Saray'a dikkatli adımlarla gittim. Her tehlike benim için bir son olabilirdi. Bu işte hiç iyi olmazdı. Bu akşamki balayı'nın yerini öğrenip, Yin'den bana dövüş öğretmesini istemem gerekiyordu. Saray'a geldiğimde karşımda duran, iki muhafıza küçük bir reverans yapıp, içeri girdim. Lancelot'u bir muhafızla cinayetler hakkında konuşurken duydum..
Lancelot "Kim bunu yaptıysa cezasını çekmeli! Tehlike altındayız. Ayrıca muhafızlarla kalmayıp bir sivili de katletmiş pezevenk. "
Muhafız "Ne desem bilemiyorum efendim. Onu bulmak için çalışmalar sürüyor. Mirana ormanına bakmayı planlıyoruz. Belki oraya kaçmıştır. "
Lancelot "Tanrı şahidim olsun ki, o herifi bulduğumda ondan kızartma yapacağım. Zaten kadın olması olanaksız. Bunları bir kadının yapacağını sanmam. Ama erkekler alâsını yapar. "
Muhafız "Prenses Novaria tehlike altında. Kraliçe Vexsana cinayetleri işleyenleri bulana kadar onu belirli yerlerde bulunmasını yasaklamıştı. Gidip Prenses'e söylesem iyi olur. "Lancelot "Hmm, gerek yok. Ben söylerim. "
Muhafız "Peki efendim. "
Piç'e bak hele. Tanrı diyip, içiyor. Olmaz olsun senin gibi şerefsizler. Bide annemin lanet olası yasaklarıyla uğraş dur. Pireyi deve yaptılar be! Lancelot'un bana doğru yaklaştığını gördüm.
Lancelot "Novaria, iki dakika bi gelir misin canım? "
Novaria "Konuşmalarınızı duydum. Yasaklanan yerleri annemden duymayı tercih ederim. "
Lancelot "Ahh.. Novaria, yasaklanan yerleri söyleyeceğimi mi sandın? Sadece biraz eğlence istiyorum. Ne dersin? "
Novaria "S1kt1r git koduğumun pezevengi! " diyip onun erkekliğine tekme attım. Yüzü kıpkırmızı oldu, orasını bir çocuk gibi tutuyordu. (That's my gril!)
Lancelot "E bu akşam balayından sonra ben seni s1kmedim mi ha?! "
Novaria "Dikkat et de, ben seni s1kmiyim. "
Lancelot "0r0spu seni.. Kaltak piç! Bak sana neler yapıcam neler. Emin ol, daha çok isteyeceksin.. "
Novaria "Benim tek istediğim, seninle kanlar eşliğinde tanga yapmak!" ona bir tokat yapıştırdım ve annemi bulmak için koştum.Onların odasında olma ihtimali var diye ilk olarak onların odasına gittim. Ve orada annemlerin yatağında gözüme bişey ilişti. Baktığımda, annemin dün bahsettiği yıldız sembolü kağıtla, genellikle Lancelot'un yattığı yerde olduğunu gördüm. Ve içimden...
'İşler şimdi kızışıyor.. '
Yoksa diğer kurban, Lancelot mu olacaktı? Aslında bu benim için çok güzel çünkü, oldum olası ondan nefret ederim. Katile bir teşekkür notu falan mı bıraksam ha? Ahh... Neyse şuan annemden yasaklanan bölgeleri öğrenmek istiyordum. Ve en sonunda saray'ın altını üstüne getirsem de annemi buldum. Zafer!
Novaria "Anne şu cinayet olayı.. Bana birkaç bölgeleri mi yasakladın? "
Vexsana "Evet yasakladım. Mirana ormanının derinlikleri yasak. Ronasi denizide. Çünkü, o denizin yakınlarındada, 2 ceset bulunmuş.. Oralara yaklaşma tamam mı? "
Novaria "Tamamm.. "Çok değişik.. 2 ceset daha mı? 5 kişi 1 gecede ölmüş. Fakat bu gece 6 olacak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARAYIN GÖZDESİ 𝟏
FantasiaSahte aşklar, yalanlar, ihanetler Le dolup taşan ve artık hayatından nefret eden Novaria, kaderi için bir oyuna girdi. Peki, sizce bu bir oyun mu? Yoksa ilizyon mu?