Onun kemerine bağlanmış, kılıcın yansımasından şaşkınlıkla beni izlediğini göre biliyordum. Ağaca çıktığımızda derin bir nefes aldım.
Zhaks "Güçlüymüşsün be prenses ? Kalbimi yarıp içine girmene şaşmamalı. "
Novaria "O nasıl iltifat lan? "
Zhaks "Sana özel leydim. "
Novaria "Sağol sağol. Hadi şu cesetleri gör. " kapıyı açtığımda içerideki cesetlerin iğrenç kokusu etrafa yayıldı. Cidden mide bulandırıcı..

Zhaks "Vay.. Bu cidden ciddi gibi? "
Novaria "Demiştim sana. Bak bizim muhafızlar, Zane, Medyan, Chirs, Xavie-"
Zhaks "Benim yanımda erkeklerden bahsetme. Anladın mı? Sevmiyorum. "
Novaria "Bana sakın kıskandığını söyleme. "

Zhaks "Biraz. Belki, ama önemi yok. "
Novaria "Sende o zaman benim yanımda kızlardan bahsetme. "
Zhaks "Ama senin yanında, senin mükemmeliğinden bahsederim. Gerçi, anlatmaya kelimeler yetmez. "
Novaria "Tabi tabi. Neyse insek mi? "
Zhaks "Sen bana hâla söylemedin? "
Novaria "Neyi? "
Zhaks "Dün gece neler olduğunu. " anlık bir duraksadım. Neler olduğunu söylemekte tereddüt ediyordum. Ne diyeceğimi bilemediğim için ellerimle oynamaya başladım. Onun yüzüne dâhi bakamıyordum. O kadar âciz durumdaydım.
Zhaks "Novaria, bana o elleri kırdırtma. Söyle ne olduğunu. "
Novaria "Burası uygun bir yer değil. Senin evine gidelim. Lütfen.. "
Zhaks "Orada söylemezsen o ellerini kırarım. "
Novaria "Tamam."

Ağaçtan indikten sonra, Zhaks'in evine doğru yürüdük. Evine geldiğimizde ben hâla ıslaktım. Üzerime bir örtü verdi ve karşım oturdu.
Zhaks "Söyle şimdi. "
Novaria "Benim eskiden Estes diye bir babam vardı. Öz babam. Sonra krallıklar arası bir savaş çıkmıştı. Babamda o savaşta ölmüş. Sonra annem başkasıyla evlendi. O kişi de Lancelot. Annemi hem zevk hem de para için kullanıyordu. Banada dokunuyordu. İlkte onu sevmiştim ama sonra bunları yapmaya başladı. Ve Devam etti. Balayından önce, onla kavga ettim. Oda bana " Gece bittin sen. " demişti. Daha sonra saraya gelmiştim. Üstüme bişeyler giyerken geldi. Ve benimle birlikte oldu o gece. O seslerde o yüzden geliyordu. Ve bunu 1-2 kez daha yapmıştı. Anneme söylesem de ona inanırdı çünkü ona sırılsıklam âşıktı. " gözleri küçülmüştü. Göz bebekleri bir nokta gibiydi.
Zhaks "O herifin anasını sikmezsem.. Ve bunu bana şimdi söylüyorsun?! Daha önce söyleseydin o piç kurusu gebermişti! "
Novaria "Özür dilerim. Ama sana ilklerde çok güvenmiyordum."
Zhaks "O herifi öldüreceğim. Hem de derisini yüzüp öldüreceğim. "
Novaria "Öldürürsen iyi olur. Ama benim önümde öldürme, korkarım. "

Zhaks bana doğru yaklaştı. Arka elinden siyah bir kolye çıkardı. Çok güzeldi.

Zhaks "Al, sana hediyem olsun. "
Novaria "Teşekkürler, bu çok güzel. "
Zhaks "Senin için takayım. Gel. " arkama geçti. Saçımı önüme aldım. Oda kolyeyi taktı. Baktığımda cidden çok güzeldi. Etrafında gümüşten yapılmış, şeytan boynuzu deseni vardı. Arkamı dönüp, ona sarıldım. Bu eve 2. gelişimdi. Cidden harika.

Novaria "Ben gideyim artık. "
Zhaks "Dikkat et kendine. Ve kolyeyi asla çıkarma. "
Novaria "bende sana bişey vereceğim. "
Zhaks "Öyle mi? Ne o? " bileğimdeki bilekliği Zhaks'e verdim. Hayranlıkla bakıyordu. Beyaz ve dışı gümüşten yıldız desenliydi.

Zhaks "Bu benim için, pahabiçilemez. "
Novaria "Bu kolyede benim için pahabiçilemez. " tekrar sarıldık ve ben artık saraya doğru adımlarımk sürdürdüm. Saraya vardığımda, hemen odama gittim. Üstümü değiştirip yattım.

SARAYIN GÖZDESİ 𝟏Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin