6

6 4 1
                                    

Neydi şimdi bu böyle? Benim amam novam olacak.. Bunun anlamı neydi ki? Ve asıl soru, bu kağıt yırtılmasına rağmen nasıl geri döndü? Bana bir mesaj mıydı? Kendim hakkında bilmediğim bişey mi vardı? Varsa bu neydi? Teyzemle benim aramda bişey mi vardı? Bunları düşünemicek kadar yorgundum. Balayı olması gerekiyordu dün akşam. Acaba beni kaldırmadılarmı? Aşağıya indim ve annemin yanına gittim.
Novaria "Anne, hani balayı olacaktı? "
Vexsana "Bir aksilik çıktı. Nedeni hala bilinmiyor. Dün birisi balayı olacak olan odadaki camları patlatmış ve orada nöbet tutan 2 askeri katletmiş. Cesetlerinin üzerinde kağıtlar vardı. Kağıttaki işaret yıldızdı. Ve askerlerle kalmayıp, bir sivili de katletmiş kim yaptıysa. "
Novaria "B-bu korkunç.. Kim böyle bişey yapmak ister ki? "
Vexsana "Bilemiyorum.. Balayını bu akşama erteledik. Daha fazla asker getireceğim. En iyilerini. Neyse, biraz hava almak istiyorum. " annem gittikten sonra, cinayetlerin işlendiği yere gittim.

Muhafız "Efendim, buraya girmek yasak."
Novaria "Bakıp çıkacağım. Zaten katil gitmiştir. "
Muhafız "Hayır efendim, olmaz. "
Novaria "Bişey olmazdan anlamazmısın sen? Çekil lütfen. "
Muhafız "Peki, dikkatli olun. "
Novaria "Tamamm.. " içeri girdim. Cinayetlerin işlendiği yerleri işaretlemişlerdi.

Eşyalara bakınırken, ayağım bişeye takıldı.. Baktığımda, sanki kanla yıkanmış bir bıçak gördüm. Muhafızlara çaktırmadan, onu sakladım. Sonra bıçakla beraber dışarı çıktım. Mirana ormanına gitmek için, adımlarımı hızlandırdım. Ve Yumen nehirine geldim. Bıçağı orada yıkadım ve üzerindeki yazıya baktım.

'Lavenya tavernası,'

Lavenya tavernası mı? Oh, o kadar dışarıyla bağlantımı kesmişim ki, böyle bir taverna olduğu aklımdan çıkmıştı. Tavernalarda, genellikle ayyaşlar, alkol- cüler olur. Bu bıçakta oraya ait olsa gerek. Fakat şuan bu bıçağı oraya götürmek riskli, çok riskli. Etrafta dolaşan bir katil ve katilin bıçağını tutuyorum. Bıçak benim sanıp, beni cezalandırmalarını istemiyorum. O tavernaya küçükken gitmiştim. Annemin bunun aynısı bir bıçak aldığınk görmüştüm fakat, sonradan bıçak gizemli bir şekilde kayıplara karıştı. Neyse, şuan burada durmak benim için iyi değil. Çünkü büyük bir ihtimalle katil cinayetleri işledikten sonra buraya saklanmıştır. Kim bilir, belkide şuan beni izliyordur...

Sizce katil kim? Sihirle kalın✨🔮

SARAYIN GÖZDESİ 𝟏Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin