Her günümün güneşli olmasına rağmen, bugün şiddetli bir şekilde yağmurluydu. Âdeta yağmur havada hakaret ederek, şimşekleriyle dans ediyordu. Belkide bu hava, bugünün ne kadar keder dolu olacağının göstergesiydi?
Yatağımdan kalktım. Aşağıdan sesler yüklesiyordu. Vexsana biriyle konuşuyordu. Hızlı bir şekilde, üzerime sarı, kısa bir elbise ve beyaz eldivenler giydim. Saçımı ise açık bıraktım.
Merdivenlere yöneldim, ve hızla Vexsana'nın olduğu yere geldim.
Vexsana "Tamam o zaman. Ben kızımı evlendirmiyorum. "
Kral Caden "Evet öyle. Biz gidelim artık."
Vexsana "Bencede."Onlar gittikten sonra, bende Vexsana'nın yanına geldim.
Novaria "Anne. Ben Mirana ormanına gidiyorum. "
Vexsana "Pekala. Git. "Hızlı adımlarla sarayı terkettim. Ormana doğru yürümeye başladım. Yumen nehirine geldiğimde belimde bir el hissettim.
Zhaks "Novariam? "
Novaria "Zhaks.. Merhaba. "
Zhaks "Merhaba prenses ama, bana açıklama yapman gerektiğini düşünüyorum. Mesela, o gece neden beni tersledin?"
Novaria "Sadece sinirliydim. Üzgünüm. Seni çok özledim. " diyip ona sarıldım. Tabiki, bu yaptıklarım yalandı ama Zhaks'e olan sarılmam yalan değildi.Zhaks "Bana sarılmayı seviyor musun? "
Novaria "Evet.. İyi hissettiriyor. "
Zhaks "Bende seni sev- neyse... Hadi gel nehire girelim. "
Novaria "Suyu sevmezdin? "
Zhaks "Sevmem ama sen varsan girebilirim. " diyip beni kucağına alması bir oldu.Beraber suya atladık. Çok eğleniyorduk.
Novaria "Zhaks. Senin annen baban, yok mu? " dediğimde susmuştu.
Zhaks "Bu konu hakkında konuşmak istemiyorum. Lütfen bidaha sorma.. "
Novaria "Afedersin." diyip ona sarıldım.
Zhaks "Novaria.. Hani annen seni evlendirecekti? "
Novaria "Vazgeçti. Neyse.. "
Zhaks "Tatlısın.. "
Novaria "Zhaks, biliyor musun? Hoşuma gidiyosun aslında. Cidden çok yakışıklı ve tatlısın. Hoşsun yani. "Kızarmıştı..
Novaria "Ama.. "
Zhaks "Ama? "
Novaria "Ben babamın cesediyle ain yapmayı planlayan kişilerle olamam Zhaks.. "Beni bırakmıştı. Gözbebekleri büyümüştü ve bana şaşkın bi şekilde bakıyordu.
Novaria "Gerçekler zordur Zhaks. "
Zhaks "S-sen.. Nerden? "
Novaria "Annemde beni Grangerdan ayırıp, güç elde ettikten sonra senle evlendirecekti. Ve bana aşık olduğunu da biliyorum. "
Zhaks "Novaria.. Sandığın gibi değil, lütfen.. Ben sadece seni çok seviyo-"
Novaria "Bu sevgi değil Zhaks. Buna takıntı denir. Ve lütfen, birdaha görüşmeyelim. "
Zhaks " Hayır.. Seni kaybedemem.. Beni bırakıp gidemezsin! " diyip beni kendine çekti. Gözleri dolmuştu.Novaria "Zhaks! Kendine gel!"
Zhaks "Hayır.. Seni bırakmayacağım.. O lanet olası babanın cesediyle işimiz bittikten sonra, tekrar beraber olacağız.. Sana en iyi hayatı sunacağım prensesim...."
Novaria "Zhaks bırak! "
Zhaks "Hahahaha... Üzgünüm sarışınım. Ama benden kolay kolay kaçamayacaksın. Bu adam seni çok seviyor güzelim. "
Novaria "Zhaks! Bırak beni! Ahh, canımı acıtıyorsun bırak lütfen! "
Zhaks "Bana seni seviyorum demezsen, kolunu koparacağım güzelim. Hadi, söyle.. "
Novaria "Lanet olsun, seni seviyorum! "
Zhaks "Bende seni seviyorum sarışınım. Bir öpücük ve kurtulacaksın. "
Novaria "Asla! "
Zhaks "Öyle olsun. Seni bayıltmam gerekecek artık. "
Novarianın iç sesi "Leona.. Yardım et.. "Siyah kapşonlu bişey, yeniden geldi. Ve Zhaks'e hançer fırlattı.
Zhaks "Seni küçük piç! Kimse Novaria ile olmamı engelleyemez!"
Novaria "(ağlama) Zhaks.. Lütfen bırak beni.. Canım çok acıyor.. "
Zhaks "Seni bırakamam sarışınım. Üzgünüm. Neden benle gelmiyorsun? İyi bir çift olabiliriz. "
Novaria "Olamayız Zhaks. Olamayız. Lütfen bırak beni. "
Zhaks "Seni çok seviyorum. Bunu bil. Ve ben gelene kadar kimseyede aşık olma. "
Novaria "Ne demek istiyorsun? "
Zhaks "Başka bir dünyada görüşmek üzere, Novariam.. Son kez bişey yapacağım. " diyip beni yanağımdan öptü.
Zhaks "Sende beni bir kez öpebilir misin? En azından bunu yap. "
Novaria "Sadece.. " diyip onu yanağından öptüm.
Zhaks "Sana deli gibi aşığım kadın. Beni sakın unutma. " diyip, kapşonlu nun ona attığı hançeri boğazına sapladı.Nehir kana bulanmış olsa bile, elleri hala beni tutuyordu.
Novaria "ZHAKS!... "
Leona "Şaka yapıyosun.. "Kapşonlu dan Leona'nın ruhu çıkmıştı.
Leona "Aman tanrım.. "
Novaria "Zhaks... Hepsi benim yüzümden.. Ölmek istiyorum! "
Hançeri aldım ve boğazıma dayadım.
Leona "Bunu yapma! "
Novaria "Hiçbir şey umurumda değil! Geberin! "Leona "Zhaks, ain'in gerçekleşmemesi için kendini öldürdü! Buna engel olman gerek! En azından, boşuna ölmüş olmasın.. "
Novaria "Peki.. Buna engel olacağım.. Ve, Zhaks.. Beni duyuyor musun bilmiyorum ama, BENDE SENİ ÇOK SEVİYORUM! "Sudan çıkıp, çimenlere yattım. Ceset suyun üzerindeydi. Ölürken bile, harikaydı.
Leona "Zor bir his değil mi? Aşık olduğun adamın senin için kendini öldürmesi. "
Novaria "Çok.. Ama, boşuna ölmeyecek. Ain'ne engel olacağım. "
Leona "Sana acı bir gerçek daha söylemem gerek.. Bu Ain'i engellersen, benim ruhum tamamen yok olacak. Yani artık olmayacağım. Ama sakın beni düşünme, Ain'i engelle. "
Novaria "Neden yok olacaksın? "
Leona "Çünkü benim ruhum, bu Ain'e bağlı. "
Novaria "Ama olmayacak! Ölmeyeceksin!"
Leona "Ne? "
Novaria "Aklımda bir şey var. Eğer olursa, Zhaks'i de geri getirebilirim ve seni bedenine geri kavuşturabilirim."
Leona "Gene ne kurdum aklında prenses? "
Novaria "Bekle ve gör teyze. "
Leona "Teyze? "
Novaria "Gerçek teyzem değilsin ama benim için teyzeden de ötesinde bir mucizesin. "Leona'nın ruhu gitmişti. Bende hemen nehire girip, Zhaks'in kıyafetinden bir parça kopardım. Sonra sudan çıktım ve saraya doğru ilerledim. Aklımdaki şey ise,
Yaşam sihirini öğrenip, onların eşyalarından tekrar onları hayata döndürmek. Okuduğum bir tarih kitabında, bu sihir vardı ve olmuştu. Saray'a vardığımda, arka kapıdan kimseye görünmeden odama gittim. Üzerime beyaz bir gecelik giydim ve hemen kütüphaneye gittim. Bu büyüyü sabah yapacaktım. O kitabı yarım saat aradım ve en sonunda buldum.Hızlı bir şekilde aldım ve yeniden kimseye görünmeden onu sakladım. Sonra cama çıktım ve Zhaks'i düşünmeye başladım. Sevgilim.. Boşuna ölmeyeceksin! İntikamım acı olacak.. Ve seni geri getireceğim!
Beklemiyordunuz biliyorum ama, şok olacaksınız. Sadece bekleyin! 💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARAYIN GÖZDESİ 𝟏
FantasiaSahte aşklar, yalanlar, ihanetler Le dolup taşan ve artık hayatından nefret eden Novaria, kaderi için bir oyuna girdi. Peki, sizce bu bir oyun mu? Yoksa ilizyon mu?