15

7 2 0
                                    

Havanın ısı değişimleri yüzünden, hasta olmam an meselesiydi. Nereye gideceğimi ve ne yapacağımı bilemiyecek kadar âciz bir durumdaydım. Ağlıyor, korkuyor, kızıyordum. Duygularımı bile kontrol altına alamıyordum. Tek istediğim, biraz şu ve yemek..

Lâkin, herşeyden önce, bir barınağım olması şarttı. Kurumuş yapraklardan ve odunlardan toplamak için etrafta bir arayışa çıktım. Akşama doğru hava kararmaya başladı. Ve bende barınağımı tamamlamış bir vâziyetteydim. Yapraklardan oluşan, yatağıma uzandım. Şimdi yapmam gereken şey, uyumak ve yarın yiyecek aramaktı...

Sabahın ilk ışıklarıyla gözümü açtım. Hava sıcacık ve çok güzeldi. Yemek aramaya başlayabilirdim artık.

Barınaktan çıkıp, ağaçlara yöneldim. Çünkü ağaçlarda meyveler olabilirdi. Fakat nedense, hep arkamı döndüğümde birisi beni izliyomuş gibi hissediyordum. Çünkü, ben meyve toplamak için, ağaca çıkmaya çalışırken ayağıma bişey deydi. Belki yapraktır diye düşündüm ama, yine deymişti. Ve arkamı döndüğümde ne yaprak, ne de bişey vardı. Açlıktan ve susuzluktan, beynimin bana oyun oynamasıydı belkide. Meyveleri toplayıp, onları yemeye başladım. Aklımda tek bişey vardı. 'Ben ne yapacaktım? ' kimsem yok ve yaşamaya çalışıyordum. Ayrıca annem nasıl bana sormadan beni evlendirmeye kalkmıştı? Granger ve Guinevere bana küçüklükten beridir, zorbalık yapıyordu. Ve bana bir lâkap takmışlardı.

'Yıldız gezgini' Çünkü yıldızları oldum olası çok severdim. Ve bir gün, yıldızların arasında gezmeye yemin etmiştim. 19 yıldır yeminim hâla durmaktaydı. Acaba şuan Zhaks ne yapıyor? Beni özlüyormudur?olabilir. Hava kararmaya başlamıştı. Ve bende hemen yatağa girdim. Ama yine oldu. Barınağa giderken yine bişey bana deydi. Burada çok garip şeyler oluyor... Neyse ne. Yatağa girdim ve uyudum...

Rüya

Leona "Kendine sordun, kolay değil diye vazgeçmeyeceksin. "

Anlık bir uyandım. Ben ne görmüştüm? Neler oluyor... Açlık ve susuzluktan delirdiğimi düşünmeye başladım. Neden sürekli olarak teyzemi rüyamda görüyordum? Bir anlamı falan mı vardı? Düşünemicek kadar yorgundum. Uyumaya devam etmek en akkılıcaydı.

SARAYIN GÖZDESİ 𝟏Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin